خولیو رودریگز به عنوان بازیکن تازه کار سال لیگ آمریکا به عنوان ورزشکار روی جلد EA SPORTS MLB Tap Sports Baseball 2023 انتخاب شد.


الکترونیک آرتز با همکاری Major League Baseball (MLB) و MLB Players, Inc. (MLBPI) اعلام کرد که بازیکن مرکزی سیاتل مارینرز و جولیو رودریگز، بازیکن تازه کار سال لیگ آمریکا، ورزشکار پوششی خواهد بود. EA SPORTSMLBTap Sports Baseball 2023.

رودریگز، بازیکن 22 ساله آل استار گفت: “نام ورزشکار پوششی و پیوستن به لیست بازیکنان شگفت انگیزی که ورزشکاران پوشش EA SPORTS بوده اند، واقعاً یک افتخار است.”

رودریگز فصل گذشته لیگ برتر بیسبال را با میانگین ضربات 0.284، 28 ران خانگی و 75 RBI در 511 بازی با خفاش در سال تازه کاری خود شکست داد.

در سال 2022، رودریگز تنها چهارمین بازیکن خارجی تازه‌کار بود که جایزه نقره‌ای اسلاگر را از آن خود کرد و سریع‌ترین بازیکن تاریخ MLB بود که در یک فصل 25 بازی خانگی و 25 بیس دزدیده شده را به ثبت رساند.

این بومی جمهوری دومینیکن همچنین در دربی 2022 T-Mobile Home Run با 81 راند خانگی باورنکردنی در سه راند دوم شد و یکی از تنها 6 مارینری بود که تا به حال به عنوان یک تازه کار به بازی All-Star انتخاب شد.

اندرو پدرسن، معاون ورزش موبایل در Electronic Arts گفت: “خولیو رودریگز یکی از پویاترین بازیکنان جوان در تمام بیسبال است و ما از اینکه او امسال چهره بیسبال Tap Sports خواهد بود، هیجان زده هستیم.”

“این یک دوره جدید هیجان انگیز برای فرانچایز Tap Sports Baseball است، زیرا ما رسماً از بازی در خانواده EA SPORTS استقبال می کنیم و معتقدیم که بازیکنان بهترین تجربه بیسبال موبایل تا به امروز را در نتیجه خواهند داشت.”

EA SPORTS MLB روی Sports Baseball 2023 نیز ضربه بزنید یک تریلر ویدیویی با حضور رودریگز منتشر کرد و در عین حال بازیکنان را اولین نگاهی به گیم پلی بازی امسال داشت.

امسال دهمین سالگرد امتیاز بیسبال Tap Sports است و شامل یک تجربه کاملاً جدید تک نفره است که لحظات واقعی MLB را به نوک انگشتان بازیکنان می آورد.

بازیکنان می توانند از طریق نکات برجسته اولین فصل فوق العاده رودریگز و سایر بازی های تاریخی MLB بازی کنند.

انیمیشن‌های جدید، پیشرفت‌های پارک توپ، و به‌روزرسانی‌های جمعی، این را به فراگیرترین تجربه بیسبال Tap Sports تبدیل کرده است. جزئیات بیشتر در مورد EA SPORTS MLB Tap Sports Baseball 2023 نزدیکتر به راه اندازی به اشتراک گذاشته خواهد شد.

Tap Sports Baseball که به دلیل رویکرد ضربه به بازی ساده خود که بازی را برای همه طرفداران بیسبال آسان می کند، شناخته شده است، بیش از 50 میلیون بارگیری حق رای در سراسر جهان دارد.

با نزدیک شدن به فصل بیسبال، طرفداران می توانند پیش ثبت نام کنند EA SPORTS MLB Tap Sports Baseball 2023 امروز، و این بازی به صورت رایگان* دانلود در سراسر جهان در مارس 2023 از طریق App Store™‎ برای iPhone و iPad، Google Play™‎ برای دستگاه‌های Android و Amazon در دسترس خواهد بود.

* اتصال مداوم به اینترنت مورد نیاز است. محدودیت های سنی اعمال می شود. شامل خریدهای درون بازی (از جمله موارد تصادفی) می شود.