مسابقات افتتاحیه LIV Golf’s Australian Tournament 2023: By The Numbers


آخرین به روز رسانی در 27 آوریل 2023

افتتاحیه مسابقات گلف آدلاید LIV اولین بازی مورد انتظار و بسیار موفقیت آمیز خود را در آخر هفته گذشته انجام داد و با استقبال از جمعیت با ظرفیت در باشگاه گلف Grange در حالی که رکوردهای شگفت انگیزی را در داخل و خارج از زمین ثبت کرد.

اولین رویداد گلف LIV در استرالیا که از 21 تا 23 آوریل برگزار شد، نشان‌دهنده معرفی فرمت نوآورانه لیگ در نیمکره جنوبی بود، با بسیاری از بازیکنان در فهرست پر ستاره LIV که برای اولین بار در خاک استرالیا بازی می‌کردند و گلف نخبه‌ای را به قحطی زده‌اند. بازار بیش از 25 میلیون نفر

آدلاید هجدهمین روز سوم
هوادارانی که در دور پایانی گلف LIV آدلاید در اطراف زمین هجدهم جمع می شوند © Jason O’Brien/LIV Golf

با حضور رسمی 77076 نفر، LIV Golf Adelaide جایگاه تازه حک شده خود را در چشم انداز رویدادهای ورزشی بین المللی مهم استرالیا محکم کرد.

اعداد از روشن و خاموش کردن سبز در LIV Golf Adelaide شامل:

کشورهای مختلف به نمایندگی از خریداران بلیط گلف آدلاید LIV

امتیاز توسط تالور گوچ برنده در راندهای 1 و 2، شکستن رکورد بهترین راند مربوط به همتراز در تاریخ LIV Golf. گوچ 62 رکورد گلف LIV را برای کمترین امتیاز به ثمر رساند و او تنها بازیکنی است که 62 دوبار شلیک کرده است.

Strokes زیر همتراز 4Aces GC، رکورد گلف LIV برای کمترین امتیاز شمارش تیم، شکستن 45 کمتر از سال گذشته توسط Fireballs GC در بانکوک

تعداد بازدیدهای ویدیو در رسانه های اجتماعی در سراسر کانال های لیگ

آبجو 12 اونسی در محل فروخته می شود

واحدهای LIV Golf و کالاهای تیم فروخته شد

گوچ-آدلاید-روز-سه-تریبون
قهرمان انفرادی Talor Gooch از RangeGoats GC بعد از آخرین دور گلف LIV آدلاید روی صحنه جشن می گیرد © Jason O’Brien/LIV Golf

ساعت‌هایی که در استرالیا توسط دی‌جی فیشر گذرانده شده است، که بین اجراهای جشنواره موسیقی و هنر کواچلا ولی در سال ۲۰۲۳ در کالیفرنیا به آدلاید سفر کرد تا برای جمعیت گلف آدلایدی که فروش‌شکن شده بود اجرا کند.

آهنگ های Walkout انتخاب شده توسط بازیکنان در طول آخر هفته در par-3 12th Watering Hole، از جمله: Avicii – Levels و AC/DC – Back in Black (Dustin Johnson)، Eminem – Lose Yourself (فیل میکلسون)، Fisher – Losing It و Daryl Braithwaite – The Horses (کامرون اسمیت) و Destiny’s Child – Say My Name (Talor Gooch)

تعداد سوراخ‌ها در یک – چیس کوپکا، یکشنبه در par-3 12th

برای بررسی اینجا کلیک کنید نتایج قهرمانی انفرادی و قهرمانی تیمی از LIV Golf Adelaide.

کامرون اسمیت، کاپیتان تیم تمام استرالیایی Ripper GC در مورد این مسابقات گفت: “من تا آنجا پیش می روم که بگویم این بهترین رویدادی است که تا به حال بازی کرده ام.

کم اسمیت آدلاید روز اول
کامرون اسمیت در طول اولین دور گلف LIV آدلاید به سمت 12th سبز راه می رود © Jon Ferrey/LIV Golf

“من فکر می کنم من احتمالا کمی مغرضانه هستم که از استرالیا هستم، اما LIV Golf در مورد این است.”

فیل میکلسون، یک قهرمان شش بار بزرگ، تالار مشاهیر گلف جهانی و کاپیتان HyFlyers GC فیل میکلسون، در مورد چیزی که یکی از معدود بازی های او در استرالیا بود، گفت:[LIV Golf Adelaide] واقعاً نمونه ای از آنچه ممکن است، و فرصتی جدید برای ارائه گلف به شیوه ای متفاوت و داشتن انرژی و احساس متفاوت است.

“آنچه LIV Golf ارائه کرده است یک جایگزین عالی برای روش های سنتی گلف است، و مردم اینجا در استرالیا آن را پذیرفته اند، و بنابراین شما انرژی کاملا متفاوتی را می بینید.”

پیتر مالیناوسکاس، نخست وزیر استرالیای جنوبی گفت:[LIV Golf Adelaide] از لحظه‌ای که آن بلیت‌ها به فروش رفت و در عرض چند دقیقه تمام شد، فراتر از انتظارات من بود.

“انتظار از همان ابتدا اینجا بوده است… آنچه که ما به خصوص در مورد آن هیجان زده هستیم، اگر صادقانه بگویم، این است که قدرت بازی گلف در چنین سطح حرفه ای نخبه، قادر به جلب نظر است. ملت، در واقع در سطح بین المللی، بر شهر و کشور ما. این یک چیز کاملاً خوب است، و ما بسیار سپاسگزاریم که این همکاری با LIV را داریم تا بتوانیم آن را ارائه دهیم.

از منظر من، فهمیدن اینکه اشتها برای گلف باکیفیت در استرالیا وجود دارد، نیاز به نبوغ زیادی نداشت. ما مشتاق این بودیم LIV این فرصت را برای ما فراهم می کند تا از آن لذت ببریم و آن را تجربه کنیم.

این اقتصاد استرالیای جنوبی است که یکی از ذینفعان اصلی آن خواهد بود.

سرگرمی “Après Golf” از LIV Golf، جزء محبوب تورنمنت های جهانی لیگ، در LIV Golf Adelaide نیز به نمایش درآمد، با دی جی استرالیایی FISHER که تیتر اصلی اجرای زنده جمعه شب بود، پیش از راک های معاصر Birds of Tokyo و Electric Fields خود استرالیای جنوبی. به ترتیب شنبه و یکشنبه شب روی صحنه می روند.

جمعیت فیشر آدلاید
دی جی استرالیایی “FISHER” بعد از اولین دور گلف LIV آدلاید اجرا می کند © Montana Pritchard/LIV Golf

به دلیل تقاضای باورنکردنی، و برای اولین بار در تاریخ جوانی LIV Golf، برگزارکنندگان رویداد همچنین دروازه‌ها را به روی طرفداران باز کردند تا ستاره‌های LIV Golf را در کنار گلف بازان آماتور در Pro-Am در روز پنجشنبه، 20 آوریل، تماشا کنند.

اولین لیگ واقعاً جهانی گلف دارای 14 تورنمنت در هفت کشور مختلف است، زیرا بسیاری از بزرگ‌ترین نام‌های این ورزش به دنبال قهرمانی انفرادی لیگ گلف و قهرمانی تیمی LIV هستند.

این هفته، لیگ از زمین معروف سراپونگ در باشگاه گلف سنتوسا برای پنجمین تورنمنت فصل، LIV Golf سنگاپور که توسط Resorts World Sentosa ارائه شده است، بازدید می کند.

طرح نمادین Serapong که به عنوان یکی از بهترین زمین‌های گلف جهان در نظر گرفته می‌شود، با سبزی‌های سریع و چالش‌برانگیز، خطوط علامت تجاری و سوراخ‌های امضا، میدان 48 را برای اولین بازدید لیگ از سنگاپور به چالش می‌کشد.

طرفداران می‌توانند از جمعه از ساعت 10 شب به وقت شرقی / 7 بعد از ظهر به وقت محلی، اکشن زنده را تماشا کنند LIV Golf Plus (در سراسر جهان) و برنامه CW (ایالات متحده)، با پخش تلویزیونی شنبه و یکشنبه در CW از ساعت 1 بعد از ظهر به وقت شرقی. برای اطلاعات بیشتر، از جمله جزئیات بیشتر پخش بر اساس قلمروهای جهانی، LIV Golf’s را ببینید صفحه کجا تماشا کنیم.