طراحی آوانگارد با لباس های ورزشی پیشرفته روبرو می شود زیرا Y-3 خط اجرای خود را راه اندازی می کند


آخرین به روز رسانی در 11 مه 2023 ساعت 07:42 صبح

به‌عنوان زنی که عاشق دویدن و لباس‌های Y-3 است، با هیجان گزارش می‌دهم که آدیداس و یوجی یاماموتو با جدیدترین مجموعه‌شان اثر خود را در دنیای دویدن گذاشته‌اند.

برای اولین بار، Y-3 با رویکردی جسورانه و آوانگارد وارد صحنه تجهیزات دویدن عملکردی می شود.

پوشاک آدیداس y 3 7

خود یوهجی اخلاق پشت مجموعه را توضیح می دهد: «دنیای ورزش و فناوری آن به دنبال ضرورت، عملی بودن یا کارایی است در حالی که مد به دنبال خلاف آن است. Y-3 یک بررسی قوی از ترکیب ورزش و سبک و تنش ناشی از اختلاط سنت با همه چیزهای مدرن است.

مجموعه کپسول Adizero یک براندازی جسورانه از تجهیزات کاربردی است که از دیدگاه Yohji متولد شده است. این مجموعه برداشتی جدید از کفش‌ها، پوشاک و لوازم جانبی عملکردی دارد، که هر قطعه یک تجسم مجدد یک به یک از محصولات آدیداس است.

Y-3 BOSTON 11، Y-3 TAKUMI SEN 9، Y-3 ULTRABOOST LIGHT، و Y-3 RUNNER 4D FWD چهار شبح منحصربه‌فرد این مجموعه هستند که هر کدام با سه راه راه و جزئیات امضای Yohji Yamamoto مزین شده‌اند.

آدیداس و یوهجی برای همراهی با این مجموعه، مجموعه‌ای از تصاویر متحرک را منتشر کرده‌اند که احساسات خام دویدن در عکس‌های صمیمی را به تصویر می‌کشد، عکس‌هایی که در سراسر ایالت و شهر نیویورک گرفته شده‌اند.

مجموعه کفش‌های راه‌اندازی Y-3 Adizero Running قرار است در تاریخ 12 می در adidas.com/y-3، در CONFIRMED، در فروشگاه و از طریق خرده‌فروشان منتخب به صورت جهانی عرضه شود.

و چیزهای بیشتری در راه است، با عرضه پوشاک، لوازم جانبی و کفش بیشتر در طول فصل. این یک زمان هیجان انگیز برای کسانی است که از ترکیب ورزش و سبک استقبال می کنند، و ورود Y-3 به تجهیزات دویدن پرفورمنس را نباید از دست داد.