بلیت های یورو 2024 انگلیس را از دست داده اید؟ در اینجا چند نکته تخصصی در مورد ایمن سازی آنها آورده شده است


آخرین به روز رسانی در 13 ژانویه 2024 ساعت 10:36 صبح

سال جدید برای هواداران فوتبال یک معنی دارد – مسابقات قهرمانی یوفا یورو 2024 کمی بیش از 6 ماه دیگر باقی مانده است و 30 میلیون نفر برای بلیط مسابقات امسال از برگه رای گیری بلیط اخیر درخواست داده اند.¹

اگر به اندازه کافی خوش شانس نبودید یا رای را از دست دادید، من به اندازه کافی خوش شانس بودم که با مدیر عامل کارشناسان فروش بلیط صحبت کنم. انتخاب صندلی‘s گیلاد زیلبرمن که به من مشاوره تخصصی در مورد اینکه چگونه می توانید بلیط ها را از فروش مجدد رسمی آتی تضمین کنید، ارائه کرد. علاوه بر این، ارائه داده‌های مربوط به ارزان‌ترین بلیت‌های مسابقات یورو ۲۰۲۴ انگلیس و اسکاتلند.

1. در برگه رای قرعه کشی از دست رفته اید؟ فرصت های بیشتری در راه است.

اگر نتوانستید بلیط های قرعه کشی دسامبر را تضمین کنید، فرصت های دیگری برای گرفتن بلیط وجود دارد. از جانب بهار 2024، هواداران می توانند به پلتفرم رسمی فروش مجدد بلیت یوفا دسترسی داشته باشند که به آنها امکان می دهد بلیط های خود را به قیمت اسمی ارائه دهند.

این به طرفداران این امکان را می دهد که با خیال راحت بلیط را از طرفداران دیگر خریداری کنند و خطر بلیط های تقلبی و هزینه های فروش مجدد بالا را از بین ببرند. طرفداران می توانند به پلت فرم فروش مجدد در EURO2024.com/tickets دسترسی داشته باشند. (تاریخ فروش اینها هنوز مشخص نشده است)

علاوه بر این، پس از بازی های پلی آف یوفا یورو 2024 (برنامه ریزی شده برای 21 مارس و 26 مارس 2024) بلیت‌ها برای طرفداران تیم‌های ملی مقدماتی لغو می‌شود، اطلاعات بیشتر در مورد مکان‌هایی که می‌توان آن‌ها را خریداری کرد، به زودی منتشر خواهد شد.

2. به گزینه های فروش مجدد ثانویه نگاه کنید.

اگر هنوز در خرید بلیط خود ناگوار هستید، به سایت های فروش مجدد شخص ثالث معتبر مانند انتخاب صندلی، جایی که می توانید سایت های بلیط را با هم مقایسه کنید تا بهترین معاملات موجود در بازار را بدون هیچ هزینه پنهانی پیدا کنید.

3. از قبل تحقیق کنید.

اما مراقب سایت های کلاهبرداری باشید و هرگز اجازه ندهید کسی اسکرین شات از یک بلیط برای شما بفرستد (زیرا این بلیط ها نامعتبر هستند)، یا قبل از دریافت بلیط، مبلغی را ارسال کنند. به یاد داشته باشید، اگر چیزی بیش از حد خوب به نظر می رسد که واقعی باشد، احتمالاً همینطور است!

4. هرگز صفحه را رفرش نکنید.

وقتی در صف بلیط قرار گرفتید، هرگز برای تازه کردن وسوسه شوید ممکن است تمام کار سخت خود را از دست بدهید و به پشت صف بسیار طولانی لگد بزنید. صبور بودن و وحشت نکردن کلید موفقیت است.

5. فقط یک برگه.

ممکن است فکر کنید که باز کردن چندین پنجره می تواند شانس شما را برای گرفتن بلیط افزایش دهد، اما در واقع، این می تواند علیه شما کارساز باشد. ممکن است هنگام تلاش برای خرید بلیط با خطاهایی مواجه شوید یا بدتر از آن، از صف خارج شوید، بنابراین بهتر است پورتال بلیط را فقط در یک برگه باز کنید.

6. تسلیم نشوید: بلیط ها ممکن است پس از فروش دوباره ظاهر شوند

بلیط ها را از دست داده اید؟ مطمئن شوید که پس از اینکه سایت‌ها تمام شده‌اند، دوباره بررسی کنید. گاهی اوقات پرداخت بلیط انجام نمی شود، وب سایت از کار می افتد و بلیط های بیشتری همچنان در دسترس هستند.

تقریباً دو ساعت پس از انتشار به بررسی ادامه دهید. شما فقط ممکن است خوش شانس باشید.

امیدوارم این نکات به تضمین بلیط های یورو 2024 کمک کند!» –

گیلاد زیلبرمن، بنیانگذار SeatPick

ارزان ترین بلیط های انگلیس و اسکاتلند یورو 2024

ارزان ترین بلیط های انگلیس یورو 2024:

# همخوانی داشتن قیمت شروع مجدد فروش (GBP)
1 دانمارک مقابل انگلیس 226.00 پوند
2 صربستان مقابل انگلیس 231.00 پوند
3 انگلیس مقابل اسلوونی 248.00 پوند

مال انگلیس ارزان‌ترین بازی از داده‌های فروش مجدد، دومین مسابقه گروهی آنها با آنهاست دانمارک در 20 ژوئن، با شروع بلیط از 226.00 پوند گران‌ترین بلیت‌های آن‌ها مربوط به آخرین بازی گروهی آنها برابر است اسلوونی در 26 ژوئن، از 248.00 پوند

ارزان ترین بلیط اسکاتلند یورو 2024:

# همخوانی داشتن قیمت شروع مجدد فروش (GBP)
1 اسکاتلند مقابل مجارستان 223.00 پوند
2 اسکاتلند مقابل سوئیس 233.00 پوند
3 آلمان مقابل اسکاتلند 509.00 پوند

مطابق با انتخاب صندلی، فروش مجدد بلیت برای دو بازی از سه بازی مرحله گروهی اسکاتلند گرانتر از بازی های مرحله گروهی انگلیس است.

اسکاتلند ارزان‌ترین بلیت‌های فروش مجدد مربوط به آخرین بازی گروهی آن‌ها با یکدیگر است مجارستان در 23 ژوئن 2024 با شروع از 223.00 پوند

با این حال، آنها گران‌ترین بازی (و گران‌ترین بازی در بین تمام مسابقات) بازی افتتاحیه آنها در برابر میزبان است آلمان در 14 ژوئن، با شروع بلیط از 509.00 پوند

پرتقاضاترین مسابقات:

داده‌های SeatPick نشان می‌دهد که تقاضای قابل توجهی برای بازی‌های مرحله گروهی اسکاتلند، با بازی آنها مقابل آلمان که ارزنده ترین بلیط آنها و دومین بازی محبوب در کل

بازی های اسکاتلند مقابل سوئیس و مجارستان سومین و چهارمین محبوب ترین سایت های فروش مجدد هستند.

در مقایسه، بیشترین تقاضای بلیت انگلیس برای بازی مقابل آنهاست صربستان، که در حال حاضر رتبه بندی می شود یازدهم در تقاضای کلی مسابقات آنها مقابل دانمارک و اسلوونی خیلی عقب نیست، در حال حاضر قرار دادن پانزدهم و شانزدهم در پرتقاضاترین بلیت های فروش مجدد مسابقه.

اگر آلمان، انگلیس یا اسکاتلند از مرحله گروهی عبور کنند، قیمت بلیط احتمالاً به طور قابل توجهی بالاتر از مسابقات گروهی خواهد بود.