منچستریونایتد پیراهن خارج از خانه فصل 2023/24 را عرضه می کند


آخرین به روز رسانی در 24 ژوئیه 2023 ساعت 09:58 صبح

امروز آدیداس از محصول جدید رونمایی کرد پیراهن خارج از خانه منچستریونایتد برای فصل 2023/24، با الهام از گذشته باشگاه، اما برای نسل جدیدی از ستارگان در بزرگترین صحنه بازتعریف شد.

با گذشت دو دهه از آخرین باری که باشگاه از راه راه های عمودی استفاده کرد، این پیراهن دوباره طرحی مترادف با باشگاه در ابتدای راه را بازبینی می کند.

تجسم مجدد رنگ سبز معروف از لباس‌های اولیه باشگاه، با بیانی تازه و مدرن که به همان اندازه در زمین، همان طور که در تراس است، در خانه است.

با الهام از رنگ‌ها از زیبایی‌شناسی خود منچستر، خطوط قرمز مایل به قهوه‌ای که بلوک‌های سفید را نشان می‌دهند، آجرهای قرمز معروف معماری شهر را نشان می‌دهند.

پایه سبز شب رنگی را منعکس می کند که اغلب در ساختارهای شهری چشمگیر آن گنجانده شده است. در حالی که یک گردن خدمه آجدار سفید ظاهر تازه و مدرن را کامل می کند.

پیراهن خارج از خانه منچستر یونایتد 2023/24 - گروه زنان
© آدیداس

اینیگو ترنر، مدیر طراحی آدیداس گفت: ما فوق العاده هیجان زده هستیم که به طرحی برگردیم که برای میراث این باشگاه بزرگ بنیادی است.

نوارهای عمودی در DNA منچستریونایتد وجود دارد و ما امیدواریم که این نگاه جدید جسورانه تخیل هواداران را در حین سفر در سراسر جهان برای حمایت از تیم جذب کند.

ما عمداً از خود شهر سرنخ‌هایی گرفته‌ایم تا هم بازیکنان و هم هواداران مسافر را در هر کجا که آن را پوشیده‌اند، یک تکه از خانه را در اختیارشان بگذاریم.»

نسخه درون زمینی پیراهن با فناوری HEAT.RDY ساخته شده است، بهینه‌سازی شده تا بازیکنان در حین اجرا در بزرگترین صحنه احساس راحتی کنند.

پیراهن خارج از خانه منچستریونایتد 2023/24 - هواداران
© آدیداس

در حالی که نسخه کیت برای طرفداران دارای فناوری AEROREADY است که از مواد جاذب یا عرق‌گیر برای حفظ احساس خشکی بدن استفاده می‌کند.

این پیراهن برای حمایت از بازیکنان در عملکردشان و الهام بخشیدن به طرفداران در هر کجا که حمایت خود را نشان می دهند، طراحی شده است، این پیراهن با مواد 100% بازیافتی ساخته شده است، که تنها یکی از راه حل های آدیداس برای کمک به پایان دادن به زباله های پلاستیکی است.

لباس جدید برای اولین بار در تور پیش فصل باشگاه در ایالات متحده پوشیده خواهد شد، زمانی که منچستریونایتد در 25 ژوئیه در ورزشگاه اسنپدراگون سن دیگو با Wrexham AFC بازی کند.هفتم.

این پیراهن برای خرید از 24 در دسترس خواهد بودهفتم جولای از طریق فروشگاه های منچستریونایتد، فروشگاه های خرده فروشی منتخب آدیداس و آنلاین در لباس های آدیداس منچستریونایتد.