خط تولید Sweat 2023 در همکاری جدید با PerformX Live اعلام شد


ukactive امروز (جمعه) خط مقدم رویداد رهبری فکری خود را برای بخش بوتیک و مستقل تناسب اندام، Sweat اعلام کرد، که امسال به نیروهای خود می پیوندد. PerformX Live برای اولین بار.

Sweat 2023 به عنوان بخشی از PerformX Live در روز جمعه 17 مارس در Tobacco Dock لندن برگزار می‌شود و کمک می‌کند تا آن را به تاثیرگذارترین Sweat تا به امروز تبدیل کنیم زیرا بخش مستقل از قدرت به‌روز می‌رود.

Sweat به یکی از بزرگترین رویدادها در تقویم صنعت تبدیل شده است که برندهای آینده نگر، استارت آپ ها، تأثیرگذاران و سرمایه گذاران را در سراسر بوتیک و فضای مستقل به هم متصل می کند.

بازدیدکنندگان از طریق جلسات پانل جذاب و سخنرانان کلیدی، بینش داده های پیشرفته و دانش تجاری را برای رشد سازمان خود از بین می برند.

ترکیب جمعه 2023 Performx

این مجموعه همچنین شامل بنیانگذار و مدیرعامل Heartcore Pilates، جسی بلوم، و مدیر عامل Gladstone Software، Claire Rollins است که میزبان یک “چت آتش ساید” خواهند بود تا نحوه استفاده از خدمات مشتری و توسعه صدای برند خود را برای ایجاد وفاداری به برند به اشتراک بگذارند. .

پس از آن یک پنل تاثیرگذار از مدیران اجرایی شامل دیوید استالکر از Myzone، اندی هال از برند Xchange و دیوید برچ از Endurance Zone، که در مورد نقش نوظهور فناوری و گیمیفیکیشن در این بخش و چگونگی استفاده از آن برای بهبود بحث خواهند کرد. حفظ مشتری.

Sweat همچنین با یک پنل غیرقابل از دست دادن با حضور مدیر پیشنهادات ارشد Nuffield Health، Joanna Seldon، و مدیر مدیریت استراتژیک حساب در Xplor Technologies، Dave Alstead، که در مورد چگونگی ادغام پایداری، توسعه کسب و کار و نوآوری بحث خواهند کرد، به آخرین مسائل پایداری خواهد پرداخت. به یک طرح تجاری موفق

ترکیب شنبه 2023 Performx

بلیط یک روزه ukactive’s Sweat 2023 دسترسی به تمام جلسات Sweat و همچنین رویداد PerformX Live را فراهم می کند.

PerformX Live تجربه نهایی برای مربیان شخصی و متخصصان تناسب اندام و تناسب اندام است، که در آن نمایندگان از رهبران متفکر در مورد آخرین روندهای صنعت می شنوند، با بیش از 5000 متخصص صنعت تناسب اندام ارتباط برقرار می کنند و کارگاه ها و تمرین های ورزشی را از مارک های برتر و ورزشکاران تجربه می کنند.

هاو ادواردز، مدیر عامل ukactive، گفت: ما خوشحالیم که چنین خط‌آپ قدرتمندی از بلندگوها از سراسر صنعت را برای Sweat امسال معرفی می‌کنیم.

“به عنوان بخشی از همکاری جدید ما با PerformX Live، رویداد امسال نوید ارزش و شبکه سازی بیشتر از همیشه را می دهد، در زمانی که زمان بسیار مهمی در رشد این بخش است.

«Sweat نشان خواهد داد که بوتیک‌ها و اپراتورهای مستقل در سال گذشته چقدر پیشرفت کرده‌اند و چگونه مشارکت‌ها و همکاری‌های جدید منجر به یکپارچگی واقعی با بخش وسیع‌تر می‌شود.

“تغییراتی که ما در ساختار حاکمیتی ukactive ایجاد کرده‌ایم به این معنی است که این صنعت به خوبی در موقعیت مناسبی قرار دارد تا از رشد بخش درخشان و نوآور ما بهره‌مند شود و Sweat فصل بعدی سفر مشترک ما را نشان می‌دهد.”

استیو اورتون، مدیر تجربه برند در PerformX Live، گفت: «همکاری و ادغام Sweat در PerformX بسیار منطقی بود. درک مخاطب و دانستن اینکه ما می‌توانیم همکاری کنیم، به بازدیدکنندگان محتوای با کیفیت باورنکردنی و ارزش برای پول اجازه می‌دهد.

“محتوای Sweat با برخی از نام‌های برجسته درگیر به نظر می‌رسد – من مشتاقانه منتظر استقبال بسیاری از صنعت در PerformX برای یک تجربه درخشان هستم.”

خود را خریداری کنید بلیط اینجا، و از ما استفاده کنید کد تخفیف SWEAT15 با 15 درصد تخفیف برای بلیط شما.