دام لورا کنی در پاریس 2024 دیدنی می کند


آخرین به روز رسانی در 27 نوامبر 2023 ساعت 03:27 ب.ظ

آخرین اپیزود سریال مستند Team GB و Toyota The Journey، دام لورا کنی را نشان می دهد که جاه طلبی خود را برای برگزاری چهارمین بازی المپیک در سال آینده پس از تولد دومین پسرش نشان می دهد.

لورا که سفیر تویوتا است، در این اپیزود صحبت می‌کند: «بدیهی است که می‌خواهم در المپیک بعدی شرکت کنم.

https://www.youtube.com/watch?v=yt7PtigV7QI

می دانم که همه فکر می کنند من از گفتن این حرف کاملاً عصبانی هستم، اما اگر تلاش نکنم، هرگز نمی دانم. من از این که اینجا بنشینم و فکر کنم، متنفرم، “خب، من حتی هرگز آن را نگذاشتم ببینم آیا می توانم آن را انجام دهم.”

“امیدوارم هر دو بچه مادرشان را به عنوان کسی ببینند که مصمم است هر دو کار را انجام دهد. آنها هرگز بار این فکر را نخواهند داشت که “اوه، مامان مرا داشت و سپس به کارش پایان داد.”

چون این کار را نکردم. ادامه دادم؛ من آن را به کار انداختم. امیدوارم به گذشته نگاه کنند و بتوانند آن را ببینند و ببینند که از روزی که به دنیا آمدند، بخشی از سفر بودند.»

لورا اولین بازی المپیک خود را در لندن 2012 انجام داد، جایی که اولین مدال طلای خود را به دست آورد، قبل از اینکه سومین و چهارمین مدال خود را در ریو 2016 به دست آورد.

خانم لورا کنی

او اولین پسرش را در سال 2017 به دنیا آورد و به پنجمین عنوان المپیکی خود در توکیو 2020 به همراه مدال نقره در مسابقات تیمی بازگشت. اما پس از توکیو، کنی قبل از پذیرایی از پسر دومش در اوایل سال جاری با ناراحتی روبرو شد.

لورا به یاد می‌آورد: «بیماری خارج از رحم بسیار بدتر از سقط جنین بود. “همه ی این ها خیلی سریع اتفاق افتاد. به بیمارستان رفتم که فکر می‌کردم کووید شدید دارم، و همان‌طور که “چه لعنتی؟”

یک عمل جراحی بزرگ انجام دادم در حالی که نمی دانستم باردار هستم. واقعا همه چیز وحشتناک بود من بعد از همه چیزهایی که پشت سر گذاشتیم، از نظر ذهنی به شدت دست و پنجه نرم کردم و می‌توانم بگویم احتمالاً تا زمانی که مونتی را باردار نشدم، واقعاً خوشحال نبودم.

او می افزاید: «دو بازگشت متفاوت بین آلبی و مونتی بسیار متفاوت بوده است. با آلبی برگشتم و احساس کردم که باید ثابت کنم که می‌توانی مادر و قهرمان المپیک هم باشی.

فکر می کنم این بار برای خودم برگشته ام. من برگشتم چون عاشق دوچرخه سواری هستم و نمی توانم تصور کنم که بخشی از زندگی من نباشد.»

قسمت دوم The Journey با حضور لورا کنی اکنون در کانال YouTube Team GB در اینجا پخش می شود.

مستند چهار قسمتی The Journey طرفداران را وارد زندگی چهار ورزشکار در سفرشان به بازی های المپیک 2024 پاریس می کند.

اولین قسمت از سفر، با داستان Roxy Milliner با نام مستعار B-Girl Roxy، اکنون در کانال YouTube Team GB به صورت زنده پخش می شود.

قسمت‌های بعدی شامل دو غواص برنده مدال طلای مشترک المنافع آندریا اسپندولینی-سیریکس و جیرنی رجینی موران ژیمناستیک قهرمان کشورهای مشترک المنافع و قهرمان جهان خواهد بود.

“در تیم GB ثبت نام کنید تا اولین نفری باشید که The Journey را تماشا می کند.”