چشم انداز 2030: ukactive از پیشرفت گزارش می دهد و نقاط عطف جدیدی را در استراتژی تعیین می کند تا افراد بیشتری را فعال کند


آخرین به روز رسانی در 12 ژوئیه 2023 در 07:26 PM

ukactive امروز (13 ژوئیه) آخرین فصل از استراتژی چشم انداز 2030 خود را منتشر کرده است که نقاط عطف جدیدی را در برنامه تجاری خود تعیین می کند و از یک جاه طلبی مشترک برای رشد استفاده می کند.

استراتژی بلندمدت ukactive، Vision 2030، یک جاه طلبی را برای فعال کردن بیش از پنج میلیون کاربر جدید در امکانات اعضای خود، برگرفته از تنوع بیشتر پیشینه، تعیین کرد.

گزارش ukactive Milestones 2023-2024 مروری بر پیشرفت در سال مالی گذشته ارائه می‌کند، از جمله به‌روزرسانی‌هایی در مورد اینکه چگونه ukactive از تحول دیجیتال و پروژه‌های مرتبط با سلامت رشد کرده است، مانند هاب‌های اسکلتی عضلانی (MSK) با به رسمیت شناخته شدن.

همچنین جزئیات کار عمده‌ای که در منبع‌یابی و ارائه داده‌ها و بینش برای اهداف استراتژیک انجام شده است، مانند جمع‌آوری داده‌های ثبت ریسک مرتبط با بحران انرژی و ارائه آن به دولت، و توسعه تجزیه و تحلیل معیارهای مستمر بخش خصوصی.

از نظر تحقیقاتی، این فهرست پروژه‌های عمده‌ای از جمله گزارش نیروی کار فعال، فعالیت بدنی و کووید طولانی مدت، و نقش تضمین شده برای برنامه تسهیلات مدرسه افتتاحیه که توسط وزارت آموزش تامین می‌شود، فهرست می‌کند.

و در دنیای استانداردها، به پیشرفت پایلوت استاندارد فعال با پشتیبانی Right Directions و کمیته استانداردها و قانونگذاری ukactive اشاره دارد.

فعالیت های سازمان بر اساس سه حوزه هدف آن است: حمایت، حفاظت و اطلاع رسانی. به نمایندگی و قهرمان; و برای کمک به رشد اعضا

با نگاهی به آینده، ukactive تلاش خواهد کرد تا اطمینان حاصل کند که این بخش می تواند بیشترین نقش خود را در رشد اقتصادی کشور، حمایت از نیروی کار، و ادغام با NHS و خدمات اجتماعی گسترده تر ایفا کند.

به طور خاص، نقاط عطف جدید شامل کار با یک گروه دارایی جدید برای توسعه طرح‌هایی برای نوسازی خیابان‌های بزرگ و همکاری‌های بین‌بخشی با CIMSPA و گروه‌های بزرگ تجاری برای کمک به کاهش عدم فعالیت اقتصادی است.

ukactive به تعامل با احزاب سیاسی عمده برای تأثیرگذاری بر طیف وسیعی از حوزه‌های سیاستی پیش از انتخابات عمومی، از جمله پیشبرد سیاست خود در زمینه بازسازی اقتصادی و بهبود چشم‌انداز عملیاتی برای رشد، ادامه خواهد داد.

این کار شامل ادامه پروژه‌های بزرگ برای حمایت از اعضا از طریق داده‌ها و بینش بهتر، استانداردها و گنجاندن بهبود یافته و رشد دیجیتال خواهد بود.

هاو ادواردز، مدیر عامل ukactive، گفت: وی ادامه داد: «این سال چالش برانگیز دیگری برای بخش ما به دلیل هزینه زندگی و بحران انرژی بوده است، اما ما از این طریق از اعضای خود حمایت کردیم و عزم زیادی را از جانب آنها برای دستیابی به جاه‌طلبی مشترکمان برای رشد دیدیم.

“این نقاط عطف واضح تضمین می کند که ما همچنان به حمایت از اعضای خود برای توسعه بیشتر خدمات با کیفیت بالا و فراگیر ادامه می دهیم. لابی کردن دولت برای بهترین چشم انداز عملیاتی ممکن؛ و برای ایجاد تغییری که به دنبال آن هستیم، با شرکای خود کار کنیم.»

برای مطالعه کامل سند اینجا را کلیک کنید.