بتی عرق آور به عنوان شریک رسمی پوشاک نیمه ماراتن رویال پارکز بازگشت


آخرین به روز رسانی در 24 جولای 2023 ساعت 02:15 بعد از ظهر

نیمه ماراتن رویال پارکز که توسط رویال بانک کانادا ارائه شده است، امروز بازگشت برند لباس فعال زنانه بریتانیایی Sweaty Betty را به عنوان شریک رسمی پوشاک برای دومین سال متوالی قبل از مسابقه امسال که یکشنبه 8 اکتبر برگزار می شود، اعلام کرد.

16000 دونده قرار است امسال در این مسابقه شرکت کنند. سال گذشته 52 درصد از دوندگان زن بودند، و این یکی از تنها رویدادهای مهم دوی بریتانیا است که تعداد رقبای زن بیشتری نسبت به مرد دارد.

ماموریت سوئیتی بتی برای توانمندسازی زنان از طریق تناسب اندام و فراتر از آن، به طور یکپارچه با تاکیدات نیمه ماراتن رویال پارک ها بر فراگیر بودن، استقبال از مشارکت افراد با هر توانایی و تجربه همسو است.

Royal Parks Half از سال 2008 نزدیک به 60 میلیون پوند برای امور خیریه جمع آوری کرده است. Sweaty Betty با مشارکت 160 عضو تیم داخلی برند Activewear در مسابقه جمع آوری کمک های مالی برای بنیاد Sweaty Betty، که ماموریتش توانمندسازی دختران از هر زمینه و فعال ماندن برای داشتن زندگی فعال و فعال ماندن است، این تعهد را به اشتراک می گذارد.

لیز تاک، رئیس نیمه ماراتن رویال پارکز، در مورد این مشارکت گفت: ما خوشحالیم که از Sweaty Betty به عنوان شریک رسمی پوشاک خود برای شانزدهمین مسابقه سالانه استقبال می کنیم.

برای دومین سال متوالی، آنها انرژی منحصر به فرد خود را به رویداد می آورند و شرکت کنندگان می توانند از گرم کردن و خنک شدن در دهکده رویداد به رهبری سویتی بتی و تیم متخصص آنها لذت ببرند.

شمارش معکوس به خوبی و واقعاً تا 8 اکتبر ادامه دارد و من نمی‌توانم صبر کنم تا همه شرکت‌کنندگان را تشویق کنم.»

ملیسا مولن، رئیس برند جهانی Sweaty Betty، اظهار داشت: به‌عنوان یک برند بریتانیایی، همکاری با مسابقه نیمه ماراتن رویال پارکز، که به طور گسترده به عنوان یکی از زیباترین و نمادین‌ترین مسابقات در بریتانیا شناخته می‌شود، باعث افتخار است.

همکاری ما با مسابقه نشان‌دهنده شروع جشن تولد ۲۵ سالگی سوئیتی بتی است و من خوشحالم که این کار را با سازمانی انجام می‌دهم که واقعاً با ارزش‌های برند ما همسو است.

پس از بازگشت به مسیر اصلی مسابقه در سال 2022، دوندگان بار دیگر در هاید پارک معروف لندن شروع و به پایان خواهند رساند.

مسیر 13.1 مایلی، دوندگان را از چهار پارک سلطنتی زیبای لندن، از جمله هاید پارک، گرین پارک، پارک سنت جیمز، و باغ کنزینگتون و همچنین چندین مکان دیدنی لندن از جمله کاخ باکینگهام، خانه‌های پارلمان، میدان ترافالگار و تالار آلبرت رویال عبور می‌کند.