ایجاد باغی شایسته اینستاگرام: روند در میان بریتانیایی ها


در یک مطالعه جدید، مشخص شده است که از هر ده بریتانیایی، هفت نفر در حال بازسازی فضاهای بیرونی خود هستند تا باغ هایی با تصویر عالی و مناسب برای اینستاگرام ایجاد کنند.

ژنرال Z و هزاره بریتانیایی ها با 83 درصد از جوانان 18 تا 29 ساله اعتراف کرده اند که باغ های خود را برای رسانه های اجتماعی ایجاد کرده اند.

93 درصد اذعان دارند که وقتی باغبانی آنها در صفحات رسانه های اجتماعی آنها لایک و کامنت ایجاد می کند احساس غرور می کنند.

نظرسنجی، انجام شده توسط بیمه خانه ام اند اس، سرمایه گذاری قابل توجهی از زمان و پول در زیبایی شناسی باغ را نشان می دهد.

بریتانیایی ها به طور متوسط ​​14 روز و 360 پوند در هر بهار صرف گیاهان و زیور آلات می کنند، در حالی که گروه های سنی جوان تر حتی بیشتر (451 پوند) برای دستیابی به ظاهر عالی در فضای باز سرمایه گذاری می کنند.

عکاسی نقش اصلی را ایفا می کند، به طوری که باغبان به طور متوسط ​​ماهانه 14 عکس می گیرند و بیش از نیمی (56٪) تلاش های خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارند.

Gen Z در ثبت تصاویر پیشتاز است و 17 عکس در ماه می گیرد و 39 درصد از آنها به عکاسی مداوم باغ اعتراف کرده اند.

از سبزیجات خانگی گرفته تا سلفی در میان شکوفه های بهاری، صحنه های خاص باغ بیشترین علاقه را به خود جلب می کند.

قابل توجه است که حتی انبوه کمپوست نیز با 6 درصد لایک مورد تقدیر قرار می گیرد. اعتبار سنجی در رسانه های اجتماعی برای 93 درصد باغبانان احساس غرور ایجاد می کند، آنها همچنین گزارش می دهند که از تلاش های باغبانی خود شادی و رفاه بیشتری دارند.

رسانه‌های اجتماعی تأثیر قابل‌توجهی بر عادت‌های باغبانی دارند، به طوری که 84 درصد فعالیت‌های سبزانگشت خود را به پلتفرم‌هایی مانند اینستاگرام نسبت می‌دهند.

بسیاری برای انتخاب گیاه (41٪) و یادگیری مهارت های باغبانی جدید (32٪) به رسانه های اجتماعی متکی هستند.

نیل راجرز از بیمه خانه ام اند اس بر اهمیت حفاظت از این پناهگاه‌های فضای باز تأکید می‌کند، به‌ویژه با توجه به اینکه 31 درصد از پاسخ‌دهندگان فاقد پوشش باغ در بیمه‌نامه‌های خانه‌شان هستند، علی‌رغم اینکه 28 درصد افرادی را می‌شناسند که سرقت یا آسیب باغ را از نزدیک تجربه کرده‌اند.

از آنجایی که بریتانیایی‌ها به محو کردن مرزهای بین زندگی داخلی و بیرونی ادامه می‌دهند، جذابیت باغ‌های آماده اینستاگرام نوید شکل دادن به روندها و عادت‌های باغبانی آینده را می‌دهد.