برنامه کاهش وزن_کاهش وزن|برنامه های کاهش وزن


چگونه از اضافه وزن جلوگیری کنیم

چگونه از اضافه وزن جلوگیری کنیم

چرا مردم قادر به کنترل وزن نیستند – پاسخ ساده این است که آنها پرخوری می کنند.این بدان معناست که برای کنترل وزن آنها باید به اندازه کالری که در فعالیت بدنی بسوزانند از غذا مصرف کنند. کالری اضافی به عنوان چربی بدن ذخیره می شود و در نتیجه منجر به اضافه وزن می شود. معادله انرژی:

مقدار کالری دریافتی بیشتر از مقدار انرژی خارج شده = افزایش وزن

– هر چیزی که بدون چربی یا حتی بدون قند باشد نیز چاق کننده است. بدن فقط “غذا” را به عنوان یک کل درک می کند و غذا را در قسمت های آن مانند چربی ها، کربوهیدرات ها و پروتئین درک نمی کند. بنابراین، هر نوع غذایی اگر بیش از حد مصرف شود، در نهایت به چربی تبدیل می شود، ممکن است چورمورا یا پنیر باشد!

– سعی کنید از شام دیرهنگام خودداری کنید. شما بعد از “هشت” غذا می خورید، “وزن” زیادی اضافه می کنید.

– سبزیجات، میوه ها و سالاد را در حد اعتدال مصرف کنید. هنگام کنترل وزن پس از کاهش وزن، از آجیل و محصولات شیر ​​کامل استفاده کنید.

– فعالیت بدنی چیزی شبیه دکمه «رفرش» است که در رایانه شما وجود دارد. هنگامی که بدن تازه می شود، بهتر شروع به کار می کند و همچنین ظاهر بهتری پیدا می کند. بنابراین هر گونه فعالیت بدنی بین 90 تا 120 دقیقه در روز برای کنترل وزن و سبک زندگی سالم لازم است.

– داشتن تعادل بین مصرف غذا و فعالیت بدنی کلید کنترل وزن است. هر کدام برای داشتن وزن مطلوب و سلامتی مهم هستند. اصلاح رفتار و تغییر سبک زندگی برای ایجاد این تعادل از اهمیت بالایی برخوردار است.

برنامه های موثر کاهش وزن از طریق Liven Healthcare.