قدرت پدال: 4 چهره مشهوری که نمی توانند از دوچرخه سواری لذت ببرند


دوچرخه سواری راهی محبوب برای افراد مشهور برای تناسب اندام و سالم ماندن شده است و بسیاری در مورد عشق خود به این ورزش صحبت می کنند.

از ورزشکاران حرفه ای گرفته تا بازیگران و نوازندگان، این افراد مشهور در برنامه های تناسب اندام خود از دوچرخه سواری قهرمان شده اند و بر انتخاب های تناسب اندام ما برای سال 2023 تأثیر گذاشته اند.

لبرون جیمز الهام بخش جوانان برای دوچرخه سواری است

ورزشکار حرفه ای لبرون جیمز به خاطر رابطه عاشقانه اش با دوچرخه سواری بدنام است. او اغلب عکس‌های خود را در حال دوچرخه‌سواری در حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود به اشتراک می‌گذارد و مأموریت دارد به دیگران، به‌ویژه جوانان، الهام بخشد تا دوچرخه‌سواری را در برنامه‌های سلامتی خود بگنجانند.

در سال 2020، این بسکتبالیست مشهور با شرکت اشتراک گذاری سواری Lyft همکاری کرد تا عضویت رایگان یک ساله Citi Bike را برای افراد 16 تا 20 ساله در شبکه YMCA فراهم کند.

کاری که یک دوچرخه برای من انجام داد این بود که بتوانم با دوستانم در سراسر شهر سفر کنم، از خانه به مدرسه بروم یا به تمرینات بسکتبال یا تمرینات فوتبال برسم و فقط بتوانم سفر کنم، هوای تازه نفس بکشم، بتوانم پاک کنم. او به بچه‌ها گفت: گاهی اوقات ذهن شما… یک سگ برای اینکه بتوانید کارهای زیادی انجام دهید که می‌تواند شما را تا آخر عمر با خود حمل کند.

در سال 2022، لبرون با سرمایه گذاری قابل توجه در یک برند دوچرخه، عشق خود را به دوچرخه افزایش داد.

پیپا میدلتون – یک دوچرخه سوار در لباس مبدل

یک مثال سلطنتی از نحوه تناسب اندام با دوچرخه سواری پیپا میدلتون است. خواهر کیت میدلتون مشتاق ورزش است و دوچرخه سواری بخش بزرگی از برنامه تناسب اندام او است. اگرچه پیپا زیاد دوست ندارد با او مصاحبه شود، اما از صحبت در مورد ورزش با اشتیاق واقعی ابایی ندارد.

پیپا گفت: “من در روستا بزرگ شدم، بنابراین در خارج از منزل بودم و درگیر ورزش بودم [is] در خون من.»

اگرچه پیپا مجبور بود با مشکلات بزرگ کردن دو فرزند و حفظ روال خودمراقبتی خود دست و پنجه نرم کند، اما پیپا از عشق خود به فعال بودن دست نکشیده است: «دویدن و ورزش، به طور کلی، نور ثابتی در زندگی من بوده است. او به هوکا وان وان گفت.

سلطنتی همچنین در چندین رویداد ورزشی شرکت کرده است، از جمله مسابقه دوچرخه سواری جاده ای فوق مسافت در سراسر آمریکا (RAAM)، که به عنوان “سخت ترین مسابقه دوچرخه سواری جهان” شناخته می شود.

دوچرخه سواری نیز بخش بزرگی از زندگی روزمره میدلتون است. در میان همه‌گیری ویروس کرونا در سال 2020، او در حال دوچرخه‌سواری در نزدیکی خانه‌اش در چلسی دیده شد، با یک کت نظامی قهوه‌ای و لباس‌های ورزشی پلنگی بدون به خطر انداختن امنیت او ظاهری شیک داشت. پیپا با کلاه ایمنی دوچرخه سواری از دوچرخه سواری ایمن و الهام بخش نسل های آینده حمایت می کند.

دن واکر – “این یک چیز سازگار با محیط زیست است”

دن واکر مجری سابق صبحانه بی بی سی که ظاهری دیدنی داشت اکیدا بیا رقص، از علاقه مندان پرشور دوچرخه سواری است.

او پس از نمایش از مزایای فیزیکی دوچرخه سواری بهره می برد. این انگیزه او را برای کاهش وزن ترغیب کرد و دوچرخه سواری بخش بزرگی از برنامه تناسب اندام او بود که مجری تلویزیون تصمیم گرفت آن را حفظ کند.

دن واکر همچنین مزایای دوچرخه سواری برای محیط زیست و بهبود رفت و آمد روزانه خود را مشاهده می کند.

او به The Mirror گفت: «این یک چیز زیست محیطی است. من در لندن کار کرده‌ام و تاکسی‌ها یک کابوس هستند، و شروع کردم به دور زدن با دوچرخه.

من می‌توانم در عرض 15 دقیقه از خیابان داونینگ به سنت پانکراس بروم، و با تاکسی حدود 30 دقیقه طول می‌کشد، بنابراین اگرچه گاهی اوقات احساس می‌کنم کمی آدم‌ها هستم، اما بسیار از آن لذت می‌برم.»

جرمی واین مستند دوچرخه سواری در اطراف لندن

یکی دیگر از مجریان تلویزیون که از عشق خود به دوچرخه سواری سخن می گوید جرمی واین است. دی جی رادیو 2 بی بی سی و مجری کانال 5، داستان های دوچرخه سواری در اطراف لندن را از طریق پست های توییتری و عناوین جذاب خود برای ما به ارمغان می آورد. واین با دوربینی که به کلاه خود متصل است، به افشای رانندگی خطرناک یا بحث در مورد موضوع داغ دوچرخه سواری اختصاص دارد. جرمی واین در 5 کانال

او همچنین به خاطر داشتن یک پنی فرتینگ که به یاد عشق او به دوچرخه سواری است، مشهور است. چرخ جلوی 56 اینچی او را در خیابان های لندن حس واقعی می کند.

جرمی واین، مشابه دن واکر، راحتی دوچرخه سواری را از طریق ناامیدی خود از رفت و آمد در لندن کشف کرد.

«سال‌ها با ماشین، قطار و تاکسی در لندن رفتم. او به Cycling UK گفت: وقتی شروع به دوچرخه‌سواری کردم، مثل این بود که می‌توانستم پرواز کنم – چیزی به نام تأخیر وجود نداشت.

روز به روز افراد مشهور بیشتری از دوچرخه سواری استقبال می کنند و آن را در برنامه های روزمره خود قرار می دهند. دوچرخه سواری چه برای تناسب اندام، نگرانی های محیطی یا صرفاً برای لذت بردن از آن، راهی عالی برای فعال و سالم ماندن است.

از ورزشکاران حرفه ای گرفته تا مجریان تلویزیون، این افراد مشهور به ما نشان می دهند که دوچرخه سواری می تواند برای همه سرگرم کننده، در دسترس و مفید باشد. پس چرا پیراهن دوچرخه خود را نپوشید و شروع به کاوش در جهان روی دو چرخ نکنید؟