ساخته شده برای ورزشکاران علامت چهاردهمین مرد خوش اندام جهان، نیک متیو


ساخته شده برای ورزشکارانیک برند تناسب اندام ممتاز که در تولید کیف، چمدان و لوازم جانبی باکیفیت برای ورزشکاران نخبه و روزمره تخصص دارد، اعلام کرده است. بازی های کراس فیت فینالیست و تازه کار سال، نیک متیو به عنوان آخرین قرارداد ورزشکار آن.

به عنوان یک نام تجاری بریتانیایی که در قلب جامعه کراس فیت متولد شده است، این حرکت نشان دهنده رشد سریع و گسترش جهانی ورزشکاران در فضای کراس فیت است که در نتیجه سال ها تحقیق ذاتی و آزمایش محصول برای ارائه کیف نهایی برای ورزشکاران است.

نیک در رگ‌هایش قدرت و اراده دارد – ویژگی شخصیتی مترادف با ارزش‌های اصلی Built For Athletes – تعهدی برای فراتر رفتن از محدودیت‌ها و تلاش برای بهبود مستمر.

او علاوه بر اینکه یک ورزشکار کراس فیت است، یک پدر، صاحب سالن بدنسازی و مربی نیز هست و هر روز با تمام این عناصر شعبده بازی می کند. نیک الهام‌بخشی است که ثابت می‌کند با کار سخت و فداکاری بی‌وقفه، هر کسی می‌تواند به دنبال بزرگترین جاه‌طلبی‌های خود برود. Nick and Built For Athletes اشتیاق به سبک بی عذرخواهی، اوج عملکرد و استقامت دارند و آنها را به تیم نهایی تبدیل می کند.

کراس فیتس نیک متیو پروفایل

نیک متیو، ورزشکار کراس فیت، “من خودم را مردی متوسط ​​می دانم که استعداد زیادی برای کراس فیت از طریق پیوند سخت و فداکاری ایجاد کرده است.

من بسیار هیجان زده هستم که با یک برند ساخته شده برای ورزشکاران کار کنم که این را تشخیص می دهد، که این ویژگی است که سعی می کنم هر روز به عنوان یک صاحب سالن و مربی آن را به اطرافیانم القا کنم.

محصولات آنها در حال حاضر زندگی من را بسیار آسان‌تر کرده است، زیرا من اغلب برای دوره‌های بسیار طولانی تمرین و مربیگری در باشگاه هستم – اینکه بتوانم همه چیزهایی را که نیاز دارم در یک کیف قرار دهم که خوب به نظر می‌رسد یک رویای مطلق است!

سفر نیک برای تبدیل شدن به یک ورزشکار حرفه ای کراس فیت منحصر به فرد است. سفر او هر چیزی جز آسان نبود، سال‌ها در رقابت در سطح نیمه نهایی بود تا اینکه نه تنها به بازی‌های کراس فیت 2022 راه یافت، بلکه عنوان معتبر را به دست آورد. تازه کار سال*.

جمعیت و طرفداران نه تنها به سمت مهارت‌های او جذب شدند، بلکه شخصیت فراوان و انتخاب مد منحصر به فرد او برای پوشیدن یک تاپ برش را نیز جلب کردند. اشتیاق او به ظاهر امضایی منعکس کننده شعار «ساخت شده برای ورزشکاران» است، شیک بودن بدون عذرخواهی و در عین حال انجام کار.

نیک کاستلو، مدیر عامل ساخته شده برای ورزشکاران، “ما بسیار مفتخریم که نیک متیو را به عنوان یکی از ورزشکاران خود قراردادیم. او واقعاً تمام آنچه Built For Athletes مخفف آن است را نشان می دهد – سخت تلاش برای بهترین نتایج.

سفر او به عنوان یک ورزشکار کراس فیت الهام بخش بوده است و ما نمی توانیم صبر کنیم تا با او کار کنیم و روابط خود را بیشتر توسعه دهیم. ما برای آینده با Built For Athletes و نیک بسیار هیجان‌زده هستیم و امیدواریم به زندگی او در حول تمرین، رقابت و کارهای روزمره ارزش بیافزاییم.