مجموعه پسران آدیداس و بوگی به سبک گلف کلاسیک Reimagines


آخرین به روز رسانی در 12 ژوئن 2023 ساعت 09:58 صبح

آدیداس و Bogey Boys Macklemore به نیروهای خود پیوسته‌اند تا سبک‌های جاودانه‌ای را که مد، سبک زندگی و ورزش را در دوران نمادین دهه‌های 70 و 80 متحول کردند، دوباره تصور کنند.

این همکاری خارق‌العاده که به درستی مجموعه adidas x Bogey Boys نامیده می‌شود، تلفیقی عالی از زیبایی‌شناسی گلف و تنیس قدیمی را با پیچ و تاب‌های معاصر به نمایش می‌گذارد که منجر به طراحی‌های بی‌نظیر و بی‌نقصی می‌شود که از مواد عملکردی درجه یک ساخته شده‌اند.

این شاهکارها بدون زحمت از زمین گلف به خیابان ها منتقل می شوند و مظهر فرم و عملکرد هستند.

این کپسول انحصاری که در روز چهارشنبه 14 ژوئن عرضه می شود، شامل پوشاک و کفش مردانه و زنانه است و در مکان های انتخابی در دسترس خواهد بود.

مجموعه‌ای از قطعات خیره‌کننده که با نهایت دقت و ظرافت طراحی شده‌اند تا علاقه‌مندان را قادر می‌سازد تا سبک شخصی خود را در حین شرکت در ورزش‌های مورد علاقه‌شان بپذیرند.

دیلان مور، مدیر خلاقیت ارشد آدیداس گلف، اظهار می کند: «به عنوان یک برند ورزشی پیشگام، ما بیش از پنج دهه از طراحی محصولات به طور خاص برای ورزش هایی مانند گلف و تنیس می بالیم.

با پذیرش ماموریت خود برای باقی ماندن به عنوان پیشرفته ترین مارک گلف در سراسر جهان، ما این لوکس را داریم که بایگانی های گسترده خود را دوباره مرور کنیم و از آن طرح های نوستالژیک و در عین حال غیرقابل انکار تأثیرگذار الهام بگیریم.

می دانیم که گلف بازان معاصر مشتاق زیبایی شناسی کلاسیک و تصفیه شده ای هستند که جسارت و تمیزی را به همراه نگرش متهورانه تجسم می بخشد.

با توجه به این آرزوها، همکاری با مک‌لمور و تیم Bogey Boys بی‌نظیر به نظر می‌رسید، زیرا عشق آن‌ها به مد قدیمی و طراحی‌های چشم‌نواز کاملاً با دیدگاه ما همخوانی دارد.

مککلمور که سرشار از هیجان بود، اظهار داشت: «این همکاری برای من یک نقطه اوج عالی است، لحظه ای گرامی که می توانم بخشی از مجموعه پوشاک دخترانه با استفاده از Trefoil نمادین برای گلف آدیداس باشم.

Bogey Boys با الهام گرفتن از برند برجسته Originals و سبک های نمادین رایج در دهه های 70 و 80، بی عیب و نقص در معادله ادغام می شود.

من شیفته کل مجموعه هستم، با پارچه های درجه یک آن که به طور یکپارچه عملکرد و سبک را با هم ترکیب می کنند. انتظار برای انتشار این گوهر در جهان محسوس است!»

کپسول آدیداس x Bogey Boys ترکیبی فریبنده از ظرافت کلاسیک، تمیزی و جذابیت غیرقابل انکار ورزشی را معرفی می کند و به گلف بازان آزادی بیان فردیت خود را از طریق مد می دهد.

این مجموعه که در سایه‌های تصفیه‌شده سفید، آبی اصلاح‌شده، و سبز دانشگاهی به نمایش گذاشته شده است، مجموعه‌ای نفیس از قطعات، از جمله:

  • چوگان پلاک چهار دکمه ای با طراحی بی عیب و نقص، دارای پایه یقه برجسته.
  • سیلوئت های راه راه و همچنین گزینه های پیک جامد که با لوله کشی عالی در سرآستین ها و جیب های سینه تزئین شده اند.
  • یک کت و شلوار پارچه ای برجسته، متشکل از یک ژاکت و شلوار، تزئین شده با 3 راه راه سفید درخشان و جزئیات و جذابیت برند آدیداس x Bogey Boys.
  • یک جلیقه ژاکت V شکل که با سلیقه به رنگ سبز دانشگاهی ارائه شده است، دارای طرح‌های متضاد سفید و سبز شطرنجی در سرتاسر شانه‌ها، با خطوط متضاد ظریف که لبه‌های دنده و سوراخ‌های بازو را برجسته می‌کند.
  • شلوارهای راسته که به دقت از مواد WARPKNIT آدیداس ساخته شده است، با جزئیات پینتاک در امتداد پاهای جلو و عقب، و همچنین لوله‌کشی در اطراف جیب‌ها تزئین شده است، که به پایانی شفاف می‌رسد.
  • یک دستبند پارچه‌ای درخشان، کامل با جیب‌های زیپ‌دار جلو، یک کمربند الاستیک که با یک سگک پین برجسته شده است، یک جیب خمیده در سمت راست پشت، و اتصال سفید متضاد در سوراخ‌های بازو و پاها.
  • یک دامن کمر بلند، دارای بازشوی زیپ جانبی، درزهای جلو و پشت با چین‌های ضربه‌ای تزئین شده، جیب‌های مثلثی تزئین شده با جزئیات لوله‌کشی، و یک جیب زیپی در مرکز پشت، همگی بی‌عیب و نقص با مواد خلاقانه WARPKNIT آدیداس ساخته شده‌اند.
  • برای القای حس هوس و هوس به مجموعه، یک سه راهی گرافیکی بازیگوش با پیام گیرا «به باشگاه خوش آمدید» در پشت، شخصیت‌های دوست‌داشتنی را به نمایش می‌گذارد که تکه‌هایی از مجموعه را پوشانده‌اند که به طرز استادانه‌ای توسط مککلمور و آدیداس با استعداد طراحی شده‌اند. تیم

در تکمیل این طیف استثنایی، مجموعه‌ای از لوازم جانبی که با دقت طراحی شده‌اند در دسترس خواهند بود، از جمله کلاه طنابی با پنج صفحه، دستکش گلف چرمی، و کیف مسافرتی چرمی مجلل، با بافت کروک نفیس، تزئین شده با پایه‌های فلزی و سخت‌افزار.

مجموعه آدیداس x Bogey Boys علاوه بر ارائه‌های پوشاک، یک مدل کفش بدون سنخ را به نام MC80 معرفی می‌کند.

این خلاقیت باشکوه، زیبایی‌شناسی کلاسیک الهام گرفته از آرشیو کفش‌های آدیداس از دهه 80 را با فناوری پیشرفته ادغام می‌کند و ترکیبی عالی از سبک و عملکرد را به گلف بازان ارائه می‌دهد.

نسخه محدود MC80 رویه چرم درجه یک و کاملا سفید بکر را به نمایش می‌گذارد که با جزئیات دقیق دوخت بروگ و بافت کروک در سرتاسر زیره میانی مزین شده است که منجر به پرداختی مجلل می‌شود. آستر چرمی و جوراب چرمی فضای داخلی کفش را زیبا می کند و راحتی بی نظیری را تضمین می کند.

نوار نمادین TORSION تعبیه شده در زیره بدون سنبله TPU، کنترل پیچشی و پایداری را افزایش می‌دهد و موقعیت آن را به عنوان اوج کفش‌های عملکردی مستحکم می‌کند.

طراحان به طرز مبتکرانه ای بالشتک BOOST را در پاشنه پا پنهان کرده اند و زیبایی بی انتها را بدون به خطر انداختن راحتی بی بدیل ارائه می دهند.

جوش لاستیکی صیقلی که با دوخت سفید برجسته شده است، جذابیت کلی را افزایش می‌دهد، در حالی که آرم‌های آدیداس Trefoil و Bogey Boys بر روی کت قابل جابجایی و پشت پاشنه پا زیبا شده‌اند.

MC80 در این مجموعه همچنان یک مدل با نسخه محدود است و انتظار می‌رود رنگ‌های بیشتری در اواخر امسال عرضه شود.

مجموعه آدیداس x Bogey Boys، با هنر و صنعت بی‌نظیر، در تعداد محدود در دسترس خواهد بود. adidas.com، bogeyboys.com، برنامه آدیداس، و در خرده فروشان منتخب در سراسر جهان، از چهارشنبه، 14 ژوئن آغاز می شود.