فرد کرلی قهرمان دوومیدانی جهان به تیم اوکلی می پیوندد


آخرین به روز رسانی در 21 جولای 2023 ساعت 10:27 صبح

نگاه ها به بازی های المپیک 2024 پاریس دوخته شده است و Oakley® از فرد کرلی، دوومیدانی دوومیدانی حرفه ای در تیم اوکلی استقبال می کند.

در سن 28 سالگی، این ستاره رو به رشد جهانی آرزو دارد تا عنوان “سریعترین مرد جهان” را به دست آورد و از هر مانعی که با گام به گام بر سر راه او قرار می گیرد، پیشی بگیرد.

روحیه، انگیزه و اراده کرلی او را متمایز کرده است زیرا او در حال حاضر به عنوان ششمین مرد سریع تمام دوران، درست پشت سر رکورد جهانی یوسین بولت افسانه ای، قرار گرفته است. او که در تیلور، تگزاس با خانواده ای پرجمعیت بزرگ شد، می دانست که باید نامی برای خود دست و پا کند.

در آنجا او نقره گرفت و یک سال بعد در مسابقات قهرمانی جهان، کرلی یک حرکت آمریکایی را در 100 متر رهبری کرد، جایی که کارش به سطح جدیدی رسید. امروز کرلی بین بردهای پیروز و رکوردهای چشمگیرش غیرقابل توقف است.

فرد کرلی، دوومیدانی دوومیدانی، گفت: «اخیراً من رویدادهای برجسته حرفه ای زیادی داشته ام و پیوستن به فهرست نخبگان تیم اوکلی قطعاً یکی از آنهاست.

«تعهد برند در مخالفت با غلات، و جشن گرفتن فردیت در من طنین انداز می شود، زیرا من همیشه خود واقعی ام را چه در مسیر و چه در خارج از پیست در آغوش می کشم.

همانطور که به بازی‌های تابستانی نزدیک می‌شویم، مشتاقانه منتظر الهام بخشیدن به اطرافیانم هستم تا با عزم تزلزل‌ناپذیر علایق خود را دنبال کنند.”

اوکلی با تعهد مشترک به ورزش و شکستن مرزها، ارزش های مشابهی با کرلی دارد. ماه گذشته، Oakley این برند را به عنوان عینک رسمی تیم ایالات متحده معرفی کرد و دو سبک جدید از عینک را برای جشن عرضه کرد.

https://www.youtube.com/watch?v=508riikeDnI

سبک‌ها عبارتند از Team USA Encoder Strike Vented with Prizm Road Lenses و Team USA Heliostat با Prizm Black Lenses که کرلی در طول بازی‌های تابستانی و مسابقات آتی از آنها استفاده خواهد کرد.

کرلی در کنار کیلیان امباپه، ترینیتی رادمن و اوکسانا مسترز و غیره به فهرست تیم اوکلی می‌پیوندد.

کوری هیل، معاون رئیس جمهور و رئیس بازاریابی ورزشی جهانی Oakley گفت: “به عنوان یک برند که ریشه در عملکرد و نوآوری دارد، اوکلی مفتخر است که با ورزشکاری استثنایی مانند فرد همکاری می کند، که انگیزه بی امان و استعداد خارق العاده او او را به عنوان یک قهرمان در دنیای دوومیدانی معرفی کرده است.”

در مسیر پاریس 2024، اوکلی متعهد به حمایت از تیم ایالات متحده از طریق توسعه محصول و جامعه تیم اوکلی ما است. ما نمی‌توانیم منتظر لحظات مهمی باشیم که فرد به دست می‌آورد و مفتخریم که در سفر به عظمت در کنار او باشیم.»

حمله رمزگذار تیم فرد کرلی ایالات متحده

مسابقات جهانی آینده:

لیگ الماس لندن: لندن، انگلستان – 23 ژوئیه

مسابقات جهانی دو و میدانی: بوداپست، مجارستان – 19 تا 27 اوت

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پیشنهادات تیم اوکلی و تیم اوکلی ایالات متحده آمریکا، لطفاً به سایت مراجعه کنید Oakley.com.