بازیکنان منچستریونایتد دانش آموزان دبیرستانی را در زمین تمرینی کارینگتون غافلگیر کردند


برونو فرناندز، آلخاندرو گارناچو، فرد و الا تون دانش‌آموزان مدرسه شریک بنیاد منچستریونایتد، آکادمی Co-op Swinton، را در بازدید یک عمر خود از زمین تمرینی کارینگتون باشگاه غافلگیر کردند.

هر چهار بازیکن قبل از پیوستن به دانش‌آموزان در جلسه‌ای پرمحتوی حول موضوع سلامت روان، مصادف با هفته سلامت روان کودکان در ماه گذشته، از کارکنان، از جمله ادل، مسئول مشارکت در دبیرستان بنیاد که به صورت تمام وقت در مدرسه مستقر است، احوالپرسی کردند. .

برونو فرناندز با دانش آموزان دبیرستانی ملاقات می کند

بازیکنان در بازی‌های یخ‌شکن و طیف وسیعی از فعالیت‌های دیگر با محوریت استفاده از توپ سلامت بنیاد، که شامل عبارات مثبت حمایت و تشویق کننده بحث‌های پیرامون سلامت روان است، شرکت کردند. این بازدید با یک پرسش و پاسخ سرگرم کننده به پایان رسید قبل از اینکه بازیکنان گواهینامه ها را امضا کردند و پنج امتیاز زیادی دادند!

برونو گفت: «درگیر شدن در فعالیت ها و اینکه بچه ها بیایند و در زمین تمرین از ما دیدن کنند واقعاً لذت بخش بود. ما می دانیم که بنیاد می تواند تأثیر مثبتی در مدارس داشته باشد و دیدن کارهای درخشانی که آنها در زمینه سلامت روان انجام می دهند بسیار عالی است.

این مهم است که کودکان احساس کنند می توانند در مورد این چیزها صحبت کنند و اگر مشکلی دارند صحبت کنند. کار بنیاد در مدرسه در ارائه این حمایت حیاتی است. همیشه کسی هست که به آنها کمک کند.”

در یکی از اولین حضورهای اجتماعی خود، الخاندرو خوشحالی خود را از تعامل با جوانان ابراز کرد: “من از بودن در اینجا با بنیاد لذت بردم، همیشه خوب است که با بچه ها وقت بگذرانیم و امیدوارم بتوانیم به آنها الهام دهیم. من سه سال پیش هم سن آنها بودم. من واقعاً مفتخرم که اینجا هستم و کمک می کنم.»

الا با دانش آموزان دبیرستانی سوئینتون آشنا می شود

این یک دیدار فوق العاده ویژه برای الا بود، زیرا او دوباره با معلمی از دوران مدرسه خود ارتباط برقرار کرد. ملی پوش انگلیسی گفت: دیدار با دانش آموزان و دیدن چهره های قدیمی در حین شرکت در بازی ها و صحبت با بچه ها بسیار عالی بود.

من واقعاً از دیدن کارهایی که بنیاد در جامعه ما انجام می دهد و حمایتی که از جوانان در مدارس و پروژه هایشان می کند لذت می برم. این برنامه به بچه ها این امکان را می دهد که احساس کنند جایی برای رفتن دارند، جایی که می توانند لذت ببرند، دوست پیدا کنند و در صورت نیاز با کسی صحبت کنند.

فرد احساس الا را به اشتراک گذاشت، او گفت: “من خیلی از آن لذت بردم، خوشحالم که همه را خوشحال و سرگرم می کنم. فوتبال مهم است اما مدرسه نیز مهم است، صحبت کردن با بچه ها و آشنایی با همه بسیار عالی بود. همکاری با بنیاد همیشه لذت بخش است.»

در سال 2021، بنیاد بیش از 5000 کتاب و توپ سلامتی را بین کودکان ساکن در مناطق محروم منچستر بزرگ توزیع کرد. این کتاب‌ها و توپ‌ها فعالیت‌ها، توصیه‌ها و نکات مراقبت از خود با مضمون منچستریونایتد را ارائه می‌کردند و کودکان را تشویق می‌کردند تا در مورد سلامت روان خود صحبت کنند و از سلامت کلی خود مراقبت کنند.

در طول فصل، این بنیاد با همکاری خیریه بهداشت روان محلی، منچستر مایند، به کار خود ادامه خواهد داد.

کار در 60 شریک با نیازهای آموزشی اولیه، متوسطه و ویژه و معلولیت [SEND] مدارس، این مشارکت از آموزش کارکنان حمایت می کند و کارگاه هایی را ارائه می دهد که دانش آموزان را تشویق می کند تا در مورد سلامت روان خود صحبت کنند.

این فیلم برای مسابقه روز بی‌بی‌سی فیلمبرداری شد و یکشنبه 5 پخش شدهفتم مارس در نمایش تکراری آنها.