با قدرت اجرا در این تابستان، نوشیدنی انرژی‌زای پروتئینی جدید توت ترش را نشان می‌دهد


آخرین به روز رسانی در 12 مه 2023 ساعت 07:47 صبح

معرفی انرژی پروتئین توت ترش نوشیدنی Upbeat – ترکیبی از کافئین و پروتئین که باید امتحان کنید و آماده نوشیدن آن برای سال 2023 است.

این نوشیدنی غیر گازدار و شفاف ایزوله آب پنیر به شما قدرت عملکرد می دهد و به شما کمک می کند تا بدون دردسر آروغ زدن، تمام اهداف تناسب اندام خود را به دست آورید.

توت ترش شاد

حاوی تمام نه اسید آمینه ضروری، 4000 میلی گرم BCAA و ویتامین B کمپلکس، انرژی پروتئین توت ترش حاوی 180 میلی گرم کافئین، 15 گرم پروتئین و فقط 78 کالری است – این نوشیدنی ایده آل قبل از تمرین است. تنها با 1.99 پوند، تمرکز، انرژی و انگیزه بسیار بالا خواهد بود و به شما امکان می دهد سخت تر تمرین کنید و سریع تر ریکاوری کنید.

این نوشیدنی‌های آماده بدون قند و لاکتوز و مناسب برای گیاه‌خواران، این نوشیدنی‌های کم‌کالری ۵۰۰ میلی‌لیتری ممتاز، با طراوت‌ترین راه برای سوخت‌رسانی بی‌دردسر بدن شما هستند.

فرود آنلاین در Ocado، آمازون و www.upbeatdrinks.com انرژی پروتئین توت ترش یک جایگزین میوه ای تازه و میوه ای برای شیک های مبتنی بر شیر است.

این جدیدترین افزوده شده به مجموعه نوشیدنی های Upbeat است که در حال حاضر دارای نوشیدنی بسیار محبوب تروپیکال است انرژی پروتئین. Upbeat یک محدوده دوم نیز دارد، هیدراتاسیون پروتئینموجود در دو طعم: توت مخلوط و پرتقال زستی. آنها در حال حاضر موفقیت بزرگی را برای سبک زندگی پرمشغله و برنامه های سخت به دست آورده اند.

توت ترش شاد 5

هیدراتاسیون پروتئینبا تنها 1.65 پوند در سراسر Sainsburys، Ocado و آمازون، شامل 10 گرم پروتئین، 3000 میلی گرم BCAA، ویتامین B کمپلکس و قند صفر است. این بطری‌های مغذی که برای آبرسانی در حال حرکت طراحی شده‌اند، مانع از اضافه کردن پودر پروتئین به آب در شیکرهای حجیم می‌شوند.

به عنوان یک شرکت کاملاً کربن خنثی، پایداری هسته اصلی هر حرکت Upbeat است. از درپوش تا برچسب، بطری‌های RPET از 30 درصد پلاستیک بازیافتی ساخته شده‌اند و کاملاً قابل بازیافت هستند.

از طریق پروژه هایی مانند Climate Partner و One Trible، Upbeat همچنین از کار در راستای اقیانوس های پاک، آب آشامیدنی پاک و حفاظت از جنگل های بارانی پشتیبانی می کند.

مارک نویل، مدیرعامل Upbeat Drinks در مورد آخرین راه‌اندازی این محصول می‌گوید: «ما فوق‌العاده هیجان‌زده هستیم که محدوده نوشیدنی‌های خود را با توت ترش انرژی پروتئین.

نوشیدنی های ما کاربردی هستند. یک گزینه نوشیدنی سالم که مزایای بیشتری فراتر از هیدراتاسیون را ارائه می دهد و به شما کمک می کند تیزتر بمانید، عملکرد بهتری داشته باشید و سریع تر بهبود پیدا کنید.

آنها راحت هستند. نوشیدنی آسان، در حال حرکت و مهربانی در کیف پول، و پایدار هستند. بسته بندی مسئولانه و ساخته شده از مواد سازگار با محیط زیست.

چه بهترین های شخصی در سال 2023 که دنبال آن هستید یا یک چالش جدید تناسب اندام تابستانی که بدن شما را به سطح بعدی سوق می دهد، با نوشیدنی های Upbeat در زمانی که بیشترین اهمیت را داشته باشد، نیرو می گیرید. پروتئین و انرژی، قدرت عملکرد.

اولین نفری باشید که تلاش می کند انرژی پروتئین توت ترش از 9 مه 2023 – مراقب 700 پمپ بنزین و بیش از 100 باشگاه ورزشی در سراسر بریتانیا باشید. برای اطلاعات بیشتر به www.upbeatdrinks.com مراجعه کنید و در اینستاگرام @upbeatdrinks دنبال کنید