فتح هنگ کنگ: استراتژی های دچامبو و گارسیا


برای یک بینش انحصاری در مورد ذهن غول‌های گلف برایسون دچامبو و سرجیو گارسیا آماده شوید تا برای اولین بازی گلف LIV در هنگ کنگ آماده شوند.

کاپیتان های Crushers GC و Fireballs GC، به ترتیب، افکار خود را در مورد شهر پر جنب و جوش، استراتژی های خود برای فتح باشگاه گلف هنگ کنگ، و اهمیت LIV Golf به بازارهای جدید به اشتراک می گذارند.

همانطور که هیجان برای سرمایه گذاری LIV Golf در آسیا افزایش می یابد، برایسون دچامبو انتظارات خود را برای کاوش در ترکیب منحصر به فرد سنت و مدرنیته در هنگ کنگ روشن می کند. از جذابیت نورهای شهر گرفته تا رویکرد استراتژیک او به زمین گلف، برایسون نگاهی اجمالی به انتظارات و تجربیات فرهنگی او ارائه می دهد که مشتاق پذیرش آن است.

سرجیو گارسیا که با هنگ کنگ غریبه نیست، تجربیات قبلی خود را در شهر و زمین گلف بازتاب می دهد.

گارسیا با خاطراتی از رستوران‌های عالی، فضایی پر جنب و جوش، و یک مسیر چالش‌برانگیز و در عین حال زیبا، در مورد دقت لازم برای پیمایش سبزه‌های کوچک باشگاه گلف هنگ کنگ صحبت می‌کند.

هر دو گلف باز با تاکید بر اهمیت تبدیل گلف حرفه ای به یک ورزش واقعاً جهانی، اشتیاق خود را برای حضور در گسترش جهانی LIV Golf ابراز می کنند. با ما همراه باشید تا به دنیای این افسانه های گلف بپردازیم.

BRYSON DECHAMBEAU – CRUSHERS GC

LIV Golf هنگ کنگ 2024: مصاحبه پیش نمایش – برایسون دچامبو (پنجشنبه، 1 فوریه) از LIVGOLFMEDIA.COM در Vimeo.

Q. گلف LIV در حال بازگشت به آسیا. من شهری را می شناسم که هنوز به آن نرفته اید.

در مورد هنگ کنگ چه شنیده اید؟ چه چیزی شما را هیجان زده می کند؟ آnd منتظر چه چیزی هستید؟

برایسون دکامبو: از آنچه من شنیده ام این شهر پر جنب و جوش است. من عکس هایی را به صورت آنلاین با چراغ ها در همه جا دیده ام، بنابراین از دیدن آن و تجربه مردم و فرهنگ هیجان زده هستم.

من دوست دارم به نقاط مختلف جهان بروم، فرهنگ را احساس کنم و بفهمم آنها در مورد چه چیزی هستند. من زیاد اهل تستر غذا نیستم. من به غذای خودم می چسبم!

سعی می‌کنم با چیزی که می‌خورم راحت باشم زیرا چیزهای دیگر را در زمین گلف امتحان می‌کنم.

اما من از دیدن زمین گلف، پایگاه هواداران، و هیجان زده کردن آنها برای گلف تیمی و گلف LIV هیجان زده هستم. این چیزی است که من مشتاقانه منتظر آن هستم.

س. به عنوان یک گلف باز، چگونه بازی خود را با دوره های مختلف تطبیق می دهید؟

مزایای زمین گلف هنگ کنگ استراتژی بر قدرت، چگونه انتظار دارید که از آن یک عبور کنید؟

برایسون دکامبو: خوب، اگر بیشتر یک زمین گلف استراتژیک باشد تا یک زمین گلف تنگ، آهن های زیادی را از روی سه راهی می کوبید.

اما من خیلی بهتر به راننده ضربه می زنم، بنابراین می دهم یا می گیرم. این فقط یک استراتژی است. من برای آنچه می تواند به من بدهد، دوره را می گذرانم. روی حفره هایی تمرکز کنم که بتوانم به آنها حمله کنم.

حتی اگر اتوی را از روی سه راهی زدم به این معنی نیست که آهن بلندی را به داخل می فرستم زیرا اتوهایم را هم دور زدم.

بنابراین، گاهی اوقات در زمین‌های گلف کوتاه‌تر که در آن همه مجبور می‌شوند یک اتو را از روی سه راهی یا سه چوب بزنند، در واقع یک مزیت است.

از آنجایی که من اتو کوتاه تری دارم، گاهی اوقات این استراتژی برای من در زمین های گلف کوتاه و تنگ کار می کند.

Q. هنگ کنگ به دلیل ترکیب منحصر به فرد سنت و مدرنیته شناخته شده است. چه تاثیری بر شما در داخل و خارج از دوره دارد؟

برایسون دکامبو: اوه، نمی دانم چه تاثیری بر من در داخل و خارج از دوره داشت. من آن را ندیده ام، بنابراین نمی دانم.

اما چیزی که می توانم به شما بگویم این است که من برای این فرهنگ هیجان زده هستم، هیجان زده هستم که ببینم این در مورد چیست. من هرگز به آن نقطه از جهان نرفته ام.

سنگاپور عالی بود، بانکوک عالی بود. استرالیا عالی است، واضح است که متفاوت است، اما من تا حد زیادی به ژاپن رفته ام. من فرهنگ را دوست دارم. این یک فرهنگ بسیار منحصر به فرد و جالب است که من برای آن احترام زیادی قائل هستم.

Q. LIV Golf در حال گسترش به بازارهای جدید است.

چقدر برای LIV Golf مهم است به قلمروهای جدید، و چگونه می تواند بر جهان تاثیر بگذارد؟

برایسون دکامبو: اره. من فکر می کنم، به طور کلی، رشد گلف در سطح جهانی یک چیز عالی است. سرمایه‌گذاری دلار و سرمایه‌گذاری دلار در سطح جهانی برای بازی گلف برای رشد این ورزش، فوق‌العاده است.

ما نمی خواهیم به یک بازار پین کنیم. ما فکر می کنیم بازاری داشته باشیم که در همه جا باز باشد و رشد کند و به اقتصادها کمک کند مانند سال گذشته در استرالیا.

بله، این چیزی است که LIV Golf آرزوی انجام آن را دارد و همه ما به عنوان اعضای تیم آرزوی انجام آن را داریم.

سرجیو گارسیا – فایربالز جی سی

LIV Golf Hong Kong 2024: مصاحبه پیش نمایش – سرجیو گارسیا (پنجشنبه، 1 فوریه) از LIVGOLFMEDIA.COM در Vimeo.

س: شما در دوره 2017/2018 مسابقات آزاد هنگ کنگ شرکت کردید.

چه خاطراتی در آن رویدادها برای شما جذاب بود؟

سرخیو گارسیا: آره یادمه من شهر را برای شروع دوست دارم – یک شهر عالی و عالی، چند رستوران عالی، و تعداد زیادی از افراد سرگرم کننده برای معاشرت، چند دوست خوب.

و سپس در زمین گلف، یک زمین زیبا است. این همان زمین گلف است که من دوست دارم – سبزه های کوچک، یک زمین گلف هدف خوب.

خیلی طولانی نیست، اما باید بسیار دقیق باشید. من بسیار خوشحالم که این شانس را دارم که به آنجا برگردم.

س: در مورد آن زمین گلف، چه نوع استراتژی ها و تنظیماتی را بر اساس پایان قبلی خود در سال 2018 در نظر دارید؟

سرخیو گارسیا: بله، تقریباً همینطور است. من فکر می کنم این نوعی از زمین گلف است که شما را ملزم می کند در جایی که می خواهید توپ را از روی سه راهی قرار دهید بسیار دقیق باشید تا شانس خوبی برای رفتن به زمین سبز داشته باشید.

همانطور که گفتم، سبزها خیلی بزرگ نیستند، بنابراین اهداف کوچک هستند. اما من به یاد دارم که همیشه در وضعیت بسیار بسیار خوبی است و باید بسیار سرگرم کننده باشد.

س: بازیکنان اسپانیایی موفقیت در فنلینگ را در میان افرادی مانند میگل خیمنز و خوزه لارا در نظر گرفته اند که همگی مدعی پیروزی هستند.

برنده شدن و بخشی از آن میراث برای شما چه معنایی دارد؟

سرخیو گارسیا: بخشی از آن میراث بودن عالی خواهد بود. من چند بار به عنوان یک رویداد تور اروپا در آنجا بازی کرده‌ام و نسبتاً خوب عمل کردم.

واضح است که برنده نشدم اما خوب بود. بنابراین، من برای امکان بازگشت به آنجا و ادامه ساختن میراث اسپانیایی که هموطنان اسپانیایی ام ساخته اند، هیجان زده هستم.

با توجه به تاکید LIV Golf بر بازارهای جدید، هنگ کنگ یکی از آنهاست، به نظر شما چه چیزی در مورد گلف حرفه ای با گسترش به مناطق جدید مهم است؟

سرخیو گارسیا: خب، من فکر می کنم مهمترین چیز جهانی شدن بازی است.

این مانند فوتبال و همه چیز است – این یک ورزش جهانی است. LIV در حال انجام یک کار عالی برای جهانی کردن آن است، و به بازارها و مناطق مختلف دست پیدا می کند که متأسفانه، با رفتن همه ما به آنجا، نتوانستند به آن نوع زمینه هایی که اکنون می خواهند دست پیدا کنند.

بنابراین، من فکر می‌کنم این یک استراتژی عالی است، و فکر می‌کنم به رشد بازی در همه جا کمک می‌کند تا مردم از آن لذت ببرند، به‌ویژه کسانی که نمی‌توانند اغلب ما را ببینند. به همین دلیل است که همه در مورد آن بسیار هیجان زده هستند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد گلف LIV هنگ کنگ، لطفاً بازدید کنید www.livgolf.com.