برنده دو بار اصلی و قهرمان مسترهای سلطنتی، جان رام به LIV Golf می‌پیوندد


آخرین به روز رسانی در 8 دسامبر 2023 ساعت 10:23 صبح

LIV Golf امروز این برنده دو بار اصلی را اعلام کرد جان رحم، حاکم قهرمان مستر، به LIV Golf پیوست. رهم در ابتدا در لیگ گلف LIV شرکت خواهد کرد فصل، که از 2 تا 4 فوریه 2024 در LIV Golf Mayakoba در مکزیک آغاز می شود.

گفت: “من مفتخرم که به LIV Golf می پیوندم و بخشی از چیز جدیدی هستم که باعث رشد این ورزش می شود.” رحم. شکی ندارم که این یک فرصت عالی برای من و خانواده ام است و برای آینده بسیار هیجان زده هستم.

جان رحم

وقتی برای اولین بار جان را در سن 17 سالگی ملاقات کردم، می دانستم که دنیای گلف در شرف تولد یک ستاره جدید است. جون به طور مداوم تایید کرده است که او یکی از بهترین بازیکنان جهان است.

او یک استعداد نسلی است که شایستگی خود را به عنوان یک قهرمان بزرگ چندگانه و یک سفیر فوق‌العاده برای گلف جهانی با قرار دادن این بازی پیش از خودش ثابت کرده است.» گرگ نورمن.

تعداد کمی از ورزشکاران با استعداد، رهبری، متانت و تعهد او به پیشرفت در این ورزش در سطح جهانی وجود دارد.

ما نمی‌توانیم هیجان‌زده‌تر از این باشیم که جان را به خانواده گلف LIV گلف خوشامد بگوییم، زیرا لیگ به آماده‌سازی برای سال 2024 و بعد از آن ادامه می‌دهد.

برنده دو بار اصلی و قهرمان مسترز مسترز، جان رام، و کمیسر و مدیر اجرایی LIV گلف، گرگ نورمن، در طی اعلامیه گلف LIV با یکدیگر دست می دهند.
برنده دو بار اصلی و قهرمان مسترز مسترز، جان رام، و کمیسر و مدیر اجرایی LIV گلف، گرگ نورمن، در طی اعلامیه گلف LIV با یکدیگر دست می دهند.

اضافه لارنس بوریان، مدیر عامل LIV Golf: “LIV Golf اینجاست تا بماند. اضافه شدن Jon دوباره تاکید می کند که لیگ ما کند نمی شود. ما همچنان به سرمایه گذاری و ساختن تهاجمی برای آینده بلندمدت و هیجان انگیز LIV ادامه می دهیم.”

تاثیر رام به عنوان یکی از مسلط ترین بازیکنان دهه گذشته جهان را در بر می گیرد. این بازیکن 29 ساله 20 برد از جمله مسابقات مسترز 2023، اوپن آمریکا 2021 و قهرمانی تور جهانی DP را سه بار (2017، 2019، 2022) به دست آورده است.

این بازیکن اسپانیایی در سه جام متوالی رایدر بازی کرده است و به قهرمانی تیم اروپا در سال‌های 2018 و 2023 کمک کرده است. امسال، رحم چهار بار قهرمان شد و همچنین در 151مین مسابقات قهرمانی آزاد در رده دوم قرار گرفت و در مسابقات تور جهانی DP به مقام پنجم رسید.

رام در طول دوران حرفه‌ای خود 93 رتبه برتر در 10 نفر را به دست آورده است که شامل جایزه بهترین بازیکن سال 2021 PGA آمریکا، دو بار بهترین گلف‌باز تور اروپا (تور جهانی DP) و برنده مسابقه تور اروپا به دبی در سال 2019 می‌شود.

رام قبل از اینکه حرفه ای شود، به مدت 60 هفته در رتبه اول آماتور جهان بود و دو بار جایزه بن هوگان را در دانشگاه ایالتی آریزونا به عنوان برترین گلف باز دانشگاهی کشور دریافت کرد.

جزئیات تیم رام متعاقبا اعلام خواهد شد. او در سال 2024 با بسیاری از بزرگ‌ترین نام‌های ورزش از جمله قهرمان انفرادی 2023 به میدان بین‌المللی پر ستاره LIV Golf می‌پیوندد. تالور گوچ (Smash GC)، قهرمان US Open 2020 برایسون دچامبو (2023 Team Champions Crushers GC)، 2022 Open Champion کامرون اسمیت (Ripper GC)، برنده مسابقات قهرمانی PGA 2023 و پنج بار قهرمان اصلی بروکس کوپکا (Smash GC)، شش بار برنده اصلی و تالار مشاهیر گلف جهانی فیل میکلسون (HyFlyers GC)، دو بار برنده اصلی داستین جانسون (4Aces GC)، بابا واتسون (RangeGoats GC) و مارتین کایمر (Cleeks GC)، و بسیاری دیگر.

مسابقات گلف LIV در ماه فوریه آغاز می شود و دارای 12 تورنمنت فصل عادی، یک قهرمانی انفرادی و قهرمانی تیمی در بازارهای جدید و بازگشتی در سراسر جهان است.

طرفداران تشویق می‌شوند برای دریافت به‌روزرسانی‌ها و دسترسی‌های انحصاری، از جمله اطلاعات مربوط به بلیط‌های مهمان‌نوازی و مجوزهای زمینی برای رویدادهای گلف LIV که شامل موسیقی زنده و فعالیت‌های طرفداران برای همه سنین است، به‌طور رایگان در LIV X ثبت‌نام کنند.

در طول فصل، مسابقات لیگ گلف LIV در ایالات متحده در روزهای شنبه و یکشنبه در شبکه‌های The CW، The CW App و LIV Golf Plus پخش می‌شود و دورهای جمعه در برنامه CW و LIV Golf Plus انجام می‌شود.

علاوه بر این، مسابقات گلف LIV در سطح جهانی در LIV Golf Plus، کانال LIV Golf YouTube و بیش از ده ها شریک پخش بین المللی انجام می شود و پخش لیگ را در بیش از 180 منطقه به بیش از 380 میلیون خانه در سراسر جهان ارائه می دهد. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه تماشای لیگ گلف LIV، به LIVGolf.com/where-to-watch مراجعه کنید.

LIV Golf متعلق به LIV Golf Investments است که چشم انداز و ماموریت آن بر سرمایه گذاری های جامع و پایدار برای ارتقای اکوسیستم گلف جهانی و باز کردن پتانسیل های بکر این ورزش در سراسر جهان متمرکز است.

WITB را بیابید اینجا: