چالش آفیس تناسب اندام در ماه مارس به وست مینستر بازمی گردد


از چپ به راست: نماینده آلون کرنز، نماینده کیم لیدبیتر، نماینده مجلس وندی چمبرلین، نماینده نیک اسمیت، مدیر عامل شرکت ukactive هاو ادواردز.

از چپ به راست: آلون کرنز نماینده مجلس، کیم لیدبیتر نماینده مجلس، وندی چمبرلین نماینده مجلس، نیک اسمیت نماینده مجلس، مدیر عامل شرکت ukactive هاو ادواردز.

از سیاستمداران سراسر وست مینستر دعوت شده است تا اهمیت فعالیت بدنی را جشن بگیرند و با پیوستن به «Fit for Office» به عنوان الگو پیشروی کنند، چالشی که آنها را تشویق به فعال‌تر کردن می‌کند.

این چالش که توسط ukactive، نهاد تجاری بریتانیا برای بخش فعالیت بدنی سازماندهی شده و توسط ارائه دهنده جهانی ردیابی تناسب اندام Myzone پشتیبانی می شود، پس از یک آزمایش موفق در سال 2022، در ماه مارس به وست مینستر بازخواهد گشت.

هدف “Fit for Office” افزایش آگاهی نمایندگان مجلس، همتایان و دفاتر آنها در مورد مزایای فعالیت بدنی برای سلامت جسمی، روانی و اجتماعی آنها و اهمیت آن برای جوامعی است که در آنها خدمت می کنند.

به شرکت‌کنندگان یک مانیتور ضربان قلب MZ-Switch داده می‌شود که فعالیت بدنی آن‌ها را در طول ماه اندازه‌گیری می‌کند، با این فناوری که به جای حجم یا مسافت طی شده، سطوح «تلاش» را ردیابی می‌کند – که تضمین می‌کند همه از چالش لذت ببرند و به آن دسترسی داشته باشند.

سپس آن‌ها امتیازهای تلاش Myzone (MEP) را جمع‌آوری می‌کنند که می‌توان با ورزش در مناطق ضربان قلب هدف در یک دوره معین جمع‌آوری کرد – هر چه تلاش بیشتری برای هر تمرین یا فعالیت انجام شود، امتیاز بیشتری می‌توان کسب کرد.

چالش سال 2022 باعث شد که دفتر آنتونی هیگین‌بوهام، نماینده محافظه‌کار برنلی، با جمع‌آوری بیش از 11846 نماینده پارلمان اروپا، در صدر جدول امتیازات قرار گیرد.

این ابتکار زمانی اعلام شده است که نمایندگان مجلس برای یک انتخابات عمومی آماده می شوند و به نمایندگان مجلس، همتایان و دفاتر آنها کمک می کند تا با اطمینان از رعایت دستورالعمل های توصیه شده سازمان جهانی بهداشت برای فعالیت بدنی (حداقل 150 دقیقه هوازی با شدت متوسط) سالم و مثبت بمانند. فعالیت بدنی یا حداقل ۷۵ دقیقه فعالیت بدنی هوازی با شدت شدید در هفته).

صحبت کردن در قیام فعال کنفرانسی در وست مینستر در 1 فوریه، رئیس ukactive، مایک فارار از دولت خواست تا بخش فعالیت بدنی را برای کمک به نجات NHS و تقویت اقتصاد از طریق بهبود سلامت نیروی کار مستقر کند.

ارقام اخیر نشان می دهد که بیماری های بهداشتی در میان جمعیت در سن کار سالانه 150 میلیارد پوند برای دولت هزینه دارد که در شش سال گذشته 60 درصد افزایش یافته است.

با شرکت در “مناسب برای دفتر”، نمایندگان مجلس می توانند از بخش فعالیت بدنی حمایت کنند، که به جلوگیری از 20 بیماری مزمن از جمله دیابت نوع 2، چاقی، بیماری قلبی، بسیاری از انواع سرطان، افسردگی و اضطراب و زوال عقل کمک می کند. هر سال بیش از 4.1 میلیارد پوند پس انداز مراقبت های بهداشتی ایجاد می کند.

همین چالش طی سال‌های اخیر توسط سیاستمداران استرالیا و ایالات متحده پذیرفته شده است و برای آزمایش مجدد نمایندگان پارلمان به بریتانیا بازگشته است.

هاو ادواردز، مدیر عامل ukactive، گفت: ما می دانیم که پارلمان می تواند یک محیط کاری پر استرس و پر فشار باشد، به خصوص با نزدیک شدن به انتخابات عمومی.

“Fit for Office” رقابت دوستانه ای را فراهم می کند که نمایندگان ما، همتایان و سایر افرادی که در پارلمان کار می کنند را به چالش می کشد تا در زندگی روزمره خود فعال تر باشند و مزایای جسمی و روحی خود را تجربه کنند.

سلامت ملت ما هرگز به این اندازه مورد توجه نبوده است، بنابراین امیدواریم این چالش به سیاستمداران ما کمک کند تا از اهمیت فعالیت بدنی برای جوامعی که به آنها خدمت می‌کنند قدردانی کنند و راه‌های جدیدی را در نظر بگیرند که بتوانیم از مردم حمایت کنیم تا با هم فعال‌تر شوند. ”

دیو رایت، بنیانگذار گروه Myzone، گفت: پس از مشاهده موفقیت این چالش در استرالیا و ایالات متحده، ما مشتاقانه منتظریم تا ببینیم آیا نمایندگان پارلمان، همتایان و تیم‌های آنها در سراسر بریتانیا می‌توانند در ماه مارس، سطح رقابت را بالا ببرند و در Fit for Office شرکت کنند.

این نوید می دهد که سال شلوغی برای سیاست بریتانیا باشد، بنابراین بسیار خوب است که بتوانیم از دست اندرکاران حمایت کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که فعال و در راس بازی خود باقی می مانند.”

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در چالش، به استفان مک لوفلین، مدیر ارشد امور عمومی و سیاستگذاری ukactive ایمیل بزنید. در: stephenmcloughlin@ukactive.org.uk