در بررسی: کفش‌های گلف مردانه PUMA’s IGNITE Articulate Leather


آخرین به روز رسانی در 1 می 2023 در 01:01 PM

من در زمان خود کفش های گلف زیادی دیده ام، اما PUMA IGNITE کفش‌های گلف مردانه چرمی کاملاً متمایز از بقیه هستند.

این کفش ها با در نظر گرفتن گلف باز طراحی شده اند و تمام جنبه های ساخت آنها به دقت در نظر گرفته شده است تا حداکثر راحتی و پشتیبانی را فراهم کند.

کفش های گلف-چرمی-مردانه-پوما-اشتعال-مفصل

یکی از ویژگی های کلیدی این کفش ها، فناوری IGNITE است. فوم منحصربفرد PU PUMA بازگشت انرژی بالا و بالشتک ماندگاری را فراهم می کند، به این معنی که می توانید در طول روز بدون احساس خستگی مسیر را طی کنید.

از دیدگاه راحتی، کفش‌های گلف مردانه PUMA IGNITE Articulate Leather یک بازی را تغییر می‌دهند. این کفش‌ها طوری طراحی شده‌اند که حداکثر راحتی و پشتیبانی را برای گلف بازان فراهم کنند.

بالشتک همچنین به کاهش ضربه روی مفاصل شما کمک می کند، که به ویژه در صورت درد پا یا ساق پا بسیار مهم است.

فناوری منحصر به فرد فوم IGNITE PU مورد استفاده در ساخت کفش، بازگشت انرژی بالا و بالشتک ماندگاری طولانی را فراهم می کند و اطمینان می دهد که پای شما در تمام طول روز راحت می ماند.

کفش گلف مردانه چرم مفصلی پوما ignite 18

هندسه مفصلی روی زیره، زیره میانی و رویه کفش حداکثر انعطاف پذیری و دامنه حرکت را فراهم می کند.

این بدان معناست که مهم نیست از چه موضع یا چرخشی استفاده می‌کنید، کفش‌ها با پاهای شما حرکت می‌کنند و پشتیبانی لازم برای شلیک را فراهم می‌کنند. طراحی پایین چکمه نیز تناسب راحتی را فراهم می کند که حرکت شما را محدود نمی کند و احساس سفت شدن بیش از حد نمی کند. چه در حال ضربه زدن به راننده از روی سه راهی یا تراشه بر روی سبزه باشید، این کفش ها با شما حرکت می کنند و پشتیبانی مورد نیاز شما را فراهم می کنند.

طرح پایین بوت این کفش ها هم شیک و هم کاربردی است. حداکثر تحرک مچ پا را امکان پذیر می کند، که برای حفظ تعادل و ثبات در حین چرخش مهم است. کفش ها نیز سبک وزن هستند، به این معنی که هنگام پیاده روی در مسیر احساس سنگینی نخواهید کرد.

البته، هنگام صحبت از کفش‌های گلف، استایل نیز یک نکته مهم است و کفش‌های گلف مردانه PUMA IGNITE Articulate Leather از این نظر ناامید نمی‌شوند. لوگوی گربه PUMA در قسمت بالایی و زبانه، و همچنین علامت PUMA Wordmark روی پاشنه، ظاهری شیک و مدرن را ارائه می‌کند که سرها را به حرکت در می‌آورد.

به طور کلی، کفش های گلف مردانه PUMA IGNITE Articulate Leather بسیار راحت و همه کاره هستند. چه در حال پیاده‌روی در زمین باشید و چه سوار بر گاری گلف، این کفش‌ها احساس عالی و بهترین عملکرد را در پاهای شما حفظ می‌کنند.

با این کفش ها روی پاهایتان، می توانید روی بازی خود تمرکز کنید و بگذارید کفش ها مراقب بقیه کارها باشند.

در حالی که نمی توانم به کفش های گلف مردانه PUMA IGNITE Articulate Leather قول بدهم. بازی گلف شما را ارتقا می دهد، می توانم قول بدهم که اینها سبک و راحتی شما را افزایش می دهد.

سر به سمت وب سایت PUMA برای کسب اطلاعات بیشتر – 140.00 پوند (قیمت با احتساب 20% مالیات بر ارزش افزوده)