هلن مک‌گین، متخصص شراب تلویزیونی و کشاورز مد لباس کت، میزبان رستوران‌های ساحلی رویداد تابستانی شراب رز


آخرین به روز رسانی در 18 ژوئیه 2023 ساعت 10:04 صبح

هلن مک‌گین، کارشناس شراب تلویزیونی و کت فارمر، مجری مد این صبح، با رستوران‌های Côte همکاری کرده‌اند تا رویداد محبوب WineTime خود را میزبانی کنند.

ستارگان تلویزیون و رسانه‌های اجتماعی پس از فروش اولین رویداد با همکاری کوت، با تقاضای عمومی بازگشته‌اند.

به میزبانی هلن و کت، جشن جشن شراب بر روی “تابستان گل سرخ” متمرکز خواهد شد. مهمانان با انواع شراب های رز که به طور ویژه توسط هلن انتخاب شده اند پذیرایی می کنند و همچنین غذاهای ویژه فصلی کوت از جمله دسر رز تابستانی که دارای گرانیتای رز است را میل خواهند کرد.

رویداد روز سه‌شنبه ۱۸ جولای، ساعت ۷ بعدازظهر، در کوت سنت کریستوفر، درست در نزدیکی خیابان آکسفورد، لندن، همچنین شامل ترکیب شراب هلن و کت در منوی نوآورانه کوت است که توسط سرآشپز اجرایی استیو آلن طراحی شده است که قبلاً در کنار گوردون رمزی کار می‌کرده است. رستوران های کلاریج و پتروس ستاره میشلن او.

این دومین رویداد WineTime با همکاری رستوران‌های Côte است، پس از اینکه اولین رویداد در باربیکن لندن در اوایل سال جاری با موفقیت بزرگی همراه بود.

در این شب اختصاصی پذیرایی از کرمانت، یک شراب گازدار فرانسوی، همراه با کاناپه های کلاسیک از منوی آلاکارته کوت سرو می شود و سپس یک شب از چشیدن شش شراب فرانسوی از فهرست شراب کوت در کنار یک تابلوی کاناپه فصلی که مخصوصاً برای این رویداد ایجاد شده است، برگزار می شود. سرآشپز اجرایی، استیو.

شراب ها، Leoube درخشان، Riesling، Picpoul، Sancerre Rose، Fleurie و Muscat به طور ویژه توسط هلن انتخاب شده اند و کاملا با منوی تابستانی کوت جفت می شوند.

هلن و کت یک جلسه پرسش و پاسخ با مهمانان فرصتی نادر برای لذت بردن از یک شب با دانش‌آموزترین و سرگرم‌کننده‌ترین متخصص شراب در کشور را رهبری می‌کنند.

هلن مک‌گین، نویسنده «باشگاه شراب مادر خنثی»، یک وبلاگ شراب برنده جوایز و کتاب پرفروش شراب، گفت: «ما واقعاً هیجان‌زده هستیم که دوباره با کوته برای لایو بعدی WineTime کار کنیم. موفقیت آخرین رویداد بسیار بزرگ بود، بنابراین ما نمی‌توانیم منتظر باشیم تا دوباره آن را انجام دهیم.»

کت فارمر، که با رسانه‌های اجتماعی‌اش، DoesMy BumLook40 نیز شناخته می‌شود، یک استایلیست مد تلویزیون، استعداد اول دیجیتال و نویسنده با سابقه است. می تواند بهتر باشد!”