قسمت شماره 332 – اسرار کف لگن برای تنفس بهتر با جانا دانیلسون


چاپ دوستانه، PDF و ایمیل

در این قسمت:

در این پادکست، من با جانا دانیلسون، متخصص کف لگن مصاحبه می‌کنم و درباره چگونگی بروز اختلال عملکرد کف لگن، علائم کلیدی مرتبط با اختلال عملکرد کف لگن و نحوه تنفس و حرکت بدن برای بهینه‌سازی عملکرد کف لگن بحث می‌کنیم.

  • 06:15 علاقه جانا به کف لگن از کجا نشات گرفت؟
  • 09:34 آیا در مسیر اختلال عملکرد کف لگن هستیم؟
  • 09:57 چگونه جانا شروع به آموزش مردم در مورد داشتن یک هسته لگن قوی کرد
  • 10:49 علائم مرتبط با عدم تعادل کف لگن چیست؟
  • 12:54 کف لگن ما کجاست؟
  • 17:27 آیا تمرینات کگل برای کف لگن خوب است؟
  • 21:21 لیفت کف لگن چه حسی باید داشته باشد؟
  • 25:15 نشستن و ایستادن ما چه تأثیری روی کف لگن دارد؟
  • 30:53 آبرسانی برای کف لگن قوی چقدر مهم است؟
  • 34:05 برای بهبود کف لگن چه کنیم؟
  • 41:50 الهام بخش Jana’s Cooch Ball
  • 47:31 سه دقیقه در روز کوچ بال
  • 49:18 اطلاعات پیشنهاد ویژه کوچ بال برای جامعه دکتر جوکرز

جانا دانیلسون خالق توپ کوچ، اولین ابزار تناسب اندام کف لگن ثبت شده در جهان برای زنان است. او در قسمت امروز Functional Nutrition رازهای کف لگن را برای تنفس بهتر با دکتر جوکرز در میان می گذارد.

از سفر درد گوارشی جانا در کودکی، او تجربه خود را از درد جسمانی به داستانی از شفا و امید تبدیل کرده است. با آموزش پیلاتس ابتدا در خانه، و سپس در استودیوهای بزرگتر، جانا پیلاتس سرب و درمان های سلامت یکپارچه سرب را تأسیس کرد.

جانا یک کارآفرین سلامتی برنده جوایز است که با ده‌ها هزار زن از سراسر جهان برای کمک به بهبود کیفیت زندگی، اعتماد به نفس و تأثیر آنها در این دنیا، مربیگری و مشاوره کرده است.

او همچنین در Metta District، جامعه سلامت آنلاین خود، مشغول است و نویسنده بین المللی پرفروش آمازون است. همانطور که دکتر جوکرز دوست دارد بگوید، “می دانم که از این مصاحبه ارزش زیادی کسب خواهید کرد.” او اشتباه نمی کند. لطفا به ما بپیوندید.

ضعیف یا ناکارآمد کف لگن می تواند منجر به بی اختیاری ادرار، مقاربت دردناک، سردی پا، قاعدگی دردناک، یبوست، مشکلات پروستات و اختلال نعوظ شود.

-جانا دانیلسون

https://www.youtube.com/watch?v=b6IJr0cBH30رارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارارا

حامیان اپیزود

ما با شرکت‌های بزرگی همکاری می‌کنیم که محصولات برتری تولید می‌کنند که می‌توانند به سلامت شما کمک کنند. این محصولات توسط دکتر جوکرز و تیمش مراحل بازبینی و بررسی را پشت سر گذاشته اند و محصولاتی هستند که ما استفاده می کنیم و به دیگران توصیه می کنیم.

آنها واقعاً بهترین مکمل ها، ابزارها و منابعی هستند که می توانید برای کمک به بهبود سلامت خود پیدا کنید! حتی بهتر از آن، ما با تولیدکنندگان کار کرده‌ایم تا تخفیف‌های انحصاری جامعه را برای شما دریافت کنیم تا بتوانید آنها را با کمترین قیمت در اینترنت دریافت کنید.

فرمول سلامت کبد

برای هر کسی که به دنبال تحریک متابولیسم چربی سوز، افزایش انرژی و تغییر ظاهر و احساس خود است، باید مراقبت از کبد خود را آغاز کند. کبد شما سم زدای اصلی بدن شماست. هر روز بیش از 500 عملکرد کلیدی را در بدن شما انجام می دهد. پس از دهه‌ها فرسودگی، کبد ما کند می‌شود و تنبل می‌شود. خوشبختانه، یک راه حل ساده و کاملا طبیعی وجود دارد که من توصیه می کنم. به آن فرمول سلامت کبد می گویند.

فرمول سلامت کبد حاوی 12 ماده گیاهی قوی است که از نظر بالینی ثابت شده است که کبد شما را در سطح سلولی شارژ کرده و از آن محافظت می کند. این به بازیابی توانایی های سم زدایی کبد شما کمک می کند. فرمول سلامت کبد را کاملاً بدون خطر امتحان کنید و دریافت کنید 5 هدیه رایگان وقتی امروز سفارش می دهید فقط برو به GetLiverHelp.com/Jockers برای مطالبه عرضه بدون خطر فرمول سلامت کبد و همه 5 هدیه جایزه.

خلوص – ویتامین C

اگر کلاژن را برای پیری پوست امتحان کرده‌اید و به نتایجی که می‌خواهید نرسیده‌اید… به این دلیل است که بیشتر کلاژن یک عنصر حیاتی را از دست داده است. و بدون این “حلقه گم شده” کلاژن کار نخواهد کرد. با استفاده از این «حلقه گمشده» می‌توانید پوست شل و افتاده –– را به پوستی سفت، درخشان و جوان‌تر تبدیل کنید!

پس آن حلقه مفقوده ای که من در مورد آن صحبت می کنم چیست؟ ویتامین سی.

البته ممکن است ویتامین C را به عنوان یک ماده مغذی تقویت کننده سیستم ایمنی قوی بشناسید…

اما آیا می دانستید ویتامین C یک ماده مغذی حیاتی برای ضد پیری است؟ می بینید، ویتامین C «چسب» است که کلاژن را در بدن شما نگه می دارد. و اگر ویتامین C شما کم است، همه آن کلاژنی که مصرف می کنید بی معنی است.

و نکته اینجاست که همه مکمل های ویتامین C یکسان ایجاد نمی شوند…

اگر ویتامین C را به شکل کپسول یا قرص مصرف می‌کنید، مواد مغذی کلیدی را از دست می‌دهید زیرا به سادگی بدون جذب از بدن شما عبور می‌کنند (می‌توانید از اسید معده خود برای این کار تشکر کنید).

با این حال، دوستان ما در Purality Health یک فرمول ثبت اختراع دارند که از فناوری “MICELLE LIPOSOMAL” استفاده می کند که مواد مغذی را وارد جریان خون شما می کند – ثابت شده که 800٪ کارآمدتر است!

بنابراین، اگر پوست شما پیرتر از شما به نظر می رسد … و ظاهر خطوط ریز، چین و چروک، لکه های پیری، افتادگی پوست، و در غیر این صورت پوست “کهنسال” شما را ناامید می کند.

ویتامین C میسل لیپوزومی Purality Health را امتحان کنید! این توسط 180 روز ضمانت بازگشت پول پشتیبانی می شود. و امروز، ما یک کوپن تخفیف 30٪ برای شما داریم! فقط بازدید کنید puralityhealth.com و از کوپن استفاده کنید DRJ برای دسترسی به 30٪ تخفیف خرید خود امروز!

Paleovaley – نوروافکت

این پادکست توسط دوستان ما در Paleovaley حمایت می شود. و آنها یک محصول جدید عالی دارند که من هر روز صبح مصرف می کنم که به نام NeuroEffect است.

NeuroEffect ترکیبی ارگانیک از 8 قارچ مختلف است که مغز شما را برای تمرکز، شفافیت و بهبود عملکرد مغز در طول روز تامین می کند.

من از طرفداران پر و پا قرص قارچ های دارویی هستم – من آنها را روزانه مصرف می کنم تا از سیستم ایمنی و سلامت مغزم حمایت کنم. اما آیا می دانستید که تقریباً هر محصول قارچ موجود در بازار در واقع قارچ نیست؟ این میسلیوم است که روی غلات رشد می کنند. این بدان معنی است که آنها به سختی حاوی هیچ یک از ترکیبات دارویی هستند که قارچ ها ارائه می دهند و در عوض حاوی 50٪ نشاسته هستند!

دانه می تواند باعث تحریک روده شود و در جذب قارچ های کوچکی که در آن وجود دارد اختلال ایجاد کند.

Paleovaley’s NeuroEffect فقط از قارچ های کاملی استفاده می کند که به طور طبیعی و ارگانیک کشت می شوند. سپس نه یک بار، بلکه دو بار از نظر کیفیت آزمایش می‌شوند و تضمین می‌کنند که 2100 میلی‌گرم از قارچ‌های REAL حامی اعصاب ما که بیش از 26 درصد بتا گلوکان (عناصر دارویی یک قارچ) در هر وعده، بدون دانه‌ها دارند، دریافت کنید.

Paleovaley یک میوه ارگانیک قهوه را اضافه کرده است که در آزمایشات بالینی نشان داده است که تولید پروتئین حیاتی برای تمرکز، حافظه و وضوح را تحریک می کند. این بدان معناست که هیچ کافئینی احساس نمی‌کنید، یا احساس می‌کنید که به یک فنجان قهوه بعد از ظهر نیاز دارید.

با رفتن به Paleovalley.com/jockers، با رفتن به Paleovalley’s Neuro Effect، 15٪ تخفیف در هنگام پرداخت دریافت کنید.

منابع:

ارتباط با جانا دانیلسون:

ارتباط با دکتر دیوید جوکرز:

افرادی که به این پادکست گوش دادند نیز از:

روزه یک روزه، چرا هر هفته یک روزه روزه می گیرم

این مقاله به شما کمک کرد؟

آرهخیر