ورزش انگلستان از راهنمای پیشرفته بارداری پرده برداری کرد


آخرین به روز رسانی در 15 دسامبر 2023 ساعت 10:38 صبح

ورزشکاران باردار می توانند پس از انتشار دستورالعمل های به روز شده توسط ورزش انگلستان، انتظار افزایش و بهبود حمایت را داشته باشند.

نسخه جدید راهنمای بارداری و حمایت ورزش انگلستان از ورزشکارانی که با بودجه ورزشی انگلستان انجام می شود، نتیجه تحقیقات و بازخوردهای گسترده پس از انتشار اولیه آن در سال 2021 است.

دو نسخه از راهنما گردآوری شده است، یکی برای ورزشکاران و دیگری برای نهادهای حاکم بر ورزش (SGBs).

این اسناد به گونه‌ای طراحی شده‌اند که جزئیات حمایت‌های موجود برای ورزشکاران باردار را در زمانی که آنها در یک برنامه کلاس جهانی هستند، و راه‌هایی را که SGBs می‌تواند از ارائه سطح منابع و اطمینان لازم برای هر ورزشکار مطمئن شود، ارائه دهد.

همانطور که راهنما اشاره می کند، تشکیل خانواده و نخبه بودن ورزشکار نباید متقابل باشد. در حالی که زایمان به طور چشمگیری زندگی یک زن را تغییر می دهد، با حمایت و راهنمایی مناسب، آنها بهترین فرصت را برای ادامه حرفه خود در ورزش نخبه و دستیابی به جاه طلبی های ورزشی خود خواهند داشت.

این راهنما مجموعه ای از موضوعات مربوط به بارداری و پس از زایمان را پوشش می دهد. در حالی که برای ورزشکاران و SGBهای با بودجه ورزش انگلستان طراحی شده است، این توصیه برای ورزش‌ها و ورزشکاران غیر المپیکی و غیر پارالمپیک نیز قابل اجرا است.

ارتباطات و دانش در قلب راهنمایی قرار دارد، با جزئیات گسترده مربوط به رابطه بین ورزشکار، SGB آنها و پزشکان آنها.

نسخه به روز شده حاوی منابع اضافی از جمله راهنمایی های جدید و پیشرفته در مورد باروری، الگوهای خواب نوزادان و مدیریت حاملگی های چندقلویی است. همچنین جزئیات بیشتری در مورد مکمل های مناسب، رژیم غذایی و شیردهی وجود دارد.

دسترسی به یک گروه مادران جدید برای ورزشکاران، شبکه حاملگی ورزشکار، از طریق موسسه ورزش انگلستان (UKSI) نیز در دسترس است، در حالی که برای سناریوهای مختلف، مانند آوردن نوزاد به محیط تمرین یا مسابقه، مشاوره برای مادران و SGB ارائه می شود. .

راهنمای جدید و به روز بارداری را می توانید در وب سایت ما در اینجا پیدا کنید.

سالی موندی، مدیرعامل UK Sport گفت: “ما معتقدیم که دستورالعمل بازنگری شده حمایت بیشتری را از ورزشکاران باردار و SGB آنها ارائه می دهد.

همیشه در نظر گرفته شده بود که پس از انتشار اولیه آن در سال 2021، این دستورالعمل را مجدداً بررسی کنیم و از بسیاری از افرادی که وقت خود را برای کمک به توسعه بیشتر آن صرف کردند سپاسگزاریم.

“بارداری دوران مهمی در زندگی هر زنی است، و ما امیدواریم که ورزشکاران زن نخبه – و SGBهایی که از آنها حمایت می کنند – از راهنمایی ها و اطلاعات مفید و مرتبطی که شامل می شود بهره مند شوند.

رفاه و آسایش ورزشکاران و خانواده های آنها برای ما اولویت اصلی است. ما طبیعتاً به نظارت بر اثربخشی راهنما ادامه خواهیم داد و از بازخوردهایی که می‌تواند به اطلاع‌رسانی نسخه‌های بعدی کمک کند، استقبال می‌کنیم.»

اد بارنی، مدیر اجرای هاکی انگلستان و بریتانیا، گفت: «حمایت از جو و جورج پینر در استقبال از نوزادشان در دنیا لذتی مطلق بوده است.

از لحظه ای که جو به بارداری خود اشاره کرد، ما از این فرصت برای حمایت از آنها به عنوان یک خانواده لذت برده ایم.

سیاست بارداری ورزش انگلستان در حصول اطمینان از اینکه جو، UKSI و GB هاکی در طول دوران بارداری او و بازگشت به تمرینات در موقعیت خوبی قرار دارند، بسیار مهم بود.

همانطور که مشخص شد، جو در 5 ماه پس از زایمان به تمرینات متمرکز ما بازگشت. تیم‌ها از او حمایت کردند و او را به تمرین بازگشتند و اطمینان حاصل کردند که او هر آنچه را که در هر مرحله نیاز داشت دارد.

داشتن مکالمات باز و قابل اعتماد با مربی و MDT در راه کار ما نقش اساسی داشته است و امیدواریم اطمینان حاصل شود که جو در هر مرحله از سفر احساس شفافی، حمایت و اطلاع رسانی می کند.”

جو پینر، ورزشکار هاکی انگلستان و بریتانیا، گفت: «قبل از معرفی اولین راهنمای زایمان در نوامبر 2021، فکر می‌کردم تنها گزینه‌های من بازنشستگی زودهنگام از هاکی بین‌المللی یا ادامه بازی و تاخیر در تشکیل خانواده است.

بدون این سیاست، اولی را انتخاب می‌کردم و فرصتم را برای حضور در انتخابی بازی‌های المپیک 2024 پاریس از دست می‌دادم.

“مقدار عظیمی از منابع شگفت انگیز به عنوان بخشی از این سیاست برای کمک به زنان برای هدایت بارداری و والدین وجود دارد.

این نه تنها برای ورزشکاران بلکه برای کارکنان نهادهای حاکمیتی ملی برای کمک به حمایت از ورزشکارانشان مفید است.

“راهنمایی تا کنون به من و بسیاری از زنان دیگر کمک کرده است، و امیدوارم در آینده به بسیاری دیگر کمک کند. این تکرار بعدی راهنمایی تنها می‌تواند برای جامعه ورزشکار مثبت باشد و نشان‌دهنده تعهد ورزش بریتانیا برای بهبود مستمر حمایت و منابع برای زنان است.

جودوکار بریتانیایی، نکودا اسمیت دیویس، گفت: “خوشحالم که می خوانم سیاست بارداری برای حمایت بیشتر از ورزشکارانی که تصمیم به باردار شدن دارند در حالی که هنوز در WCP هستند، به روز شده است، من شخصا در دوران بارداری و بازگشت به جودو از حمایت زیادی برخوردار شدم. .

حفظ APA من در طول دوره زایمان و بعد از آن به من این امکان را داد که همچنان روی شغلم به عنوان یک ورزشکار تمرکز کنم و در عین حال مسئولیت های جدید خود را به عنوان یک مادر انجام دهم.

هنوز نمی توانم باور کنم که با گذشت 7 ماه از بازی های پاریس 2024، من در جواز حضور مستقیم در المپیک نشسته ام. من فقط 3 سال پیش هرگز فکر نمی کردم که بتوانم هم مادری و هم زندگی ورزشی را با موفقیت انجام دهم.”

نایجل دونوهو، مدیر عملکرد جودو بریتانیا، گفت: «جودوی بریتانیا، با کمک ورزش انگلستان و تیم سلامت زنان مؤسسه ورزشی انگلستان، در طول بارداری و بازگشت او به مسابقات نخبگان، از نکودا اسمیت دیویس حمایت کرد. این اولین باری بود که جودوی بریتانیا بخشی از سفر بارداری با یک ورزشکار زن در WCPP ما بود.

“حمایت جامعی که از شرکای خود دریافت کردیم، اطمینان حاصل کرد که رفاه نکودا در خط مقدم ذهن ما قرار دارد و در عین حال او را در طول سفر تحول‌آفرینش به سمت مادر شدن تقویت می‌کرد.

تیم پزشکی جودو بریتانیا از نکودا با یک برنامه تمرینی قبل و بعد از زایمان حمایت کرد که اطمینان حاصل کرد که بازگشت او به جودو و رقابت در یک محیط امن به دست آمده است.

این طرح یک فرآیند سیستماتیک و تدریجی بود که نکودا را هم در داخل تشک و هم در خارج از تشک حمایت می کرد، زیرا او بر چالش های بازگشت به ورزش نخبه و تبدیل شدن به یک مادر جدید غلبه کرد.

جودوی بریتانیا مفتخر است که توانسته ایم به یک ورزشکار زن کمک کنیم تا پدر و مادر شود و در رقابت برای تحقق جاه طلبی های المپیک خود در پاریس باشد.

استفن پارک سی بی ای، مدیر عملکرد تیم دوچرخه سواری بریتانیا گفت:

ما به طور باورنکردنی به حمایتی که از تعداد فزاینده ای از مادران جدید در تیم خود در طول بارداری و سپس بازگشت به تمرین و رقابت ارائه کرده ایم، افتخار می کنیم.

از طریق حمایت از این سوارکاران، تیم‌های مربیگری، شیوه زندگی عملکردی و پزشکی ما چیزهای زیادی یاد گرفته‌اند، و در طول زمان تدارکات ما را به گونه‌ای تنظیم کرده‌اند که به بهترین وجه سوارکاران را قادر می‌سازد تا تعادل زندگی به‌عنوان یک مادر را با ادامه حرفه‌های ورزشی خود در بالاترین سطح برقرار کنند.

بچه دار شدن هرگز نباید مانعی برای شرکت در ورزش نخبه باشد و ما تشویق می شویم که راهنمایی های بیشتری را از ورزش انگلستان ببینیم که منعکس کننده آموخته های این بخش است و هم سود می برد و هم به ورزشکاران بیشتری در آینده اعتماد می کند.