قیمت زاویه فک مردانه – مخبران


زیبا هم در مردان و هم زنان جذاب به نظر می رسد. با ژل باعث تقارن، پنهان شدن غبغب و زیباتر شدن چهره می شود. با افزایش سن، تراکم استخوان و چربی فک کاهش پیدا می کند. علاوه بر این بسیاری از افراد از ابتدا ساختار فک مشخصی ندارند.

با تزریق ژل در استخوان فک پایینی می توان زاویه بهتری برای فک فراهم کرد. علاوه بر این که ساختار صورت قوی تر به نظر می رسد، گردن نیز باریک تر دیده می شود.

بهترین ژل برای زاویه سازی فک

تجربه بالینی با ژل های مختلف نشان داده است که اسید هیالورونیک، اسید پلی ال لاکتیک و هیدروکسیلاپاتیت کلسیم همگی گزینه مناسبی برای تزریق در فک هستند.

اسید هیالورونیک ماده ای طبیعی است که کاربردهای زیادی به عنوان ژل دارد. به دلیل ایمنی و اثربخشی بالا به گزینه ای محبوب برای زاویه سازی فک تبدیل شده است. ژوویدرم و رستیلن ژل های معروف مبتنی بر اسید هیالورونیک هستند.

اسید پلی ال لاکتیک (اسکالپترا) یک ترکیب زیست سازگار است که توانایی تحریک تولید کلاژن طبیعی توسط بدن را دارد. علاوه بر این می تواند به مدت طولانی باعث زیبایی خط فک شود.

هیدروکسیلاپاتیت کلسیم (رادیس) یکی دیگر از ژل هایی است که می تواند تولید کلاژن طبیعی بدن را تحریک کند. در آزمایش های بالینی، هیدروکسیلاپاتیت نتایج عالی برای خط فک فراهم می کند.

کاندید ایده آل برای تزریق ژل به فک

هر کسی که از سلامت کلی برخوردار است و می خواهد زاویه زیباتری به فک خود بدهد، کاندید مناسبی برای تزریق ژل است.

اگر مشکل پزشکی دارید (از جمله اختلالات خونریزی) یا سیگار می کشید خطر ابتلا به عوارض افزایش پیدا می کند.

آیا تزریق ژل به فک، غبغب را پنهان می کند؟

چربی اضافی در ناحیه چانه و ساختار نامشخص فک هر دو باعث بدشکلی غبغب می شوند. با زوایه سازی فک و کاهش شلی پوست چانه، ژل می تواند به پنهان شدن غبغب کمک کند.

در طول فرآیند تزریق چه اتفاقی رخ می دهد؟

زاویه سازی فک با ژل یک روش سرپایی است که معمولاً کمتر از 30 دقیقه زمان می برد. شما می توانید تزریق را در همان روز مشاوره اولیه انجام دهید.

ابتدا پزشک شما برای کاهش ناراحتی از بی حسی استفاده می کند. سپس با استفاده از کانولا یا سوزن ژل را تزریق کرده و آن را در امتداد فک حرکت می دهد. ممکن است در طول درمان چند بار تزریق انجام شود.

این روش به استراحت نیاز ندارد و شما می توانید پس از تزریق به برنامه روتین خود برگردید.

ریکاوری و مراقبت های پس از تزریق

ممکن است تا چند روز پس از درمان قرمزی، تورم و کمی درد در محل تزریق تجربه کنید.

همانند سایر ژل ها، رعایت برخی اقدامات احتیاطی می تواند به رفع سریع تر عوارض و کاهش آن کمک کند:

  • به مدت 48 ساعت از نوشیدن الکل، قرار گرفتن در معرض آفتاب و فعالیت فیزیکی سنگین اجتناب کنید.
  • از لمس بی مورد محل تزریق اجتناب کنید.
  • برای کمک به کاهش تورم از کمپرس یخ استفاده کنید.

عکس زاویه فک طبیعی | عکس قبل و بعد زاویه سازی صورتعکس زاویه فک طبیعی | عکس قبل و بعد زاویه سازی صورت

نتایج زاویه سازی فک با ژل

ژل روشی موثر، قابل اعتماد و موقت برای زاویه سازی، کاهش شلی پوست و پنهان کردن غبغب است. نتایج بلافاصله پس از تزریق قابل مشاهده هستند، اما ممکن است دیدن نتایج نهایی تا دو هفته طول بکشد.

تزریق ژل به فک چقدر ماندگاری دارد؟

تزریق ژل به فک معمولاً 12 تا 18 ماه باقی می ماند و ممکن است در برخی موارد تا 24 ماه دوام بیاورد.

اسید هیالورونیک، هیدروکسیلاپاتیت و اسید پلی ال لاکتیک اسید زیست تخریب پذیر هستند؛ یعنی بدن می تواند به تدریج آن ها را تجزیه کند.

برای حفظ نتایج به مدت طولانی تر، درمان باید تکرار شود. بهتر است قبل از این که نتایج قبلی به طور کامل از بین برود تزریق را تکرار کنید.

خطرات تزریق ژل به فک

تزریق ژل به قسمت پایینی صورت نسبتاً ایمن است. عوارض جانبی احتمالی عبارت است از:

  • قرمزی
  • تورم
  • کبودی
  • خونریزی خفیف

عوارض جانبی جدی تر اما نادر شامل موارد زیر است:

  • عفونت
  • آسیب عصبی
  • آسیب به پوست

قیمت تزریق ژل به فک

عوامل مختلفی بر تعیین قیمت نهایی تاثیر می گذارند. نوع و مقدار ژل مورد استفاده، تجربه پزشک، موقعیت جغرافیایی کلینیک نقش مهمی را بازی می کنند.

اغلب ژل ها در سرنگ یا ویال های 1 سی سی (1 میلی لیتر) در دسترس هستند، به غیر از رادیس که 1.5 سی سی است. برآورد کلی قیمت هر سی سی ژل به شرح زیر است:

  • ژوویدرم ولوما:
  • رستیلن:
  • اسکالپترا:

رادیس: به، زاویه‌ سازی صورت یا زاویه فک روشی برای ایجاد زاویه فک و زاویه‌دار کردن چانه است. زاویه سازی صورت یکی از راه های فوق العاده مطمئن برای فرم دهی به صورت است و اگر میخواهید زوایای صورت خود را زیباتر کنید بهترین روش است.

افرادی که چانه‌های کوچک دارند می‌توانند با استفاده از روش‌های مختلف زاویه ‌سازی، این مشکل را برطرف کنند.

همچنین افرادی که به دلیل افزایش سن یا چاقی در ناحیه پایین صورت و گردن چربی زیادی داشته، با این روش به نتیجه دلخواه خود خواهند رسید.

اگر شما هم قصد انجام این روش زیبایی صورت را دارید در ادامه با مجموعه سیمارو مارا همراهی کنید تا بهترین خدمات و اطلاعات را در اختیار شما بگذاریم.

هزینه زاویه ‌سازی صورت در تهران چقدر است ؟

در سال 1402 با توجه به نوع مواد مصرفی متفاوت است و حدودا قیمت ۱٫۵۰۰٫۰۰۰ میلیون تا ۵٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیون تومان برای قیمت هر سی سی ژل زاویه سازی صورت است و قیمت زاویه سازی با چربی از ۱۰ میلیون تومان الی ۱۲٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیون تومان می باشد که قیمت نهایی زاویه‌ سازی صورت براساس نوع و میزان ژل متفاوت است.

در مجموع قیمت نهایی زاویه‌ سازی صورت با میزان ژل مورد استفاده شده تعیین می شود. قیمت هر سی‌سی ژل زاویه‌ سازی صورت در سال 1402 از ۱٫۵۰۰٫۰۰۰ میلیون تا ۵٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیون تومان می‌باشد.

جدول هزینه زاویه سازی صورت هر سی سی ژل

مراقبت های بعد از زاویه سازی صورت

* به مدت 4 ساعت هیچ گونه آرایشی روی صورت نباید انجام شود

* ورزش سنگینی در آن روز انجام نشود

* از محصولات اسیدی به مدت 24 ساعت استفاده نگردد.

* از فشار آوردن بر روی ناحیه صورت خودداری کنید.

میزان تزریق ژل زاویه سازی صورت

دوز مورد نیاز برای تزریق ژل فک کاملا متغیر است. این بستگی به آناتومی و نتیجه مطلوب ما دارد. برخی از بیماران با ۱میلی‌لیتر راضی خواهند شد، برخی دیگر به 6 میلی‌لیتر نیاز خواهند داشت تا نتایجی را که می‌خواهند کسب کنند.

دکتر سعید ساعدی بعد از ارزیابی چهره بهترین دوز را برای بیمار انتخاب می کند. البته توجه کنید که بهترین میزان تزریق ژل زاویه سازی صورت توسط متخصص زیبایی مشخص می شود.

انواع روش‌های زاویه ‌سازی صورت

زاویه‌ سازی صورت (زاویه فک) به روش‌های مختلفی انجام می‌شود. پزشک متخصص با توجه به استخوان‌بندی و میزان چربی در ناحیه فک و چانه بهترین روش زاویه سازی را پیشنهاد می‌دهد که این کار هم از طریق جراحی و هم از طریق روش های غیر جراحی امکان پذیر است.

روش‌های بدون جراحی غیر تهاجمی بوده و نیاز به گذران دوره نقاهت ندارند. در ادامه با انواع روش‌های زاویه سازی صورت بدون جراحی آشنا می‌شویم:

1- زاویه‌ سازی صورت با تزریق ژل

2- زاویه ‌سازی با تزریق چربی

3- زاویه ‌سازی صورت با نخ

4- زوایه ‌سازی با تزریق بوتاکس

5- زاویه‌ سازی صورت با هایفوتراپی

روش‌های زاویه ‌سازی صورت بسیار متفاوت است که این روش‌ها برای هر شخص به نظر پزشک معالج بستگی دارد. در نهایت شما با مشورت، می‌توانید یکی از روش‌های ذیل را جهت زاویه‌ سازی صورت انتخاب نمایید.

زاویه‌ سازی صورت با تزریق چربی

این روش یکی از بهترین روش‌های زاویه‌ سازی صورت است. در این روش که به صورت سرپایی و با بی‌حسی موضعی انجام می‌شود، چربی‌های اضافه از یک قسمت بدن گرفته شده و پس از آماده‌سازی چربی، به نواحی از صورت که توسط پزشک مشخص شده تزریق می‌شود.

تزریق چربی به صورت هیچ‌گونه عارضه‌ای ندارد و به دلیل اینکه از بدن خود فرد گرفته می‌شود با بدن او سازگار است و مشکلاتی که در تزریق ژل ممکن است به وجود آید در تزریق چربی اتفاق نمی‌افتد.

از دیگر مزایای تزریق چربی این است که تا چندین سال ماندگاری دارند.

عکس زاویه‌ سازی صورت

در این روش فیلر به قسمت پایین فک (زاویه فک) و ناحیه چانه تزریق می‌شود که این امر باعث زیبا شدن فک شده و حالت زیبایی به صورت می‌دهد. در ادامه میتوانید عکس زاویه سازی صورت قبل و بعد را مشاهده کنید. برای مشاهده عکس های بیشتر از قبل و بعد زاویه سازی صورت و زاویه فک می توانید به آدرس زیر مراجعه کنید :

تاثیر زاویه ‌سازی بر زیبایی صورت و زاویه فک

در زاویه‌ سازی فرم صورت و زاویه فک به شکل دلخواه درآمده و نقص‌های آن برطرف می گردد. از مزایای دیگری که این روش به همراه دارد می توان به جوان‌سازی پوست، بهبود ظاهر و ظریف‌تر شدن بینی و درشت‌تر به نظر آمدن چشم‌ها اشاره کرد.

زاویه‌ سازی صورت گرد همچنین برای افرادی که دچار دفورمیتی های مادرزادی هستند و یا کسانی که در اثر تصادف فرم طبیعی صورت خود را از دست داده‌اند بسیار مفید خواهد بود.

پرکردن فرورفتگی‌ها و نقایص صورت، اعتماد به نفس از دست رفته شما را مجددا باز خواهد گرداند. این امر خصوصا برای افراد مسن که به دلیل کهولت سن دچار افتادگی بافت صورت و ناهماهنگی اجزای چهره خود شده‌اند بسیار حائز اهمیت بوده و در کیفیت زندگی این قشر از جامعه نقش بسزایی خواهد داشت.

علاوه بر زاویه سازی صورت با تزریق ژل و چربی روش های دیگر مانند نیز وجود دارد که باعث بهبود زوایای صورت و زیباتر شدن چهره می شود.

اما روش لیفت صورت با نخ روشی تهاجمی است که جراحی گسترده تری نیاز دارد و ایمن ترین و راحت ترین روش زاویه سازی صورت با ژل است.

به همین دلیل قیمت لیفت صورت با نخ معمولا کمتر از زاویه سازی صورت با ژل است و امروزه تزریق ژل برای زاویه سازی و زاویه فک طرفداران بیشتری دارد. کلیپ لیفت صورت با نخ در آپارات را مشاهده کنید.

سن مناسب زاویه‌ سازی صورت

انجام هر نوع عمل زیبایی باید در سنین بالای 18 سال انجام شود. در زاویه‌ سازی صورت گرد یا مربعی می‌توان با نظر پزشک در سنین جوانی اقدام کرده و فرم صورت را اصلاح کرد.

اما اگر هدف از زاویه ‌سازی حذف چربی ها و پوست اضافه شود، سنین 40 تا 60 سال مناسب بوده و می توان با کشیدن پوست تغییرات مناسب را در چهره فرد ایجاد کرد.

برای اینکه بهترین نتایج را از عمل زاویه‌ سازی صورت بدست آورید بهتر است در انتخاب پزشک دقت مضاعف به خرج داده و از کیفیت تجهیزات به کار رفته در کیلینیک زیبایی اطمینان حاصل کنید. اغلب افراد می توانند با تزریق 2 تا 4 سی سی ژل ( در هر طرف 1 یا 2 سی سی) نتایج خوبی به دست آورند.

زاویه سازی فک با ژل یک روش حداقل تهاجمی است که می تواند خط فک را زیباتر کند. نسبتاً ایمن و بدون درد است و نتایج آن تا 2 سال دوام می آورد. این درمان معمولاً چند میلیون تومان هزینه دارد.





منبع