تیم زنان وستهام یونایتد امضای جدید WOW Hydrate را اعلام کرد


آخرین به روز رسانی در 18 ژانویه 2024 ساعت 02:37 بعد از ظهر

تیم زنان وستهام یونایتد خوشحال است که یک همکاری پیشگامانه را با WOW Hydrate به عنوان شریک رسمی هیدراتاسیون ورزشی خود اعلام می کند.

این همکاری نقطه عطف قابل توجهی برای هر دو سازمان به شمار می رود و شور و توان تیم زنان وستهام یونایتد را با تخصص هیدراتاسیون نوآورانه ترکیب می کند. WOW Hydrate.

هیدرات WOW زنانه وست هام

این مشارکت به معنای تعهد مشترک به تعالی، عملکرد و رفاه ورزشکاران است.

WOW Hydrate به عنوان شریک رسمی هیدراتاسیون ورزشی برای تیم زنان وستهام یونایتد، ارائه محصولات هیدراتاسیون پیشرفته و پشتیبانی برای بهینه سازی عملکرد بازیکنان در داخل و خارج از زمین خواهد بود.

گفت: “ما از استقبال از WOW Hydrate به عنوان شریک رسمی هیدراتاسیون ورزشی خود بسیار هیجان زده هستیم.” ناتان تامپسون، مدیر ارشد بازرگانی وستهام یونایتد.

هیدراتاسیون یک جنبه حیاتی از آماده سازی بازیکنان ما است و همکاری با WOW Hydrate تضمین می کند که ورزشکاران ما به بهترین راه حل های هیدراتاسیون موجود دسترسی دارند.

ما مشتاقانه منتظر یک همکاری موفق هستیم که به نفع عملکرد و رفاه کلی تیم ما باشد.

هیدرات WOW زنانه وست هام

WOW Hydrate UK به دلیل محصولات هیدراتاسیون نوآورانه و مبتنی بر علم خود، از جمله فناوری نوآورانه درپوش فشار که ویتامین ها و الکترولیت های ضروری را در لحظه مصرف ارائه می دهد، مشهور است.

هدف این همکاری ارتقای استراتژی هیدراتاسیون تیم زنان وستهام یونایتد است و به این تیم برتری رقابتی می دهد.

گفت: “ما مفتخریم که با تیم زنان وستهام یونایتد – باشگاهی با تاریخچه غنی و تعهد به برتری، به نیروها بپیوندیم.” کوئینی پورتر، مدیر عامل WOW Hydrate.

ماموریت ما در WOW Hydrate ایجاد انقلابی در هیدراتاسیون است و این همکاری به ما اجازه می دهد تا با محصولات پیشرفته خود از ورزشکاران نخبه حمایت کنیم.

ما مشتاقانه منتظر مشارکت در موفقیت تیم و تقویت رابطه ای هستیم که سلامت، عملکرد و نوآوری را ارتقا می دهد.

به عنوان بخشی از این همکاری، کوئینی همچنین نقش جدیدی را به عنوان یکی از معاونان تیم زنان ایفا خواهد کرد.

کوئینی با پیوستن به معاونان فعلی، میکی کورنول و غلام الهی، تخصص خود را ارائه خواهد کرد، زیرا تیم به دنبال ادامه رشد خود در داخل و خارج از زمین است.

این همکاری فراتر از زمین، با ابتکارات اجتماعی مشترک و فعالیت‌های مشارکتی برنامه‌ریزی شده برای ارتقای اهمیت هیدراتاسیون و رفاه در میان طرفداران و جامعه گسترده‌تر گسترش خواهد یافت.

منتظر به روز رسانی های هیجان انگیز از زنان وستهام یونایتدتیم و WOW Hydrate همانطور که آنها این سفر مشترک را آغاز می کنند، برتری ورزشی و نوآوری هیدراتاسیون را متحد می کنند.