باشگاه فرار پناهندگان: تغییر زندگی از طریق دویدن


Refugee Run Club یک شرکت مورد علاقه جامعه است که به طور خاص با پناهندگان در بریتانیا کار می کند.

این باشگاه که توسط Coopah، برنامه آموزشی رسمی TCS London Marathon پشتیبانی می‌شود، یک باشگاه اجتماعی ایجاد کرده است با این باور که دویدن می‌تواند به تغییر زندگی کمک کند.

باشگاه فرار پناهندگان

Refugee Run Club برای حمایت از پناهندگان و پناهجویان با ایجاد جوامع محلی اداره شده وجود دارد.

از طریق Refugee Run Club، کیت مناسب، مربیگری و تجربه و همچنین مزایای دیگری مانند رویدادهای اجتماعی، درس‌های انگلیسی، حمایت از سلامت روان، مربیگری شغلی و زندگی به دوندگان ارائه می‌شود.

این باشگاه هدفی را فراهم می کند، سلامت جسمی را بهبود می بخشد و مهمتر از همه، پناهندگان را از نظر ذهنی دوباره متمرکز می کند.

برای جذب نیرو، Coopah از طریق هتل‌ها و گروه‌های اجتماعی با طیف وسیعی از داوطلبان محلی از نزدیک همکاری می‌کند و مرتباً از دوندگان جدید استقبال می‌کند.

هنگامی که پناهندگان به بریتانیا می رسند، اغلب در هتل ها قرار می گیرند و کمتر از 10 پوند در هفته برای زندگی در نظر گرفته می شوند.

آنها از کار منع می شوند، در جامعه ادغام نمی شوند، و متعاقباً به حال خود رها می شوند تا آسیب های وحشتناکی را تحمل کنند که آنها را مجبور به ترک کشورشان کرد.

به طور رسمی، از هر 5 نفر یک نفر به مشکلات سلامت روانی مبتلا می شود. بر اساس تجربه، Refugee Run Club استدلال می کند که در واقعیت، تقریباً 100٪ از ساکنان آن هستند.

دن استرنگ، بنیانگذار Refugee Run Club نظر داد “به عنوان یک سازمان، ماموریت اصلی ما این است که پناهندگان را با دید بهتری نشان دهیم و داستان‌های مثبتی در مورد نحوه ادغام آنها و مشارکت مثبت آنها در جامعه بیان کنیم.

با توجه به پس‌زمینه مقالات خبری منفی درباره پناهندگان، که به کلیشه‌ها دامن می‌زند و بیشتر پناهندگان را در بریتانیا جدا می‌کند، این موضوع کلیدی است.

ما تاثیر مثبت دویدن روی پناهندگان را دیده‌ایم که به آنها اشتیاق، دوستی و سلامتی می‌دهد! هدف ما رشد باشگاه و جامعه است.

ما چشم انداز داشتن یک باشگاه فرار پناهندگان را در هر پارک ران در کشور داریم، بنابراین از باشگاه ها و داوطلبان بیشتری می خواهیم که با آنها همکاری کنند و حمایت خود را ارائه دهند.

این باشگاه سخت کار می کند تا اطمینان حاصل کند که دوندگان می توانند فرصت های شگفت انگیزی را تجربه کنند، مانند چالش ماراتن TCS لندن 2024 یا نیمه ماراتن نقاط دیدنی لندن، همه با حمایت جامعه گسترده تر و البته برنامه آموزشی Coopah.

امسال، Refugee Run Club دارای پنج دونده است که در چالش ماراتن TCS لندن و ده دونده در نیمه ماراتن Landmarks لندن شرکت می کنند.

مقابله با چالش هایی از این دست و صحبت آشکار در مورد داستان های آنها، نشان می دهد که یک فرد به طور مثبت به جامعه کمک می کند و خود را در جامعه ادغام می کند.

در نتیجه، این می تواند درخواست پناهندگی یک پناهنده را تقویت کند، که بخش مهمی از حمایت ارائه شده به جامعه Refugee Run Club است.

اگر می‌خواهید به باشگاه فرار پناهندگان کمک مالی کنید یا پیشنهاد داوطلبی یا حمایت در یکی از باشگاه‌های منطقه‌ای را دارید، لطفاً با سازمان تماس بگیرید. helpus@refugeerunclub.com