هنگام شروع یک سفر کاهش وزن چه اهمیتی دارد؟


یکی از محبوب ترین تصمیمات سال نو کاهش وزن و داشتن یک سبک زندگی سالم است. متأسفانه، برداشتن گام‌هایی برای دستیابی به اهداف سلامتی ما می‌تواند دلهره‌آور باشد و رسیدن به موفقیت و حفظ آن دشوار است. بسیاری از مردم ژانویه را شروع سفر کاهش وزن خود می دانند، اما زمانی که آن شتاب اولیه را از دست می دهند، اغلب، متأسفانه، تسلیم می شوند.

در این مقاله، من به شما نکاتی حیاتی در مورد آنچه واقعاً هنگام شروع و مهمتر از آن، همراهی با یک سفر کاهش وزن اهمیت دارد، ارائه خواهم کرد.

مربیگری موفقیت آمیز دیوید شکن

من یک سفر کاهش وزن را پشت سر گذاشته‌ام و بیش از 700 ساعت را با مشتریان گذرانده‌ام، بنابراین چالش‌های دستیابی به کاهش وزن را کاملاً درک می‌کنم.

داشتن یک برنامه عملیاتی روشن و اهداف قابل دستیابی کمک خواهد کرد.

یک راه عالی برای شروع، ایجاد برنامه‌ای است که عادات غذایی، هر فعالیتی که انجام می‌دهید، محرک‌های بد غذا خوردن و سایر تغییرات در شیوه زندگی را مشخص می‌کند.

این یک راه حل کوتاه مدت نیست و از ابتدا تا پایان زندگی شما به تلاش و سرمایه گذاری زمان نیاز دارد. شما باید در مورد آنچه می خواهید از این سفر به دست آورید روشن باشید. علیرغم آنچه که دنیای تناسب اندام و رژیم غذایی به شما «فروش» خواهد کرد، هیچ دارو یا ابزاری برای رفع سریع به شما در این امر کمک نمی کند.

لطفاً این سفر را شروع نکنید، مگر اینکه آماده باشید متعهد به دستیابی به یک تغییر سبک زندگی بلندمدت و تمام موانع و چالش‌های ناشی از آن باشید.

با شفاف بودن در مورد سرمایه گذاری زمان، انرژی و انگیزه مورد نیاز، نمی خواهید «فروش» را از دست بدهید که این سفر برای شماست.

پیگیری پیشرفت می تواند به ما کمک کند خود را مسئول نگه داریم و پیشرفت خود را ارزیابی کنیم.

من کاملاً معتقدم که “آنچه اندازه گیری نمی شود قابل مدیریت نیست”. یکی از عوامل مهم در سفر کاهش وزن، پیشرفت است که به پرورش و توسعه انگیزه کمک می کند.

با این حال، ما نمی توانیم پیشرفت را ببینیم مگر اینکه آن را دنبال کنیم. این جایی است که یک دفتر خاطرات غذایی وارد می شود. آگاهی از انتخاب ها و اقدامات شما برای انتخاب های بهتر حیاتی است، و شما برای انجام این کار بدون نوعی ردیابی تلاش خواهید کرد.

آیا باید تک تک کالری ها را بشمارید؟ نه، به هیچ وجه، اما اگر روزانه یک ایده تقریبی از مقدار غذایی که می خورید ندانید، نمی توانید در مسیر خود ادامه دهید.

وقتی صحبت از ادامه مسیر شد، مردم تنها زمانی این سفر را ادامه می دهند که احساس کنند در حال پیشرفت هستند. اگر چیزی از آن به دست نمی آورید، چرا خودتان را در این همه تلاش قرار دهید؟ به همین دلیل مهم است که خود را هر هفته وزن کنید و چیزهایی غیر از وزن را دنبال کنید.

به عنوان مثال، به دور کمر یا سایر اندازه های بدن مانند بازوها نگاه کنید. در مورد سطوح انرژی و خلق و خوی کلی چطور؟ سفر کاهش وزن همیشه مربوط به وزن نیست، بلکه تغییرات کلی قابل توجهی است که باعث می شود احساس بهتری داشته باشید.

به یاد داشته باشید، این یک سواری چالش برانگیز است. دست اندازها در جاده وجود خواهد داشت

پایبندی به یک برنامه در طول زمان می تواند چالش برانگیز باشد و این کاملا طبیعی است. اگر از قافله افتاده اید خود را کتک نزنید.

در ابتدا، با فکر کردن در مورد آنچه ممکن است باعث شده است که شما از دست و پا شکسته شوید شروع کنید و استراتژی هایی مانند تعیین اهداف واقع بینانه، تغییر روال خود، و همکاری با یک دوست برای کمک به شما در پاسخگویی داشته باشید. ایجاد یک برنامه برای برنامه ریزی و آماده سازی وعده های غذایی، میان وعده ها و فعالیت های ورزشی می تواند به شما کمک کند در مسیر خود بمانید!

روال برای یک سفر کاهش وزن حیاتی است، و درک اینکه نیازی به غذا خوردن ایده آل ندارید. این یک تغییر سبک زندگی طولانی مدت است، از جمله درمان گاه به گاه در حال حاضر.

یکی از بدترین کارها این است که خود را انکار کنید، زیرا هیچ کس دوست ندارد به او نه گفته شود. به یاد داشته باشید، این یک رژیم غذایی نیست، بلکه یک تغییر سبک زندگی است.

نکات نهایی در مورد کاهش وزن

کاهش وزن فقط برای ژانویه نیست. این برای بقیه عمر شماست این نیاز به تعهد دارد که خود را در اولویت قرار دهید و نسبت به خود و سلامتی خود عشق نشان دهید.

لطفاً امید به حل سریع مشکلات وزن خود را نداشته باشید، زیرا آنها هرگز در دراز مدت کمکی نمی کنند. مانند هر چیز مهمی در زندگی، این سفر نیز نیازمند تلاش است.

لطفا به یاد داشته باشید که در این سفر تنها نیستید. میلیون ها نفر در سراسر جهان با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند، و درخواست کمک مشکلی ندارد.

من می دانم که هرگز نمی توانستم بدون حمایت به مسیر کاهش وزن خود برسم، بنابراین با دوستان، خانواده و اطرافیان خود تماس بگیرید.

اگر به حمایت بیشتری از من نیاز دارید، لطفاً در تماس با من و بررسی وب سایت من دریغ نکنید www.breakthroughlifecoaching.co.uk/

دیوید

مربی کاهش وزن شما