آنتونی جاشوا تحت جست و جوی آرمور برای ورزشکاران آینده لندن قرار می گیرد.


آنتونی جاشوا، ورزشکار امروز Under Armour، از خانه Under Armour (UA) Next رونمایی کرد، یک برنامه ورزشی که برای شناسایی، آموزش، و توسعه ورزشکاران جوان لندن و رهبران ورزشی فردا طراحی شده است.

جاشوا با شکستن شیشه ویترین فروشگاه، خانه جدید Battersea Power Station را که شامل آکادمی UA Next است راه اندازی کرد.

UA Next اکوسیستمی است که ورزشکاران جوان ورزش های تیمی را با ارائه ابزارهای نهایی برای تمرین، رقابت و ریکاوری به آنها بهتر می کند.

در حالی که تنها 12 نفر رسماً از روند انتخاب به عنوان ورزشکار بعدی UA تبدیل خواهند شد، ده ها هزار نفر دیگر از آزمایش و آموزش ارائه شده در خانه برند Battersea Power Station و آنلاین بهره مند خواهند شد.

این برنامه برای افراد بین 16 تا 20 سال آزاد است و 12 سال موفق یک قرارداد یک ساله با Under Armour خواهند گرفت.

این راه‌اندازی به دنبال یافته‌های دولت است مبنی بر اینکه سطح فعالیت برای جوانان در بریتانیا در مقایسه با قبل از همه‌گیری پایین است، به طوری که تنها 44.6 درصد از افراد 5 تا 16 ساله در طول سال‌های 2020-2021 هر روز 60 دقیقه یا بیشتر فعالیت بدنی انجام می‌دهند. از 46.8٪ در طول 2018-19). مهمتر از همه، لندن دومین منطقه بدترین عملکرد در بریتانیا با تنها 45.3٪ ورزش مورد نیاز بود.

آنتونی جاشوا در جستجوی زره ​​پوشان برای ورزشکاران آینده لندن قرار می گیرد
© Under Armour

“برای ورزشکاران جوان با استعداد، ما می دانیم که پیشرفت زیادی لازم است. به همین دلیل است که می‌خواهیم موانع را از بین ببریم و با ارائه برنامه «لبه» نهایی به آنها کمک کنیم تا به اهدافشان برسند.

در حالی که ما در لندن راه اندازی می کنیم، امید این است که برنامه آزمایش شده و آزمایش شده UA Next را در سال های آینده در سراسر منطقه وسیع تر EMEA گسترش دهیم.

شرکت در UA Next به این معنی است که ورزشکاران جوان این فرصت را دارند که دیده شوند، توسط مربیان خبره آموزش ببینند و یاد بگیرند که چگونه بازی خود را در هر مرحله از فرآیند ارتقا دهند.” گفت کارا ترنت، مدیر عامل EMEA در Under Armour.

آکادمی UA Next در فروشگاه جدید به عنوان دفتر مرکزی این برنامه عمل خواهد کرد. آکادمی شامل امکاناتی است که در آن ورزشکاران می توانند آموزش های پیشرفته، ارزیابی های فیزیولوژیکی و راهنمایی عملکرد را از تیم عملکرد ورزشکاران Under Armor دریافت کنند.

این فضا 150 متر مربع از مجموع 502 متر مربع فروشگاه را تشکیل می دهد و شامل یک قسمت پذیرایی، کمدها، یک مسیر دویدن، صفحات لمسی تعاملی و موارد دیگر می باشد.

آنتونی جاشوا زیر زره در جستجوی ورزشکاران آینده لندن می شود 6
© Under Armour

من مفتخرم که با Under Armor به راه‌اندازی این برند خانه کمک می‌کنم – به‌ویژه در شهری که در آن بزرگ شدم. فکر می کنم ما در قبال جامعه خود و ستاره های فردا وظیفه داریم.

من به طور مستقیم تجربه کرده ام که هنگام بالا آمدن در رتبه ها، دسترسی به مربیان مناسب، تجهیزات جامد، برنامه های آموزشی هوشمند و غیره چقدر ارزشمند است.

به همین دلیل است که از همکاری با UA Next London بسیار خوشحالم. نقش خود را برای رساندن نسل جدید ورزشکاران برتر جوانان به سطح بعدی ایفا می کنم. گفت آنتونی جاشوا، ورزشکار UA و دو بار قهرمان وزن سنگین جهان.

این برنامه به استعدادهای جوان دسترسی به مربیان برتر، امکانات و ابزارهایی برای ارتقای بازی خود به سطح بعدی می دهد.

با تبدیل شدن به یکی از چهره‌های UA Next London، به آن‌ها اجازه می‌دهد تا داستان خود را در بزرگترین صحنه بازگو کنند و الهام بخش جوامع محلی خود باشند.

ورزشکاران منتخب UA Next این مزیت را دارند که با بت های ورزشی خود ملاقات کنند، به مقر Under Armour در آمستردام سفر کنند و سفیران برندهایی مانند ترنت الکساندر-آرنولد را تماشا کنند.

افتتاح فروشگاه Battersea Power Station تنها آخرین مورد از یک سری اعلامیه است که نشان دهنده تعهد این برند به بریتانیا و منطقه گسترده تر EMEA است.

Under Armor اخیراً راه اندازی های عمده ای را در Liverpool ONE و مرکز خرید Westfield لندن در استراتفورد اعلام کرده است که در اواخر سال آینده عرضه خواهد شد.

کسانی که مایل به درخواست برای عضویت در برنامه UA Next London هستند می توانند از اینجا درخواست دهند: https://www.underarmournext.co.uk/