فرمت گلف جدید هیجان انگیز LIV را در سال 2024 کشف کنید


پس از اعلام فهرست نهایی تیم‌ها و کارت‌های وایلد برای سال 2024، LIV Golf امروز بهبودهای قالب لیگ را پیش از رویداد افتتاحیه فصل این هفته در LIV Golf Mayakoba منتشر کرد.

لیگ گلف LIV برای ایجاد منحصربه‌فردترین رقابت این ورزش، پیشرفت‌هایی را برای فصل 2024 ایجاد کرده است که شامل اندازه زمین، شمارش امتیازات، توزیع امتیازات فردی، رده‌بندی انفرادی در طول فصل و شرایط برای قهرمانی تیمی است.

معاون LIV Golf از مدیریت مسابقات گفت: «به‌روزرسانی‌های مسابقات برای سال 2024 منعکس‌کننده تکامل طبیعی قالب لیگ گلف LIV است و تعهد ما را برای تقویت بیشتر یک محصول هیجان‌انگیز برای بازیکنان و طرفداران نشان می‌دهد». دیوید بن.

“رهبری لیگ به کار با بازیکنان و تیم های در کلاس جهانی خود ادامه خواهد داد تا رقابت گلف LIV را در حالی که ما ورزش را به آینده پیش می بریم، تقویت کنیم. ما مشتاقانه منتظر آغاز فصل لیگ در این هفته و یک سال هیجان انگیز در آینده هستیم.

افزایش فرمت لیگ

اندازه میدان – 54 بازیکن شامل 13 تیم (هر کدام 4 بازیکن) و 2 بازیکن وایلد کارت.

شمارش نمرات – سه امتیاز برتر هر تیم برای دورهای 1 و 2 محاسبه می شود. اکنون هر چهار امتیاز برای هر تیم در دور نهایی هر رویداد محاسبه می شود.

توزیع امتیازات انفرادی – امتیاز برای بازیکنانی که با همان امتیاز به پایان می رسند جمع می شود و به طور مساوی توزیع می شود. تای بریکرها فقط برای تعیین موقعیت سکوها اعمال خواهند شد.

رده بندی انفرادی طولانی مدت – رده‌بندی‌های انفرادی در طول فصل، منطقه قفل را برای موقعیت‌های 1-24، با برش‌های به‌روز شده برای منطقه باز (25-48) و دراپ زون (49 و پایین‌تر) حفظ می‌کند تا اندازه زمین افزایش یافته را منعکس کند.

بازیکنانی که در پایان فصل عادی در جمع 24 تیم برتر قرار می گیرند، جایگاه خود را در سال 2025 در لیگ تضمین می کنند. بازیکنانی که 25-48 را به پایان می‌رسانند و قراردادشان تمام می‌شود، باید توسط تیم خود مجدداً امضا شوند یا توسط تیم دیگری انتخاب شوند.

بازیکنانی که 49 سال و کمتر را به پایان می‌رسانند، از لیگ سقوط می‌کنند و برای مسابقات LIV Golf Promotions 2024 واجد شرایط می‌شوند.

امتیازهای انفرادی و پول جایزه – امتیازهای فردی مجدداً به 24 نفر برتر در هر رویداد تعلق می گیرد.

پرداخت های پولی جوایز برای حساب کردن شش بازیکن اضافه شده به زمین تنظیم شده است. اینجا کلیک کنید برای مشاهده امتیاز مسابقات و توزیع کیف برای سال 2024.

زمین قهرمانی تیمی – 12 تیم برتر پس از سیزدهمین دوره مسابقات فصلی عادی به میدان خواهند رفت. تیمی که در رده سیزدهم قرار گیرد در مسابقه شرکت نخواهد کرد اما همچنان حضور خواهد داشت.

رقابت‌های گلف LIV فردا در مکزیک آغاز می‌شود، شروع برنامه ۱۴ مسابقات لیگ در بازارهای جدید و بازگشتی در سراسر جهان.

طرفداران تشویق می‌شوند برای دریافت به‌روزرسانی‌ها و دسترسی‌های انحصاری، از جمله اطلاعات مربوط به بلیط‌های مهمان‌نوازی و مجوزهای زمینی برای رویدادهای گلف LIV که شامل موسیقی زنده و فعالیت‌های طرفداران برای همه سنین است، به‌طور رایگان در LIV X ثبت‌نام کنند.

در طول فصل، مسابقات لیگ گلف LIV در ایالات متحده در روزهای شنبه و یکشنبه در شبکه‌های The CW، The CW App و LIV Golf Plus پخش می‌شود و دورهای جمعه در برنامه CW و LIV Golf Plus انجام می‌شود.

علاوه بر این، مسابقات گلف LIV در سطح جهانی در LIV Golf Plus، کانال LIV Golf YouTube و بیش از ده ها شریک پخش بین المللی انجام می شود و پخش لیگ را در بیش از 180 منطقه به بیش از 380 میلیون خانه در سراسر جهان ارائه می دهد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه تماشای لیگ گلف LIV، به سایت مراجعه کنید LIVGolf.com/where-to-watch.