توصیه های جس در مورد افکار مثبت


دانستن اینکه افسردگی یکی از شایع ترین علل است و گفته می شود بیش از 300 میلیون نفر را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار می دهد ، یک آمار تکان دهنده و غم انگیز است. این حدود 4.4 درصد از جمعیت جهان است. انتظار می رود آمار واقعی زیاد باشد زیرا موارد زیادی پیدا نشده است. در بحبوحه اپیدمی جهانی ، تعدادی از مشکلات مانند اضطراب ، استرس و افسردگی ، که همه آنها به شدت به هم مرتبط هستند و می توانند علائم افسردگی را به همراه داشته باشند ، در سراسر جهان شیوع بیشتری پیدا کرده است. خط زندگی به تازگی به 58 سال خود رسیده است ، با 50 increase افزایش تماس – این همه به ما نشان می دهد که ما در حال حاضر در کجا هستیم و سلامت روانی.

من باز بوده و با زوال عقل دست و پنجه نرم می کنم و این چیزی است که من واقعاً دوست دارم در مورد آن صحبت کنم ، به یکدیگر کمک کنم و از خجالت خلاص شوم. در طول سفر شفا ، لیستی از آنچه با ابزارهایی که در دوران سخت به من کمک کرده اند و نظرم تغییر کرده است ، تهیه کردم. امیدوارم آنها نیز به شما کمک کنند.

برای کاهش اضطراب من

این برای سلامتی ضروری است. 8-9 ساعت خواب (مناسب) ، 10 دقیقه ورزش آرام و پیاده روی طبیعی هر روز استرس من را کاهش داده و ضربان قلبم را بالا می برد.

همه ماکروهای لازم را بخورید

ناراحتی می تواند با قطره قند در خون همراه باشد. اطمینان از این که ما در هر رژیم غذایی کربوهیدرات ، پروتئین ، فیبر و کربوهیدرات بدون چربی می خوریم ، به شما کمک می کند تا قند خون خود را پایین بیاورید که به شما کمک می کند تا ناپایدار بمانید. در این مورد ، توجه داشته باشید که از قند / کربوهیدرات تصفیه شده استفاده می کنید زیرا این می تواند باعث ایجاد قند خون شود که بر سرگرمی تأثیر می گذارد.

چربی و پروتئین سالم

این مواد مغذی می توانند به تولید کننده های عصبی سالم مانند سروتونین کمک کنند. مهم است که همه آنها را در هر وعده غذایی قرار دهید.

درک الکل

مردم روستای من می دانند که من نمی خواهم افراط کنم ، به این معنی که من دوست دارم در حد اعتدال از الکل لذت ببرم. شراب فرانسوی و کوکتل که می روم. اما باید توجه داشته باشیم که الکل می تواند روز بعد بر قلب تأثیر منفی بگذارد. این مهم است که بدانید در مورد الکل چه احساسی دارید و عادات خود را تغییر دهید. برای من ، 2-3 نوشیدنی خوب است ، اما هر چیزی بیش از آن می تواند قلب من را آزار دهد.

دریا شنا می کند

او همیشه قلب مرا بلند می کند! یا راه رفتن در هوای تازه نیز به شادی کمک می کند.

عمق رسانه ها را محدود کنید

این بسیار مهم است. من معتقدم که گسترش اطلاعات و مقایسه های ویدئویی می تواند تأثیر عمیقی بر انتقال دهنده های عصبی تولیدکننده مغز ما داشته باشد و بنابراین ما اینگونه تغییر می کنیم. ما برای دستیابی به صلح و امنیت باید در دنیایی که در آن زندگی می کنیم مرزهایی را تعیین کنیم. قانون من این است که رسانه ها را تا ساعت 830 شب خاموش کنم. برنامه اینستاگرام خود را نیز حذف کردم. زندگی من را تغییر داد.

گذراندن وقت با شوهران و عزیزانم

این مدام احساس خوبی به من می دهد. با این حال ، خداحافظی و نه گفتن به برنامه وقتی خسته یا خسته هستم مهم است.

به یاد داشته باشید ، در صورت نیاز به کمک در دسترس است

لطفاً بدانید که شما تنها نیستید و این کمک همیشه در دسترس است. اگر افکار آسیب زا را تجربه می کنید ، ما شما را تشویق می کنیم که با بستگان و دوستان خود تماس بگیرید و در اسرع وقت با پزشک ، Beyond Blue (1300 22 4636) یا Lifeline (13 11 14) از پزشک متخصص کمک بگیرید. من برای شما عشق و مراقبت می فرستم.

یادداشت:

صدیقی MJ ، صالح MSM ، بشارالدین SNBB ، و همکاران. زعفران (Crocus sativus L.): به عنوان اضطراب آور. J Pharm Bio Writerبه 2018؛ 10 (4): 173-180.

Jackson PA، Forster J، Khan J، Pouchieu C، Dubreuil S، Gaudout D، Moras B، Pourtau L، Joffre F، Vaysse C، Bertrand K، Abrous H، Vauzour D، Brossaud J، Corcuff JB، Capuron L، Kennedy DO به به اثرات مکمل عصاره زعفران بر خلق و خو ، بهزیستی و پاسخ به استرس روانی اجتماعی در بزرگسالان سالم: یک گروه تصادفی ، دوسوکور ، موازی ، کارآزمایی بالینی. بادام زمینی جلو. 2021 1 فوریه ؛ 7: 606124.

سازمان بهداشت جهانی. افسردگی و یک مشکل جنونبه ژنو: تحقیقات بین المللی (2017).

Cuijpers P ، de Graaf R ، van Dorsselaer S. ناامیدی جزئی: سابقه آسیب زا ، ناتوانی ، عملکرد مراقبت های بهداشتی و خطر عوارض جدی. J بر سردرگمی تأثیر می گذارد. آوریل 2004 ؛ 79 (1-3): 71-9.

دیدگاهتان را بنویسید