سرطان روده در زیر 50 سال: نادیده گرفتن علائم هشدار دهنده


76 درصد از بریتانیایی های در معرض خطر 55 ساله و بالاتر، با وجود ارائه غربالگری رایگان توسط NHS، هرگز از نظر مشکلات روده غربالگری نکرده اند. افراد 60 تا 74 ساله، تحقیقات جدید نشان داده است.

مطالعه انجام شده توسط Newfoundland Diagnostics عدم نگرانی تکان دهنده در مورد سلامت روده را نشان می دهد، به طوری که 20 میلیون بریتانیایی اذعان کردند که برایشان اهمیتی ندارد.

این شامل 1 نفر از هر 4 نفر زیر 45 سال می شود که به سلامت روده خود اهمیتی نمی دهد – حتی با وجود پیش بینی میزان مرگ و میر ناشی از سرطان روده در بریتانیا در بین افراد زیر 50 سال به یک سوم افزایش می یابد به لطف افزایش نرخ چاقی، رژیم غذایی نامناسب و افزایش مصرف الکل.

در یافته‌های نگران‌کننده‌تر، 49 میلیون بریتانیایی نمی‌توانند علائم سرطان روده را تشخیص دهند و از هر 4 نفر تنها یک نفر قادر به شناسایی علائم هشدار دهنده کلیدی است.

با توجه به اینکه بیش از 50 درصد موارد سرطان روده قابل پیشگیری هستند، این شکاف دانش به ویژه نگران کننده است.

برای انجام آزمایش ملی، نیوفاندلند تشخیص رایگان ارائه می دهد تست های سلامت روده (RRP: 10.00 پوند برای یک آزمایش) در این ماه آگاهی از سرطان روده با هر آزمایشی که در ماه آوریل خریداری شده است.

فردریک ماندوکا، یکی از بنیانگذاران Newfoundland Diagnosticsوی گفت: «این یافته‌ها نشان می‌دهد که در مورد سلامت روده مقدار قابل توجهی ناآگاهی وجود دارد.

این موضوعی است که ممکن است برای افراد بحث کردن کمی خجالت آور باشد، اما بسیار مهم است که همه ما بتوانیم علائم مشکلات مربوط به سلامت روده را شناسایی و درک کنیم.

“تشخیص زودهنگام تاثیر قابل توجهی بر شانس زنده ماندن دارد، به همین دلیل است که ما مصمم هستیم که قدرت را به دست مردم بازگردانیم و از طریق تشخیص زودهنگام زندگی را نجات دهیم.

“از طریق آزمایش ساده و درک علائم، همه ما می توانیم سهم خود را برای محافظت از خود و آموزش دیگران انجام دهیم.”

تشخیص زودهنگام سرطان روده تاثیر مهمی بر شانس بقا دارد بیش از 9 در 10 زمانی که در مراحل اولیه تشخیص داده شود، زنده می مانند، در حالی که در پیشرفته ترین مرحله تنها 1 از 10 است.

برای دریافت تست رایگان سلامت روده خود، هنگام خرید هر آزمایش سلامت دیگری در ماه آوریل از کد BOWELFREE هنگام خرید استفاده کنید. www.newfoundland.io.

کی باید تست کنم؟

اگر هر یک از علائم زیر را تجربه کردید، باید با پزشک عمومی خود مشورت کنید و سلامت روده خود را آزمایش کنید:

  • تغییر در عادت روده
  • خون در مدفوع شما
  • درد شکم
  • کاهش وزن غیر قابل توضیح

تست چگونه کار می کند؟

تست سلامت روده Newfoundland Diagnostics یک آزمایش ایمونوشیمیایی مدفوع (FIT) است که خون پنهان (پنهان) را در مدفوع شما تشخیص می دهد. خون مخفی می تواند نشانه ای از پولیپ های پیش سرطانی یا سرطان روده بزرگ باشد.

در سراسر بریتانیا، NHS از FIT در مراقبت های اولیه استفاده می کند. دسترسی به خود تشخیصی، در دسته بندی های خطر مناسب، می تواند به طور قابل توجهی روش پیشگیری، درمان و درمان سرطان روده را افزایش دهد.

درباره تست سلامت روده Newfoundland Diagnostics

تست سلامت روده تشخیصی نیوفاندلند (RRP: 10.00 پوند برای یک آزمایش) نتایج را با دقت بیش از 99 درصد در کمتر از 5 دقیقه در راحتی در خانه شما ارائه می دهد و به انگلیسی ها در تشخیص سرطان روده و سایر مشکلات مربوط به روده کمک می کند.

برای اطلاعات در مورد زمان و نحوه استفاده از آزمایش، لطفاً به https://www.newfoundland.io/tests/bowel-health مراجعه کنید.