روری مک ایلروی چهارمین قهرمان تاریخی صحرای دبی را در کامبکی هیجان انگیز به دست آورد.


روری مک‌ایلروی با موفقیت چهارمین رکوردشکن قهرمان صحرای دبی کلاسیک را از آن خود کرد از عنوان خود دفاع کرد در یک بعد از ظهر دراماتیک در باشگاه گلف امارات.

این مرد ایرلندی شمالی 12 ماه پیش در این رویداد اولین قهرمانی در سری رولکس را به دست آورد، اما در آخر هفته 10 بار به عقب رفت و در دور سوم خیره کننده 63 او را در گروه نهایی قرار داد.

او سپس شکست دو شوت را به یک برتری چهار ضربه ای با شش سوراخ تبدیل کرد تا اینکه در روز سیزدهم یک بوگی به آدریان مرونک و کامرون یانگ که در حال تعقیب بودند، بارقه امیدی را نشان داد.

Pole Meronk با امضای 71 امتیاز را به یک کاهش داد، اما McIlroy اعصاب خود را پایین نگه داشت و 70 را برای 14 کمتر از مجموع و یک برد با یک ضربه ثبت کرد.

آمریکن یانگ با امتیاز 74 به پایان رسید و در 12 زیر، دو شوت با آرون کاکریل کانادایی، پابلو لارازابال اسپانیایی و خواکین نیمان شیلیایی فاصله داشت.

این پیروزی، مک‌ایلروی را از هت‌تریک ارنی الز در پیروزی‌های کلاسیک صحرا عبور می‌دهد و به او سومین قهرمانی سری رولکس را می‌دهد، که در سه مسابقه از پنج رویداد آبی ریبند گذشته برنده شده بود.

او همچنین دومین بازیکنی است که با موفقیت از این عنوان دفاع می کند پس از اینکه استفن گالاچر در سال های 2013 و 2014 جام دالا را بالای سر برد و با دو پیروزی خود در مسابقات قهرمانی تور جهانی DP، شش برد در دبی به دست آورد.

این بازیکن 34 ساله دفاع از رنکینگ خود را در رقابت با رولکس در همکاری با رولکس با نایب قهرمانی و یک پیروزی آغاز کرده است و به نظر می رسد برای ششمین بار شماره یک اروپا شود و به صدر جدول رده بندی برسد. برای عنوان 2024 و نوسان بین المللی.

نیکولای هوجگارد دانمارکی، ماساهیرو کاوامورا از ژاپن، لی هائوتونگ از چین و آدام اسکات از استرالیا با پنج شوت از برتری به پایان رسیدند.

مک ایلروی در مورد برد رکوردش: این یک شروع عالی برای فصل است. سال گذشته را با برد در اینجا خوب شروع کردم. چند چیز کوچک هنوز باید روی آنها کار شود، اما این هفته ها عالی هستند. شما از آنها چیزهای زیادی یاد می گیرید و بدیهی است که برای به دست آوردن رقابت و کسب رتبه برتر نیز عالی است.

فکر می‌کردم جمعه شب، فکر می‌کردم ۱۰ کمتر برای آخر هفته، شانس خیلی خوبی برای برنده شدن دارم. من 11 شوت کردم و در نهایت یک برنده شدم.

من آنقدر بازی را بازی کرده ام تا بدانم این چیزها چگونه پیش می روند. خوشبختانه گلف مورد نیازم را بازی کردم و این باورنکردنی است که چهارمین بردم را اینجا در امارات کسب کنم.

نقطه محوری برای من روی سوراخ هشتم و نهم بود – انجام دو سه تایی در آنجا، که به نوعی باعث شد سعی کنم آن را در مسیر ورود کنترل کنم.

من آن یکی از اشتباهات را در 13 مرتکب شدم و در آنجا باجناق شدم، اما احساس کردم کشتی را به خوبی روی چند سوراخ گذشته ثابت کردم و یکی از آن روزهایی بود که آتش بازی زیادی وجود نداشت، فقط به این دلیل که مسیر بسیار دشوار بود. من تا جایی که می‌توانستم جلوی خود را گرفتم و خوشبختانه هیچ کس در بالای جدول امتیازات زیادی را پشت سر گذاشت.

فقط مثل 18 سال پیش فکر کنم، و معنای آمدن به اینجا و بازی در این رویداد چیست، اینجا نشستن، می دانید که چهار بار برنده آن شده ام، و تمام تجربیات عالی که در دبی و دوستان داشته ام. که من ملاقات کرده ام و همه چیز در طول مسیر، همیشه جایی بوده که به آنجا برمی گردم و خاطرات شغلی ام را مرور می کنم زیرا واقعاً احساس می کنم همه چیز از آنجا شروع شد.

پس اینجا نشستن شگفت انگیز است. اولین دوره کلاسیک صحرا، یک اعتبار رسانه ای گرفتم و داخل طناب ها رفتم تا تایگر و ارنی و توماس بیورن را دنبال کنم و بعد فقط به این فکر کنم: توماس بیورن کاپیتان جام رایدر من بود. من در نهایت خانه ارنی الز را خریدم. من واقعاً با تایگر وودز دوستان خوبی شده ام. این شگفت انگیز است که به ۱۸ سال گذشته و جایی که خودم را پیدا کرده ام فکر کنم.

من مطمئناً هیچ چیز را بدیهی نمی دانم و همیشه از فرصتی که می توانم کاری را که انجام می دهم قدردانم.

RORY McILROY WITB

  • درایور Qi10 9.0° (Ventus Black 6-X)
  • Qi10 15.0° 3-wood (Ventus Black 8-X)
  • Qi10 19.0° 5-wood (Ventus Black 9-X)
  • P·760 4-iron، Rors Proto 5-9 (Project X 7.0)
  • آسیاب آسیاب شده 4 46.09° SB، 50.09° SB، 54.11° SB (Project X 6.5)
  • آسیاب آسیاب شده 4 60.0 درجه LB (Project X Wedge 6.5)
  • Spider Tour X
  • 2024 TP5x