در باشگاه دو و میدانی اروپا از دونده بریتانیایی روئی والکات-نولان استقبال کرد


آخرین به روز رسانی در 22 دسامبر 2023 ساعت 08:06 صبح

برند سوئیسی پوشاک ورزشی On با خوشحالی اعلام می‌کند که دونده ۲۸ ساله بریتانیایی مسافت‌های میانی، Revée Walcott-Nolan را به فهرست ورزشکاران خود اضافه می‌کند.

والکوت-نولان در سال 2021 عنوان قهرمانی 1500 متر بریتانیا را به دست آورد و نماینده بریتانیا در المپیک 2020 توکیو بود و موقعیت خود را به عنوان یک ورزشکار برتر در صحنه جهانی تثبیت کرد.

ریو والکات-نولان
© روشن / لی کورث

والکات-نولان، که ادعا می کند اجداد جامائیکایی، انگلیسی و ایرلندی دارد، به خاطر مادربزرگش که عمیقاً به استعداد نوه اش اعتقاد داشت، الهام گرفت که دو و میدانی را شروع کند.

پس از اینکه در ابتدا برای لوتون AC رقابت کرد و سپس در سنت مری در تویکنهام تحصیل کرد، با قهرمانی در مسابقات قهرمانی بریتانیا و کسب بلیط لحظه آخری بازی‌های المپیک توکیو در سال 2021، به عنوان یک بزرگسال به پیشرفت خود ادامه داد.

نیکلاس بونر، مدیر مشارکت ورزشکاران، می‌گوید: «ما بسیار هیجان‌زده هستیم که از Revée در OAC اروپا استقبال می‌کنیم. “روی قبلاً نتایج بسیار خوبی در گذشته داشت، مانند قهرمانی در مسابقات قهرمانی ملی و المپیک 2021.”

تجربه المپیک او به بیش از یک معنا یک لحظه کلیدی برای حرفه والکات-نولان بود: «در دوران گرما در بازی‌های المپیک توکیو، من نتوانستم با 0.01 ثانیه به نیمه نهایی صعود کنم.

این مسابقه چیزهای زیادی در مورد اعتماد به نفس و موقعیت در مسابقات به من آموخت و اینکه کوچکترین اشتباهات می تواند تفاوت بین عبور یا عدم موفقیت باشد.

توماس درایسیگاکر، سرمربی OAC اروپا می‌گوید: “روی یک مکمل عالی برای بخش زنان تیم است، زیرا او در حال حاضر یک ورزشکار با تجربه است و ما انتظار داریم که او در داخل و خارج از پیست یک رهبر باشد.”

او سال گذشته در 800 متر و 1500 متر پیشرفت زیادی کرد و من فکر می کنم با تنظیمات حرفه ای ما، این امکان برای او وجود خواهد داشت که گام های بعدی را برای رسیدن به سطح جهانی بردارد.

ریو والکات-نولان
© روشن / لی کورث

با توجه به فینال المپیک 2024، فداکاری رووی به ورزشش تزلزل ناپذیر است. به عنوان مراحل بعدی، این بازیکن 28 ساله در ژانویه به کمپ تمرینی OAC اروپا در آفریقای جنوبی خواهد پیوست و سپس بر فصل مسابقات داخل سالن در اروپا تمرکز خواهد کرد.

والکات-نولان به موازات حرفه ورزشی خود، علاقه زیادی به مدلینگ دارد و دنیای مد بالا و لباس های ورزشی را زیبا کرده است و حتی در فیلم Wonder Woman 1984 ظاهر شده است. او فراتر از عرصه‌های دویدن و مدلینگ، اشتیاق خود را به طراحی داخلی و مد می‌رساند.

او درباره همکاری جدیدش می‌گوید: «این هیجان‌انگیز است که بخشی از برندی مانند On باشم که محصولاتی نوآورانه و پایدار به من ارائه می‌دهد.

“من به خصوص از تانک سرعت با چاپ و طراحی برش خورده و Cloudboom Echo 3 خود را دوست دارم. آنها فوق العاده سبک هستند و به من کمک می کنند تا احساس سریعی داشته باشم.”