الگوهای جهانی خواب 2023 توسط گارمین فاش شد


روز جهانی خواب 2023 را با گارمین همانطور که آنها بینش های جالبی را در مورد الگوهای خواب جهانی، با استفاده از پیشرفته ترین آنها پرده برداری می کنند. معیارهای امتیاز خواب Garmin Connect.

ما بارها و بارها آن را شنیده ایم – خواب برای سلامتی ما بسیار مهم است و بر سلامت روانی و جسمی ما تأثیر می گذارد. هدف 7 تا 9 ساعت در شب دست یافتنی به نظر می رسد، اما اغلب از درک ما خارج می شود و ما را در حسرت آن zzz های از دست رفته رها می کند.

با این حال، تغییر عادات نه چندان چشمگیر ما به خودی خود یک چالش است. اما حتی زمانی که می‌توانیم خود را از صفحه‌نمایش دور کنیم و دوز توصیه‌شده‌ی خود را برای بستن چشم‌ها مصرف کنیم، آیا واقعاً از آنچه در آن ساعات ارزشمند رخ می‌دهد آگاه هستیم؟

به نظر می‌رسد بریتانیایی‌ها در رختخواب‌های خود چرخ می‌زنند و به سختی راه خود را به 20 خواب برتر در سراسر جهان باز می‌کنند، زیرا داده‌های امتیاز خواب Garmin Connect نشان می‌دهد که بریتانیا در تلاش است تا چهل چشمک خود را بگیرد و به سختی در لیست 20 نفر اول افرادی که به خوبی استراحت کرده‌اند قرار می‌گیرد. ملت ها

در همین حال، اسکاندیناوی ها از خواب شبانه آرامی لذت می برند و جای تعجب ندارد که جایگاه خود را در پنج رتبه برتر گزارش جهانی شادی تضمین کنند. رویاهای شیرین، واقعا!

اسکات بورگت، مدیر ارشد مهندسی بهداشت گارمین، نکات مهم خود را برای داشتن خواب بهتر و افزایش نمره خواب به اشتراک گذاشته است: “ما نمی توانیم اهمیت خواب خوب را دست کم بگیریم. این حیاتی است که بدن ما زمان کافی برای استراحت و ریکاوری داشته باشد تا به ما اجازه دهد هر چیزی را که سر راهمان قرار می‌گیرد کنترل کنیم.»

پنج نکته مهم اسکات برای بهبود خواب عبارتند از:

1. داشتن یک برنامه منظم – سعی کنید زمان خواب و بیداری منظم را حفظ کنید، حتی در آخر هفته ها

2. از جلسات تمرینی شدید در یک ساعت قبل از خواب خودداری کنید

3. تمرینات تنفسی مانند مدیتیشن را قبل از خواب انجام دهید

4. سعی کنید قبل از خواب از خوردن وعده های غذایی زیاد، کافئین و الکل خودداری کنید