امنیت امروز، مرهون رشادت‌های شهدای عرصه تأمین نظم و امنیت است


مخبران/همدان مشاور ارشد فرمانده فراجا اعلام کرد: امنیت امروز، مرهون رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا در دفاع مقدس و عرصه تأمین نظم و امنیت است.

سردار حسین ذوالفقاری دوشنبه ۳۰ مرداد در ششمین یادواره شهدای انتظامی استان همدان، مطرح کرد: امروز ما شاهد جانفشانی‌های کارکنان انتظامی برای تأمین امنیت مردم در تمام نقاط کشور هستیم که ما افتخار می‌کنیم به اینکه برای آرامش و آسایش مردم از ابتدای انقلاب تاکنون شهدای زیادی تقدیم انقلاب کرده‌ایم.

ذوالفقاری افزود: شهدای انتظامی، شهدای مظلومی هستند و همه ما به این شهدای عزیز وخانواده‌های آنها دین داریم و خادم آنها هستیم و امیدوارم بتوانیم رضایت خانواده‌های معزز شهدا را به دست آوریم و توفیق خدمتگزاری به آنها را داشته باشیم.

وی گفت: کسانی که شهید می‌شوند خصلت‌هایی دارند و دارای ویژگی‌های خاص هستند که مورد عنایت حق قرار می‌گیرند و این که گفته می‌شود شهدا قبل از شهادت شهید می‌شوند، کاملا درست است چرا که به خاطر همین خصوصیات است که شهادت نصیبشان می‌شود.

مشاور ارشد فرمانده فراجا خاطرنشان کرد: همه شهیدان و ایثارگران با عشق به فرهنگ عاشورا و شهادت در جبهه‌ها حضور یافتند و با روحیه، شور، شهامت و نشاط بالا و توسل به ائمه اطهار(ع) توانستند فداکاری‌های عظیمی را به انجام برسانند.

وی بیان کرد: همه ما باید تلاش کنیم هیچ‌گاه یاد و آرمان‌های ارزشمند شهدا از یادمان نرود و هیچ‌گاه و در هر شرایطی از مسیر متعالی شهدای عزیزمان که آرامش خود را فدای امنیت عموم مردم میهن عزیزمان کردند، خارج نشویم.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: شهدای نیروی انتظامی از جمله دلاوران گمنام و مظلومی هستند که بی‌ادعا و مخلصانه جان خود را تقدیم کردند تا در سایه این شهامت و فداکاری امنیت جامعه را تقویت کنند.

ذوالفقاری یادآور شد: شهدا سرمایه اصلی نظام هستند، افتخارآفرینانی که جانشان را در دفاع از کشور نثار کردند و حاصل آن امنیت و آرامش حاکم بر جامعه است.

وی با تأکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران در سایه شهیدان، سربلند است و با اقتداری که نیروی انتظامی دارد، نظام اسلامی نیز سرافراز است، گفت: شهدای انتظامی ادامه دهندگان راه شهیدان کربلا و مایه عزت، آرامش و آسایش مردم هستند.

به گزارش مخبران، از کتاب “قهرمان اسرار” روایت خواهر شهید قهرمان اروجعلی شکری در پایان مراسم یادواره ۳۳۶ شهید فرماندهی انتظامی استان همدان رونمایی شد.

انتهای پیام