زمین زدن چیست و چگونه می تواند به شما به عنوان یک دونده کمک کند؟


اگر به دنبال راه‌هایی برای افزایش سلامت، تندرستی و عملکرد خود هستید، ممکن است بخواهید به Earthing، که به عنوان «زمین‌سازی» نیز شناخته می‌شود، نگاهی بیندازید، که به دلیل تعداد زیادش در بین بیوهکرها، ورزشکاران نخبه و محافل سلامتی محبوبیت پیدا کرده است. مزایای.

چه فوایدی دارد ارتینگ?

ارتینگ تمرین برقراری تماس مستقیم الکتریکی با زمین است، مانند زمانی که پابرهنه روی چمن هستید یا در اقیانوس شنا می کنید.

زمین دارای بار منفی خفیفی است که در اثر برخورد صاعقه 5000 بار در دقیقه به آن ایجاد می شود. با این حال، انسان می تواند به دلیل عواملی مانند رژیم غذایی، استفاده از فناوری و حتی تنفس (هوای بالای زمین دارای بار منفی خفیفی است) یک بار مثبت خفیف ایجاد کند. با برقراری تماس مستقیم الکتریکی با زمین، می توانیم این کشش الکتریکی را برطرف کنیم.

مطالعات نشان می‌دهد که ارتینگ ممکن است مزایای سلامتی و عملکردی متعددی داشته باشد، از جمله کاهش التهاب با خنثی‌سازی رادیکال‌های آزاد، بهبود گردش خون با کاهش تجمع گلبول‌های قرمز، عادی‌سازی ریتم شبانه‌روزی برای خواب بهتر و افزایش تغییرات ضربان قلب.

آیا همه اینها به این معنی است که ما باید پابرهنه رفتن و شنا کردن در اقیانوس را شروع کنیم؟

اگرچه این موارد مزایای خاص خود را دارند، اما همیشه گزینه های عملی نیستند، بنابراین خوشبختانه برند کفش مستقر در بریتانیا بهه راه حلی را ایجاد کرده است.

باهه که در سال 2022 با اولین سبک شارژ خود راه اندازی شد، اولین کفش دویدن ارت دار با کارایی بالا را در جهان ایجاد کرد، به این معنی که می توانید مزایای ارتینگ را «در حال حرکت» دریافت کنید.

با قرار دادن یک سری مواد رسانا بین پایه کف پا و پا، این کفش‌ها تست شده‌اند که مقاومت الکتریکی مشابه پوست انسان دارند و آنها را جایگزین مناسبی برای پابرهنه رفتن می‌کند.

بنابراین اگر شما یک دونده هستید یا کفش های تمرینی را به صورت معمولی می پوشید، فرصتی عالی برای اضافه کردن زمین به فعالیت های روزانه شما ایجاد می کند.

نکات مهم دیگری نیز وجود دارد که می توانید هنگام شروع روال زمین کردن خود در نظر بگیرید:

1) طبیعت را به مخلوط اضافه کنید. ورزش در طبیعت می تواند استرس را کاهش دهد، عملکرد شناختی را بازیابی می کند و نشان داده است که احساس راحتی می کند.

2) به عنوان یک قاعده کلی، اگر یک سطح طبیعی باشد، احتمالاً روی آن زمین شده اید. چمن، شن، خاک و ماسه گزینه های عالی هستند، اما در صورت امکان از سطوح مصنوعی و آسفالت دوری کنید.

3) محبوبیت زمین در بین ورزشکاران پیشرو جهان رو به افزایش است و ارلینگ هالند و نواک جوکوویچ مدافع مزایای زمین برای توانایی آن در کمک به بازیابی هستند.

4) از تشک های ارت و ملحفه های داخل تخت برای به حداکثر رساندن زمان اتصال به زمین استفاده کنید.

5) به محض اینکه یک سطح طبیعی را لمس کنید، زمین می شوید. و صرف حداکثر زمان ممکن برای زمین کردن هر روز بهترین نتایج را به همراه خواهد داشت.

مطالعات نشان داده اند که ورزش سبز می تواند افسردگی و اضطراب را کاهش دهد، خلق و خو را بهبود بخشد و سیستم ایمنی بدن را تقویت کند. علاوه بر این، مشخص شده است که ورزش سبز در کاهش استرس و بهبود خلق و خوی موثرتر از ورزش در داخل خانه است. علاوه بر این، ورزش سبز فواید منظره زیبا، هوای تازه و ویتامین D را ارائه می دهد.

زندگی در مناطق روستایی پیش نیازی برای شرکت در ورزش سبز نیست. صرفاً بازدید از یک پارک یا باغ از نظر علمی ثابت شده است که استرس را کاهش می دهد و عملکرد شناختی را تقویت می کند.

ثابت شده است که اتصال زمین از نظر کاهش التهاب، بهبود گردش خون و کمک به خواب برای افراد مفید است.

علاوه بر این، این یک راه عالی برای استفاده از مزایای سلامتی و عملکردی است که طبیعت ارائه می دهد. در صورت امکان، پابرهنه رفتن یا شنا کردن در دریا بهترین راه برای تجربه ارتینگ است، اما برای کسانی که می‌خواهند زمان خود را برای ارتینگ به حداکثر برسانند، پوشیدن کفش ارتینگ Bahé یک گزینه عالی است.

آیا حاضرید با اضافه کردن ورزش های سبز زمینی به روتین خود، سلامت و تندرستی خود را کنترل کنید؟ اگر چنین است، دفعه بعد که احساس استرس، غرق شدن یا زیر آب و هوا کردید، چرا از مزایای ارتینگ استفاده نکنید و کمی طبیعت را غرق کنید؟ منتظر چی هستی؟

بهه یک کفش دویدن هیبریدی عالی طراحی کرده است که برای افراد دوستدار محیط زیست که از ورزش سبز لذت می برند ایده آل است.

زیره کفش کشش فوق العاده ای را ارائه می دهد، در حالی که زیرپایی آن بالشتک را ایجاد می کند، و رویه سبک وزن دارای پانل های مقاوم در برابر آب است که از تناسب کامل برای فعالیت های خارج از منزل مانند پیاده روی، دویدن و کاوش اطمینان می دهد.

از طریق www.bahe.co درباره Bahe اطلاعات بیشتری کسب کنید