رژیم لاغری 15 روزه کانادایی + برنامه رژیم غذایی و نکات بهداشتی


رژیم غذایی سخت باعث کاهش سریع وزن بدون گرسنگی شدید می شود. نکته مهم در همه غذاها رعایت دقیق آنها بدون ایجاد کوچکترین تغییری است. نوشیدن مایعات در هنگام کاهش وزن بسیار مهم است و به حفظ سلامتی و همچنین سلامتی کمک می کند.

رژیم لاغری 15 روزه کانادایی

دانستن برنامه رژیم غذایی و نکاتی در مورد چگونگی کاهش وزن می تواند تأثیر زیادی بر سلامتی و رفاه شما داشته باشد. در ادامه مطلب رژیم لاغری کانادایی ما 15 روز برای کاهش وزن 8 تا 10 کیلوگرم و اندازه 10 تا 15 سانتی متر پیشنهاد می کنیم.

اولین روز

برای صبحانه یک فنجان قهوه و شکر میل کنید. مراقب این غذا برای صبحانه باشید.

برای ناهار ، توصیه می شود مقداری اسفناج با یک گوجه فرنگی و دو تخم مرغ آب پز بخورید.

برای شام ، از اولین سالاد با آب لیمو استفاده کنید و سپس 300 گرم پخته یا گوشت بخورید. تاکید می کنیم که نباید بلافاصله بعد از شام به رختخواب بروید. زیرا می تواند باعث مشکلات گوارشی و چاقی در اطراف شکم شود.

روز دوم

روز اول صبحانه را با هم بخورید.

برای یک ناهار توصیه شده ، یک لیوان ماست کم چرب و 10 ناگت مرغ بنوشید.

کاهو برای همان شام روز اول. از لیمو ترش و بورانی کدو استفاده کنید.

چند گل رز

در روز سوم ، صبحانه خود را با یک لیوان آب گرم شروع کنید و به مدت 2 روز یک فنجان چای بنوشید.

برای ناهار ، کاهو را به تنهایی و سپس نصف سینه مرغ پخته یا کبابی بخورید. توصیه می شود آن را به آرامی بخورید و غذای خوب بجوید. اشتها را کاهش می دهد.

ادویه جات چینی برای شام سالاد کلم و گوجه فرنگی را برای شام سرو کنید.

روز چهارم

برای صبحانه ، همان کار را در روز اول انجام دهید ، به جز خرده نان.

ماست کم چرب باید اولین چیزی باشد که برای ناهار می خورید. سپس ، مدت کوتاهی پس از خوردن ماست ، یک لیوان آب بنوشید. در صورت امکان ، آب سیب یا هویج

سر میز شام ابتدا بورانی اسفناج بخورید. توصیه می شود در ابتدای شب شام بخورید و یک ساعت بعد از شام مقداری هویج رنده شده با 200 گرم پنیر بخورید.

رژیم غذایی

روز پنجم

مثل روز چهارم صبحانه را آماده کرده و بخورید.

برای ماهی پخته شده برای ناهار از یک قاشق چایخوری کره و کمی آب لیمو استفاده کنید. در این رژیم توصیه می شود از غذاهای سرخ کرده خودداری کنید. علاوه بر حفظ سلامت غذا ؛ کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود.

اولین سالاد شام آب لیمو و روغن زیتون است. سپس بورانی کدو تنبل را به تنهایی بخورید.

روز ششم

صبحانه را مانند سومین روز رژیم کاهش وزن آماده کرده و بخورید.

ناهاری را انتخاب کنید که شبیه روز دوم باشد.

برای شب قبل (روز 5) آماده شوید و شام بخورید.

روز هفتم

روز هفتم رژیم لاغری کانادا برای صبحانه یک فنجان قهوه و یک فنجان قهوه با یک قرص نان میل کنید.

کاهو برای ناهار از کالباس و اسفناج بورانی استفاده می شود.

برای شام فقط از سالاد کلم با گوجه فرنگی و آب لیمو تازه استفاده کنید. توصیه می شود یک ساعت بعد از شام مقداری میوه بخورید.

روز هشتم

صبحانه یک وعده غذایی بسیار مهم است – می تواند روز شما را خوشایند یا مختل کند.

مانند روز سوم ناهار بخورید و آب لیمو تازه به آن اضافه کنید.

برای شام از لنز استفاده کنید. سالاد را با آب لیمو سرو کنید. پس از هوس این غذاها برای حدود یک ساعت ، می توانید میوه بخورید.

روز نهم

برای صبحانه فقط یک لیوان شیر بدون چربی استفاده کنید.

برای ناهار ، ابتدا یک سالاد سبک با آب لیمو تازه فشرده میل کنید و سپس در صورت امکان نصف سینه مرغ را کباب کنید.

سالاد کاهو برای شام گوجه فرنگی، با آب لیمو تازه سرو کنید. سپس از یک تکه میوه به عنوان دسر استفاده کنید.

روز دهم

برای صبحانه ، همان کار را در روز اول انجام دهید ، به جز نیمی از نان تست.

ماست کم چرب باید اولین چیزی باشد که برای ناهار می خورید. سپس ، مدت کوتاهی پس از خوردن ماست ، یک لیوان آب بنوشید. در صورت امکان ، آب سیب یا هویج

دو تخم مرغ آب پز اول را در شام بخورید. یک ساعت بعد از شام 200 گرم پنیر رنده شده و مقداری هویج رنده شده بخورید.

روز ششم

هنگام غذا خوردن ، غذای خود را با همراه غذاخوری خود تقسیم کنید.

برای ماهی پخته شده برای ناهار از یک قاشق چایخوری کره و کمی آب لیمو استفاده کنید.

کاهو و سالاد چینی برای شام استفاده می شود. در نهایت ، کدو بورانی را تغذیه کنید.

روز دوازدهم

در دوازدهمین روز کاهش وزن کانادایی ، به مدت 2 روز یک لیوان آب گرم و یک فنجان چای بنوشید.

برای ناهار عدس پخته شده با عدس را بخورید.

برای شام دیشب را آماده کنید و بخورید.

رژیم لاغری کانادایی

این رژیم لاغری شامل 12 روز غذای اساسی است و 3 روز به عنوان رژیم نگهدارنده توصیه می شود. توصیه می شود از رژیم غذایی به مدت 15 روز پیروی کنید و به طور منظم غذا بخورید. با این حال ، مراقب باشید که از پرخوری خودداری کنید و همه گروه های غذایی را در حد اعتدال بخورید. اگر بعد از چند ماه غذا خوردن تنها 2 کیلو وزن اضافه کردید ، فقط باید 3 روز مراقبت را انجام دهید.

رژیم نگهدارنده برای رژیم لاغری کانادا

روز سیزدهم

برای صبحانه فقط یک لیوان شیر استفاده کنید.

برای ناهار ، اولین سالاد کاهو را با گوجه فرنگی و آب لیمو تازه سرو کنید. سپس از بورانی اسفناج استفاده کنید.

برای شام ، دو قرص نان با کاری مرغ یا آب گوشت سرو کنید. دو ساعت بعد از شام دو میوه بخورید.

روز چهاردهم

برای صبحانه فقط نصف فنجان عسل و یک فنجان چای استفاده کنید.

5 تکه سوسیس مرغ برای ناهار ؛ یک عدد ترش ؛ دو نان تست و گوجه فرنگی آماده کنید.

برای شام ، ابتدا یک سالاد خیار و گوجه فرنگی بخورید. سپس نصف مرغ و نیم ساعت بعد از خوردن نیمی از میوه بخورید.

روز پانزدهم

صبحانه یک وعده غذایی بسیار مهم است – می تواند روز شما را خوشایند یا مختل کند.

ناهار ابتدا یک سالاد گوجه فرنگی و خیار بخورید. سپس از لنز استفاده کنید.

برای شام از دو قرص نان با مرغ یا آب گوشت استفاده کنید. دو ساعت بعد از شام دو میوه بخورید.

منبع: آرگا

برچسب ها:
رژیم غذایی

دیدگاهتان را بنویسید