نمایندگان مجلس ثابت کردند که “مناسب دفتر کار” هستند تا قهرمانان فعالیت بدنی وست مینستر تاجگذاری کنند – مجله سلامت پایدار


دفتر Andrew Lewer MP به عنوان برنده چالش “Fit for Office” که توسط ukactive با مشارکت Myzone میزبانی شده است، انتخاب شده است.

این چالش یک ماهه، که برای تشویق نمایندگان مجلس، همتایان و دفاتر آنها به فعالیت بدنی برای سلامتی خود و تشخیص ارزش آن برای رای دهندگان طراحی شده است، شاهد ثبت نام 146 نفر بود که نماینده 53 دفتر بودند.

برای صعود به جدول امتیازات، شرکت‌کنندگان از دستگاه‌های پوشیدنی Myzone برای ردیابی سطح تلاش بدنی و کسب امتیاز تلاش Myzone (MEP) استفاده کردند.

نمایندگان پارلمان اروپا تلاش را به جای مسافت یا زمان صرف شده برای ورزش اندازه گیری می کنند و بنابراین به افراد برای فعالیت بدنی بیشتر بدون توجه به آمادگی قبلی شان پاداش می دهند.

نمرات MEP برای همه شرکت کنندگان در هر دفتر محاسبه و بر تعداد شرکت کنندگان در هر تیم تقسیم شد تا میانگین امتیاز برای هر دفتر ارائه شود.

مناسب برای آفیس 2024: پنج دفتر برتر (میانگین MEP برای هر تیم):

  1. دفتر اندرو لوئر نماینده پارلمان – 18076 نماینده پارلمان اروپا
  2. دفتر نماینده الکس دیویس جونز با 10674 نماینده پارلمان اروپا
  3. دفتر نماینده مجلس Dehenna Davison – ۸۱۳۸ نماینده پارلمان اروپا
  4. دفتر نیل هانوی نماینده پارلمان – 6265 نماینده پارلمان اروپا
  5. دفتر لیا نیچی نماینده پارلمان – ۶۱۸۲ نماینده پارلمان اروپا

امسال، افراد به دلیل موفقیت در این چالش نیز شناخته شده اند، به طوری که الکس دیویس-جونز بالاترین امتیاز نماینده مجلس را به دست آورد و بارونس هیمن جایزه برتر را برای بالاترین امتیاز همتا به خانه برد.

بزرگترین تیم (و بالاترین امتیاز تجمعی تیم، از مجموع 46194 نماینده پارلمان اروپا) از دفتر باب بلکمن، با هشت نفر از کارکنان در رقابت بودند.

مناسب برای آفیس 2024: سه نماینده برتر

  1. الکس دیویس جونز نماینده (کارگر) – 10674 نماینده پارلمان اروپا
  2. باب بلکمن نماینده مجلس (محافظه کار) – 10300 نماینده پارلمان اروپا
  3. کیم لیدبیتر نماینده پارلمان (کارگر) – 6788 نماینده پارلمان اروپا

    رویدادهایی در سراسر چالش برگزار شد تا به شرکت کنندگان کمک کند تا درگیر شوند و فعال بمانند.

    شرکت کنندگان به یک جلسه آزمایشی رایگان با دکتر حسین الزبیدی و تیمش در سالن بدنسازی Westminster که توسط Jubilee Hall Trust اداره می شود، دعوت شدند.

    برخی نیز در یک کلاس اسپین که توسط مربی Myzone Master، Billy Burchett رهبری می‌شد، شرکت کردند تا به افزایش امتیازات خود کمک کنند.

    پیام اصلی در پایان این چالش در زمانی کلیدی برای سلامت کشور می آید، به طوری که لیست انتظار NHS به 7.75 میلیون نفر می رسد و بیماری ناخوشایند در میان افراد در سن کار باعث ترک نیروی کار بسیاری می شود – مسئله ای که پیش بینی می شود برای مردم هزینه داشته باشد. اقتصاد انگلستان تقریباً 150 میلیارد پوند در سال (معادل 7 درصد تولید ناخالص داخلی و افزایش 60 درصدی در شش سال گذشته).

    فعال بودن از نظر جسمی مزایای ثابت شده ای برای سلامت روانی و جسمی ما دارد و به مردم اجازه می دهد سالم بمانند، در شغل بمانند و به اقتصاد کمک کنند.

    با نزدیک شدن به انتخابات عمومی، ukactive به تعامل نمایندگان مجلس برای شناخت نقش اساسی فعالیت بدنی و بخش در رسیدگی به سلامت ملت و بهره‌وری اقتصادی ادامه خواهد داد.

    این چالش قبلاً در ایالات متحده آمریکا و استرالیا و همچنین بریتانیا در نوامبر 2022 برگزار شده بود، زمانی که دفتر آنتونی هیگین‌بوهام نماینده پارلمان پیروز شد.

    اندرو لور، نماینده پارلمان که دفترش در چالش Fit for Office برنده شد، گفت: بسیار عالی بود که دیدم دفتر من اینقدر درگیر چالش Fit for Office است و آنها از گرفتن جایزه برنده هیجان زده هستند.

    چه در خانه کار کنیم و چه در دفتر، بسیاری از ما زندگی کاری بی تحرک داریم و به همین دلیل است که مهم است که فعال باشیم.

    الکس دیویس جونز، بهترین گلزن نماینده مجلس در چالش Fit for Office امسال، گفت: من از این چالش کاملاً لذت بردم – این چالش من را از منطقه راحتی ام بیرون کرد، عادات سالم را تشویق کرد و سلامت روحی و جسمی من را بهبود بخشید.

    این به من اعتماد به نفس داد تا این روال جدید را حفظ کنم و دیگران را تشویق کنم که همین کار را انجام دهند!»

    باب بلکمن، دومین نماینده پارلمانی که بیشترین امتیاز را در این چالش کسب کرده است، گفت: «چالش بهانه خوبی برای بیرون آمدن و بالا بردن چند پله بود، قطعاً باعث شروع رقابت سالم در دفتر نیز شد! با تشکر از همه در ukactive برای سازماندهی این فرصت عالی.

    بارونس هیمن، بهترین همتا در چالش Fit for Office امسال، گفت: به هر حال من تقریباً منظم ورزش می‌کنم، اما تمایل دارم که کمی در بیراهه گیر کنم. بنابراین، شرکت در چالش “Fit for Office” انگیزه خوبی برای پیشبرد بیشتر خودم بود. و شرکت به‌عنوان یک تیم، آن را برای همه ما بسیار سرگرم‌کننده‌تر کرد!»

    هاو ادواردز، مدیرعامل ukactive گفت: «چالش Fit for Office امسال شاهد بودیم که تعداد بیشتری از نمایندگان مجلس پیشتاز شدند و ارزش فعالیت بدنی را برای سلامتی و رفاه خود و همچنین اهمیت آن در زندگی افرادی که به آنها خدمت می‌کنند نشان دادند.

    با نزدیک شدن به انتخابات عمومی، احزاب سیاسی بریتانیا باید نقش بخش فعالیت بدنی را در بهبود سلامت کشور، کاهش لیست‌های انتظار و تقویت رشد اقتصادی به رسمیت بشناسند.

    “Fit for Office گواهی بر این جاه طلبی است و ما از رهبران سیاسی خود می خواهیم تا با بخش فعالیت بدنی برای کمک به دستیابی به پتانسیل ما و فعال کردن میلیون ها نفر دیگر همکاری کنند.”

    دیوید استالکر، مدیر Myzone، گفت: مایلیم به دفتر Andrew Lewer به خاطر برنده شدن در چالش Fit for Office امسال تبریک بگوییم و به همه نمایندگان مجلس که در افزایش سطح فعالیت خود در طول دوره چالش مشارکت داشتند، تبریک می‌گوییم.

    «دستگاه‌های Myzone ما به ما در اندازه‌گیری، نظارت و مدیریت رقابت مبتنی بر تلاش کمک کرده‌اند و به شرکت‌کنندگان انگیزه و حمایت لازم برای تجربه دست اول، مزایای فیزیکی، عاطفی و اجتماعی بی‌شماری از فعال ماندن را داده‌اند.

    ما بسیار امیدواریم که از طریق فناوری ردیابی دقیق ضربان قلب خود به سیاستگذاران کمک کرده باشیم تا قدرت حرکت را درک کنند و آنها را تشویق کرده باشیم که الگوی خود باشند.

    مشارکت آنها در این چالش و تجربه مثبت، اهمیت فعالیت بدنی را در قلب گفتگوهای سیاسی قرار می دهد.

    ما اکنون مشتاقانه منتظریم تا ببینیم این چالش چگونه بر سطوح ادامه فعالیت پارلمان تأثیر می گذارد. و از همه شرکت کنندگان و بیشتر شرکت کنندگان برای شرکت مجدد در چالش در سال آینده استقبال می کنم.

    برای کسب اطلاعات بیشتر یا ثبت علاقه خود برای چالش های آینده، ایمیل بزنید publicaffairs@ukactive.org.uk