آدیداس اورجینال برای ارائه مجموعه “2000 Running” وارد آرشیو شد


در این فصل، adidas Originals وارد بایگانی می شود تا مجموعه 2000 Running را (دوباره) معرفی کند.

این مجموعه شامل بازسازی‌های یک به یک برخی از نمادین‌ترین شبح‌های دویدن هزاره، در کنار ظاهری کاملاً جدید است، این مجموعه به‌طور سرسختانه‌ای دوران کنونی را به دوران آن زمان متصل می‌کند.

https://www.youtube.com/watch?v=9UNWEtCGQJ4

سه سیلوئت متمایز – یادگارهای سال گذشته، تولد دوباره برای امروز – انتخاب را تشکیل می دهند. ابتدا، کفش کتانی کاملاً جدید Ozmillen از Ozweego نمادین الهام گرفته و از زیبایی‌شناسی بی‌نظیر دوران بی‌انتها دهه 2000 با روکش‌های فلزی، رویه‌های مشبک و پالت رنگی دو رنگ، الهام گرفته شده است و پوشش مدرن Adiplus را القا می‌کند تا گذشته را محکم ببرد. به سوی آینده.

در مرحله بعد، Response CL به روح تجربی آرشیو ما می بالد که بخش های مش تهویه، عناصر مصنوعی، پالت رنگ دو رنگ خام و زیره میانی بالشتکی EVA را به رخ می کشد. تکمیل کننده انتخاب، بالشتک adiStar است – یکی از قابل تشخیص ترین سیلوئت های دهه 2000.

همانطور که در آن زمان اکنون آینده نگرانه بود، این کفش ورزشی دارای رویه مشبک تنفس پذیر، جزئیات بازتابنده، عناصر فلزی و بالشتک آدیپرن است.

همراه با راه اندازی این مجموعه، کمپینی با عنوان “دو هزار داستان” است که دو خلاق امروز و دیروز را با هم جفت می کند تا داستان جاودانه جایگاه آدیداس در فرهنگ را بیان کند.

اوان اسپنسر، عکاس بریتانیایی، که در اواخر دهه 90 و اوایل دهه 2000 به شهرت رسید، و سوفی جونز، سازنده تصویر معاصر، که در یک گفتگوی بصری پویا به اوج می رسد، گرد هم می آیند تا یک بازیگر بین نسلی را به تصویر بکشند. نتیجه: دو دوره. دو عکاس دو نسل یک کمپین.

راه اندازی در 22 ژانویهnd، مجموعه adidas Originals 2000 Running در دسترس خواهد بود adidas.com، از طریق فروشگاه های آدیداس و از طریق خرده فروشان منتخب.