آماده سازی غذا: راز یک رژیم غذایی کنترل شده


نوشته اوینا دل پیزو

آماده سازی غذا، که به سادگی به معنای برنامه ریزی، آماده سازی و پختن غذاها از قبل، به ابزاری مد روز در دنیای تناسب اندام و کاهش وزن تبدیل شده است. افرادی که سعی می کنند یک برنامه غذایی سازمان یافته برای آماده سازی غذا را انجام دهند، معمولاً در تلاش برای کاهش وزن، افزایش وزن یا حفظ وزن هستند. همه وعده های غذایی شما از قبل پخته می شوند و اندازه وعده ها با توجه به اهداف شخصی شما تعیین می شود. بزرگ‌ترین مزیت آماده کردن وعده‌های غذایی این است که همیشه غذای مناسب را در زمان غذا خوردن در دسترس خواهید داشت. به جای اینکه در زمان بروز درد گرسنگی بدون غذا گرفتار شوید، می توانید انتخاب های بهتری داشته باشید.

آیا این کار را خودتان انجام دهید یا یک سرویس آماده سازی غذا استخدام کنید؟

اگر از آشپزی در اوقات فراغت خود لذت می برید و/یا نیاز به صرفه جویی در هزینه دارید، کاندیدای ایده آلی برای تهیه غذای خود هستید. اگر حوصله یا زمان لازم برای پخت و پز را ندارید، راه حل هایی برای شما وجود دارد.

درست کردن غذای خود به این معنی است که باید اهداف خود را با انواع غذایی که می دانید چگونه تهیه کنید، مرتبط کنید. دانستن میزان مصرف غذای مورد نیاز خود یا ماکروهایی که به شما در دستیابی به اهدافتان کمک می کند و اگر نیاز به پخت زیاد مرغ دارید و نمی دانید چگونه مرغ بپزید می تواند مشکل ساز شود. من به عنوان یک مربی شخصی دارم مشتریان باتجربه ای که آن مهارت های اولیه آشپزی را ندارند، که می تواند مصرف پروتئین ماکرو را محدود کند.

استخدام یک سرویس آماده سازی غذا می تواند به شما در مدیریت زمان کمک کند. من یکی از طرفداران پر و پا قرص Arlet’s Café هستم، که یک تجارت محلی در محل زندگی من است، اما با کمی تحقیق می توانید یک کافه خوب در منطقه خود پیدا کنید. خدمات آماده‌سازی غذا، خرید و آماده‌سازی غذا را برای شما انجام می‌دهد و وعده‌های غذایی فردی را با اقلام غذایی در وعده‌های متناسب ارائه می‌دهد. آنها همچنین برای پخت و پز به صورت فله و خوردن یک چیز هر روز تنوع ارائه می دهند.

خدمات خواربار فروشی مانند Hello Fresh گزینه دیگری است. آنها برای یک وعده غذایی خاص (صبحانه، ناهار یا شام) مواد تشکیل دهنده اندازه گیری شده و دستورالعمل های تهیه آن را برای شما ارسال می کنند. این خدمات، حدس و گمان را از انتخاب مواد اولیه و یافتن دستور العمل ها دور می کند، و مانند خدمات آماده سازی غذا، تنوعی را به جوانه های چشایی شما ارائه می دهد.

آیا شما باید Uبا یک خدمات آماده سازی غذا؟

من به شدت شما را تشویق می کنم که از خدمات آماده سازی غذا استفاده کنید، اما اگر مطمئن نیستید که برای شما مناسب است یا خیر، در اینجا چند نکته وجود دارد که باید به آنها فکر کنید.

مزایای استفاده از خدمات:

  • برای کارهای دیگری که می‌توانید در طول هفته انجام دهید، زمان بیشتری دارید، مانند تمرین‌های طولانی‌تر، کمک به انجام تکالیف، پاسخ دادن به ایمیل‌ها، انجام وظایف و گذراندن زمان با کیفیت با خانواده‌تان.
  • شما همیشه آماده هستید، که استرس تصمیم گیری برای خوردن در طول هفته را کاهش می دهد.
  • شما اندازه وعده های خود را کنترل می کنید، که به شما کمک می کند در محدوده برنامه غذایی خود باقی بمانید.

معایب سرویس آماده سازی غذا:

  • آنها می توانند بسیار پرهزینه باشند، از 10 تا 15 دلار در هر وعده غذایی.
  • برخی از شرکت‌ها ممکن است با استفاده نکردن از مواد تازه کار را کاهش دهند.
  • وعده های غذایی بسته به تازگی مواد، ماندگاری کوتاهی دارند.

هنگام انتخاب یک سرویس، بیانیه ماموریت شرکت را بررسی کنید و در مورد آنچه که آنها ایستاده اند اطلاعات کسب کنید. من فقط از شرکت هایی استفاده می کنم که غذاهای تازه را از مواد تازه درست می کنند. من همچنین از تازه بودن وعده های غذایی در بدو ورود مطمئن می شوم. من خدمات غذای منجمد را پیشنهاد نمی‌کنم، زیرا انجماد غذا می‌تواند هر گونه نقصی را بپوشاند. به عنوان مثال، بو، زیبایی بصری، یا دید قالب.

موردی برای تهیه غذای خود

اگر قصد دارید غذای خود را آماده کنید، این مزایا و معایب را در نظر بگیرید. اگرچه من از آشپزی لذت می برم، اما بعضی روزها راحت تر از روزهای دیگر هستند.

مزایای پخت و پز:

  • شما کنترل کاملی بر آنچه می خورید و وعده های غذایی خود دارید.
  • شما مقدار زیادی پول پس انداز می کنید. پس از انجام محاسبات، متوجه شدم که هزینه‌های غذا برای من حدود 1.60 تا 3 دلار است.
  • شما می توانید سریعتر به اهداف خود برسید زیرا شما مسئول مدیریت پیشرفت شخصی خود هستید.

منفی آماده سازی غذای خانگی:

  • پختن فله ای و خوردن یک غذای مشابه پنج روز متوالی می تواند کسل کننده باشد.
  • بسته به محدودیت های رپرتوار دستور العمل شما، ممکن است تنوع کمی در وعده های غذایی شما وجود داشته باشد.
  • به جای انجام کارهای دیگر، ساعت ها را در آشپزخانه می گذرانید.

در نهایت، تصمیم یک تصمیم شخصی است. فقط شما می دانید که چه کاری می توانید انجام دهید و چه چیزی می توانید از عهده آن برآیید. دریافته‌ام که وقتی از ترکیبی از هر دو استفاده می‌کنم، وعده‌های غذایی‌ام را وقتی می‌توانم آماده می‌کنم و بسته به شلوغی هفته‌ام، از سرویس آماده‌سازی غذا سفارش می‌دهم، موفق هستم.

اکثر مردم در حال حاضر مقدار قابل توجهی از پول را صرف غذا خوردن در بیرون از منزل می کنند. اگر این شما را توصیف می کند با خودتان صادق باشید. وقتی سرویسی را استخدام می کنید، می دانید که دقیقاً همان چیزی را می خورید که برای به حداکثر رساندن اهداف خود نیاز دارید. هنگام تهیه غذای خود، می دانید که در هزینه خود صرفه جویی خواهید کرد و همیشه آماده خواهید بود. به این ترتیب، وقتی دفتر پیتزا سفارش می‌دهد، می‌توانید از وسوسه‌ها دوری کنید و به یکی از وعده‌های غذایی از قبل آماده شده خود برسید – و پیتزا را برای آخر هفته ذخیره کنید.