ورزشگاه هنگ کنگ میزبان رویداد Sell-Out Rugby Sevens است


جو استادیوم معروف هنگ کنگ قرار است به استقبال بهترین تیم های راگبی 7 نفره مردان و زنان جهان در Cathay/HSBC Hong Kong Sevens بپردازد زیرا دور ششم و ماقبل آخر HSBC SVNS 2024 در 5 تا 7 آوریل برگزار می شود.

انتظار می رود جمعیتی متشکل از 120000 هوادار در این نمایش سه روزه حضور داشته باشند و کاپیتان های 12 تیم مردان و زنان روز چهارشنبه با پوشیدن لباس های فانتزی برای عکس کاپیتان سنتی در مقابل جایگاه نمادین جنوبی ورزشگاه وارد روحیه جشنواره شدند. .

مطمئناً درام و آتش بازی در زمین وجود خواهد داشت و همچنین آرژانتین این شانس را دارد که در صورت حفظ برتری 20 امتیازی خود در صدر جدول رده بندی، قهرمان لیگ SVNS 2024 مردان شود، در حالی که استرالیا و نیوزلند در شرایط هیجان انگیزی قرار دارند. نبرد برای عنوان قهرمانی زنان در آستانه آخرین دور فصل عادی در سنگاپور در تاریخ 3-5 می.

در حالی که آنتوان دوپون فوق ستاره فرانسوی این بار در ترکیب تیم فرانسه حضور ندارد، هواداران شاهد اولین بازی مورد انتظار مایکل هوپر، یکی از بهترین بازیکنان تست مردان استرالیا خواهند بود.

استخرهای هنگ کنگ توسط وایسله سروی، اسطوره هفت گانه فیجیایی در پایان دور قبلی در لس آنجلس کشیده شد و درگیری‌های مهیبی ایجاد کرد.

فرانسه در گروه A مردان با قهرمان دوگانه المپیک فیجی در کنار استرالیا و کانادا روبرو می شود. گروه B رهبران فعلی SVNS آرژانتین را به همراه فهرست نهایی LA بریتانیا، ایالات متحده آمریکا و قهرمان SVNS نیوزیلند می بیند. ایرلند، اسپانیا، ساموآ و آفریقای جنوبی در گروه C قرار دارند.

در قرعه کشی زنان نیوزیلند و فرانسه مقام های دوم و سوم را در گروه A به همراه برزیل و بریتانیا می بینند. رهبران فعلی SVNS استرالیا در گروه B با آفریقای جنوبی، ایرلند و فیجی قرار دارند. ایالات متحده آمریکا و کانادا رقابت خود را در گروه C در کنار ژاپن و اسپانیا از سر خواهند گرفت.

مشاهده لوازم و استخرهای هنگ کنگ >>

ظاهر جدید HSBC SVNS 2024 دارای هفت رویداد فصل عادی است – در دبی، کیپ تاون، پرث، ونکوور، لس آنجلس، هنگ کنگ و سنگاپور – قبل از فینال بزرگ در مادرید.

تیم مردان و زنان با بیشترین امتیاز تجمعی پس از هفت دور، عنوان برندگان لیگ SVNS 2024 را به خود اختصاص خواهند داد، در حالی که هشت تیم برتر جایگاه خود را در فینال بزرگ جدید «برنده همه را به دست می‌آورند» که در آن SVNS مردان و زنان قهرمانان از 31 می تا 2 ژوئن در مادرید تاج گذاری خواهند شد.

بلیط های رویدادهای آینده HSBC SVNS >>

چهار تیم – مردان آرژانتین، و زنان استرالیا، نیوزیلند و فرانسه – قبلاً جایگاه خود را در فینال بزرگ SVNS در مادرید تضمین کرده‌اند و تیم‌های دیگر احتمالاً این آخر هفته جایگاه خود را تأیید می‌کنند.

مشاهده جدول رده بندی فعلی SVNS 2024 >>

پس از دور پنجم در لس آنجلس، آرژانتین با کسب سه مدال طلا و یک نقره از چهار دور ابتدایی، با 20 امتیاز برتری در جدول رده بندی مردان دارد.

آرژانتین با 90 امتیاز بالاتر از ایرلند با 70 امتیاز و فیجی که در طول سال ها در هنگ کنگ موفقیت های زیادی کسب کرده اند با 64 امتیاز در رده سوم قرار دارند.

استرالیا با 90 امتیاز بالاتر از نیوزلند با 86 امتیاز دوم و فرانسه با 74 امتیاز در صدر جدول رده بندی زنان قرار دارد.

استرالیا با پیروزی در دو دور ابتدایی در دبی و کیپ تاون، شروعی پر از پرواز داشت، اما نیوزلند با پیروزی در دو راند آخر در ونکوور و لس آنجلس بازگشته است تا اوج هیجان انگیزی را برای رقابت زنان رقم بزند.

HSBC SVNS 2024 با سطوح بالاتری از هیجان، خطر و رقابت نسبت به قبل در کنار یک پلتفرم واقعاً برابر برای رقابت‌های زنان و مردان، سطح را بالا برده است.

با انگیزه اضافی بازیکنانی که برای جایگاه خود در بازی های المپیک 2024 پاریس در ماه ژوئیه رقابت می کنند، Cathay/HSBC Hong Kong Sevens قرار است یک رویداد هیجان انگیز باشد.

علاوه بر رویداد HSBC SVNS، میزبان هنگ کنگ چین در یک تورنمنت مثلثی تمام آسیایی “Melrose Claymores” بازی خواهد کرد که در آن در رقابت مردان با چین و ژاپن و در رقابت زنان با چین و تایلند روبرو خواهند شد.

مشاهده تقویم HSBC SVNS 2024 >>

چهار تیم مردان و زنان که پس از دور هفتم در سنگاپور پایین‌ترین رده‌بندی را دارند، به چهار تیم برتر مسابقات جهانی راگبی HSBC Sevens Challenger 2024 در یک تورنمنت پرمخاطب برای صعود و سقوط در مادرید خواهند پیوست، یعنی هر مسابقه و هر امتیاز در طول مسابقات مهم است. HSBC SVNS که در سال 2024 رقابتی تر از همیشه است.

جایگاه های پلی آف سقوط مردان در حال حاضر توسط کانادا، اسپانیا، بریتانیای کبیر و ساموآ اشغال شده است در حالی که تیم های زنان در حال حاضر در رده های آخر چهار آفریقای جنوبی، ژاپن، اسپانیا و برزیل هستند.

جدول رده بندی WORLD RUGBY HSBC SEVENS Challenger >>

ماتیاس اوساچوک بازیکن مردان آرژانتین گفت: “تیم انتظار زیادی برای این تورنمنت دارد زیرا آخرین بار در لس آنجلس شکست خوردیم، بنابراین بازگشت این آخر هفته بسیار مهم است و برای این کار سخت تمرین کرده ایم.

هنگ کنگ به دلیل تمام تاریخ و فضای عالی بسیار خاص است، بنابراین ما امیدواریم که بهترین کار را انجام دهیم.

ما به قهرمانی فکر نمی کنیم، ما بازی به مسابقه آن را پیش می بریم و روی روند تمرکز می کنیم. امید ما برای این آخر هفته این است که بهتر از لس آنجلس باشیم و به عنوان یک تیم پیشرفت کنیم.

ریسی پوری لین، کاپیتان زنان نیوزلند، گفت: «ما روی ثبات و پیشرفت در المپیک در پایان فصل تمرکز کرده‌ایم.

بدیهی است که تاریخ زیادی پشت هنگ کنگ وجود دارد و برای ما که پس از دو پیروزی، فقط می‌خواهیم مطمئن شویم که به برنامه بازی خود ادامه می‌دهیم، خونسرد باقی می‌مانیم و فقط بازی خود را انجام می‌دهیم.

این آخر هفته فضای فوق‌العاده‌ای خواهد داشت و برای بازی زنان به طور کلی رقابتی‌تر در سراسر صفحه می‌شود که برای بازی زنان عالی است. ما واقعاً منتظر آخر هفته هستیم، اینجا قرار است یک مهمانی باشد!»

مت گونزالس، بازیکن مردان استرالیا، گفت: “من می توانم بگویم هنگ کنگ مکه هفت گانه است، بنابراین آمدن و بازی در اینجا همیشه عالی است و اینکه ما منتظر فروش هستیم، عالی است. پسرها مشتاق هستند و این یک دور واقعاً حیاتی برای ما است، بنابراین ما هیجان زده هستیم که بیرون برویم و نمایشی را برای هواداران به نمایش بگذاریم.

او در مورد پیوستن مایکل هوپر به تیم اضافه کرد: «فکر نمی‌کنم بتوانید آنچه را که او به ارمغان می‌آورد بیان کنید. تجربه او در راگبی چیزی است که بسیاری دیگر ندارند و حضور او در بازی فوق العاده است، او بسیار آرام و بسیار آگاه است.

اما او همچنین می گوید که یک تازه کار است و باید یاد بگیرد که چگونه هفت بازی کند. اما برای ما بسیار هیجان‌انگیز است که فردی با او را در تیم خود داشته باشیم و فقط از او در مورد نحوه انجام فرآیندهایش یاد بگیریم.”

مشاهده جوخه ها >>

این اقدام در ساعت 10:30 به وقت محلی (GMT + 8) در روز جمعه، 09:30 روز شنبه و 09:40 یکشنبه، با فینال زنان و مردان در ساعت 18:13 و 18:53 یکشنبه در جریان است.

کجا باید تماشا کرد >>

طرفداران می توانند اقدام HSBC SVNS را در هر کجای جهان که هستید، از طریق شرکای پخش کننده یا به صورت آنلاین در تلویزیون RugbyPass تماشا کنند.

مطابق با سنت راگبی هفت، طرفداران تشویق می‌شوند تا بهترین و درخشان‌ترین لباس‌های فانتزی خود را بپوشند و وارد روحیه جشنواره شوند که DNA هفت راگبی است.