قسمت 340 – التهاب مزمن، کلسترول و بیماری قلبی با دکتر جک ولفسون


چاپ دوستانه، PDF و ایمیل

در این قسمت:

در این پادکست، من با پزشک طبیعی قلب، دکتر جک ولفسون مصاحبه می‌کنم و در مورد ارتباط بین روده نشت‌کننده، التهاب مزمن و رگ‌های خونی نشت‌کننده صحبت می‌کنیم. ما در مورد نقش کلسترول و چگونگی مقابله با التهاب و بهبود سلامت قلب و عروق صحبت می کنیم.

  • 05:40 چه ارتباطی بین روده نشتی و قلب نشتی وجود دارد؟
  • 08:50 درک پوشش اندوتلیال روده ما
  • 10:50 بررسی تصلب شرایین در مراحل اولیه
  • 13:10 اهمیت یک کبد سالم
  • 15:15 آیا کاهش تولید کلسترول در بدن خوب است؟
  • 17:07 دولیچول چیست؟
  • 20:52 چگونه کبد ذرات کلسترول LDL را پردازش می کند؟
  • 24:44 چگونه کپک می تواند بر میکروبیوم روده تأثیر بگذارد
  • 25:29 چه آزمایش هایی می تواند به شما کمک کند تا متوجه شوید که آیا روده نشتی دارید؟
  • 27:30 پروتئین اکتین چیست؟
  • 30:00 درک اینکه چرا التهاب دارید
  • 33:25 بهترین راهبردهای پیشگیری توصیه شده توسط دکتر ولفسون برای حمایت از سلامت قلب چیست؟
  • 36:10 دکتر ولفسون چگونه در سفر از یک رژیم غذایی کاملا ارگانیک پیروی می کند؟

چه ارتباطی بین «نشت روده» و «قلب نشتی» وجود دارد؟ مهمان امروز، دکتر جک ولفسون، پزشک طبیعی قلب شماره 1 آمریکا است. دکتر ولفسون یک متخصص قلب و عروق دارای گواهی هیئت مدیره است که به طور طبیعی و بدون داروهای بیگ فارما یا روش های جراحی تهاجمی از بیماری پیشگیری، درمان و معکوس می کند.

امروز او و دکتر جوکرز همه چیز در مورد عفونت های روده، سندرم روده نشتی، چگونگی تأثیر آن بر کلسترول و اینکه چگونه مراقبت خوب از روده منجر به مراقبت خوب از قلب می شود، صحبت می کنند.

با توجه به اینکه بیماری قلبی قاتل شماره یک در آمریکا است، خوردن غذای مناسب برای بهبود نتایج قلبی عروقی باید برای همه ما اولویت باشد. اگر کسی را می شناسید که با مشکلات مربوط به قلب – از فشار خون گرفته تا کلسترول – سروکار دارد، لطفاً این قسمت را با آنها به اشتراک بگذارید. این اطلاعات می تواند زندگی یک نفر را تغییر دهد! با این گفته، بیایید به نمایش شیرجه بزنیم!

روده نشتی منجر به نشتی قلب می شود.

-دکتر. جک ولفسون

https://www.youtube.com/watch?v=n9xvrt5Z8B4رارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارا

حامیان اپیزود

ما با شرکت‌های بزرگی همکاری می‌کنیم که محصولات برتری تولید می‌کنند که می‌توانند به سلامت شما کمک کنند. این محصولات توسط دکتر جوکرز و تیمش مراحل بازبینی و بررسی را پشت سر گذاشته اند و محصولاتی هستند که ما استفاده می کنیم و به دیگران توصیه می کنیم.

آنها واقعاً بهترین مکمل ها، ابزارها و منابعی هستند که می توانید برای کمک به بهبود سلامت خود پیدا کنید! حتی بهتر از آن، ما با تولیدکنندگان کار کرده‌ایم تا تخفیف‌های انحصاری جامعه را برای شما دریافت کنیم تا بتوانید آنها را با کمترین قیمت در اینترنت دریافت کنید.

Paleovaley Supergreens

آیا مقدار مناسبی از کلروفیل را در بدن خود برای سم زدایی مناسب، سلامت میتوکندری و مزایای تصفیه خون دریافت می کنید؟ پودر سوپرگرین ارگانیک Paleovalley برای اطمینان از دریافت آنزیم های گوارشی مناسب برای حفظ سلامتی مورد علاقه من است، زیرا حاوی هیچ یک از مواد بالقوه تحریک کننده روده مانند علف های غلات نیست.

به سادگی یک پیمانه از سوپرسبز ارگانیک Paleovaley’s Organic Supergreens را با آب مصرف کنید و از فواید سلامت بدن و حالت ذهنی روشن تر بهره ببرید. بازدید کنید paleovalley.com/jockers برای صرفه جویی 15٪ از سفارش خود با Paleovaley.

LMNT

LMNT یک ترکیب نوشیدنی الکترولیتی خوشمزه با هر چیزی که نیاز دارید و هیچ چیز دیگری که نیاز ندارید است. همچنین هیچ قندی ندارد و برای کسانی که از رژیم کتو، کم کربوهیدرات یا رژیم سرخپوشان پیروی می کنند کاملاً مناسب است. LMNT حاوی یک نسبت الکترولیت مبتنی بر علم است که هیچ یک از موارد ناخواسته را ندارد! یعنی بدون گلوتن و پرکننده.

هنگامی که LMNT می نوشید، متوجه افزایش انرژی و وضوح ذهنی خود خواهید شد. هم اکنون می توانید یک بسته نمونه رایگان در انواع طعم های خوش طعم را با هر سفارشی از سایت LMNT دریافت کنید. به سادگی به drinkLMNT.com/drjockers و شما خوب هستید که با افزایش الکترولیت خود ادامه دهید.

کورکومین طلا

آیا مفاصل شما درد دارند؟ آیا از ناراحتی های روزانه رنج می برید؟ همانطور که امروزه وجود دارد، درد مزمن در آمریکا بیشتر از دیابت، بیماری قلبی و سرطان روی هم رفته است.

در واقع، درد مزمن، دلیل شماره یک دسترسی آمریکایی‌ها به سیستم مراقبت‌های بهداشتی است. با این حال، بسیاری از مردم بر این باورند که تنها گزینه آنها برای تسکین درد در داروخانه ها مانند ایبوپروفن، ادویل و تیلنول (به نام چند مورد) یافت می شود. به طرز غم انگیزی، اکثر مردم از این موضوع غافل هستند که این داروهای ضد درد بیشتر از اینکه مفید باشند، ضرر دارند.

عوارض جانبی شایع عبارتند از سردرد، مشکلات کبد و کلیه، فشار خون بالا و در موارد نادر – حتی مرگ. ناگفته نماند، آنها فقط درد شما را می پوشانند… به شما تسکین موقت می دهند…

در حالی که ممکن است این همه غم و اندوه به نظر برسد، من یک خبر خوب دارم… یک راه حل کاملاً طبیعی وجود دارد که به علت اصلی ناراحتی شما می پردازد … یک راه حل واقعی که به شما امکان می دهد به خودتان برگردید!

و آن محلول Curcumin Gold نام دارد که توسط دوستان من در Purality Health ساخته شده است. کورکومین طلا حاوی عصاره کورکومین زردچوبه، امگا 3 وگان و روغن زنجبیل است. این مواد با دقت انتخاب شده از عملکرد سالم مفاصل حمایت می کنند و علت اصلی التهاب در بدن شما را برطرف می کنند. وقتی می گویم هیچ چیز دیگری مانند این را در بازار پیدا نمی کنید به من اعتماد کنید. در واقع، دوستان من در Purality Health یک فرمول ثبت اختراع دارند که از فناوری “MICELLE LIPOSOMAL” استفاده می کند که مواد مغذی را به جریان خون شما می رساند – ثابت شده که 800٪ کارآمدتر است!

حتی بهتر از آن، با 180 روز ضمانت بازگشت پول پشتیبانی می شود. و امروز، ما یک کوپن تخفیف 30٪ برای شما داریم! بازدید کنید puralityhealth.com و از کوپن “DRJ” برای دسترسی به 30٪ تخفیف امروز استفاده کنید!

منابع:

ارتباط با دکتر ولفسون:

ارتباط با دکتر دیوید جوکرز:

افرادی که به این پادکست گوش دادند نیز از:

روزه یک روزه، چرا هر هفته یک روزه روزه می گیرم

این مقاله به شما کمک کرد؟

آرهخیر