استلا مک کارتنی میزبان پارتی افسانه ای در لس آنجلس برای افتخار همکاری آدیداس است


امروز، استلا مک‌کارتنی میزبان یک مهمانی افسانه‌ای در لس‌آنجلس به مناسبت 18 سال همکاری خود با آدیداس و ارائه مجموعه جدید بهار/تابستان 23 خود بود.

با شروع بزرگ‌ترین آخر هفته موسیقی، این همکاری منحصربه‌فرد استودیوی ضبط معروف لس‌آنجلس هنسون را برای یک شب نمادین که موسیقی و مد را گرد هم می‌آورد، اداره کرد. را

استلا مک کارتنی در حال جشن گرفتن با بث دیتو
استلا مک کارتنی در حال جشن گرفتن همکاری آدیداس با کیت هادسون و کارلی کلوس © adidas

با ادای احترام به عشق و میراث عمیق استلا در موسیقی، این مهمانی که اولین بار در نوع خود برای آدیداس توسط استلا مک کارتنی بود، با اجرای دی جی توسط زوری مارلی و اجرای زنده از Koffee، Minke، MUNA و Beth Ditto همراه با جشنی از حرکت از طریق یک قطعه غلتکی همهجانبه توسط LA Roller Girls – ارائه دراپ پر جنب و جوش بهار تابستان 23 آدیداس توسط استلا مک کارتنی در حرکتی زیبا.

گروهی از پیشگامان نسل بعدی و دوستان خانه استلا مک کارتنی، از جمله آنیا تیلور جوی، کیت هادسون، پائولین چالامت، آلیشیا کیز، اما چمبرلین، کارلی کلوس، تیناشه، پاریس جکسون، مدلین کلین، نوح سایرس، حضور داشتند. کارا دلوین، نیکول ریچی، نیا دنیس، دمی لواتو، میگل، فیبی گیتس، لیو تایلر، سابرینا کارپنتر، کیم گوردون، دیو گرول، بک هنسن، رینگو استار، پل مک‌کارتنی، دری همینگوی، آیوی گتی، الساندرا جولورنس، شارلوت لورنس لنون، ​​لزلی مان، مانسکین، جیمز ماردن، مت بلامی، اورلاندو بلوم، کلارا مک گرگور، استر مک گرگور، نورا جونز، ارویل پک، ایوان راس، بنیتو اسکینر، تینکس، سوفی توکر، اسکاوت ویلیس، تالولا ویلیس، شیلینوود و واقعاً جوان.

استلا مک کارتنی در حال جشن گرفتن با کیت هادسون و کارلی کلوس
استلا مک کارتنی در حال جشن گرفتن همکاری آدیداس با کیت هادسون و کارلی کلوس © adidas

همکاری که همیشه محدودیت‌ها را از نوآوری و سبک ورزشی گرفته تا کار با پیشگامان در عرصه مد، موسیقی و هنر را تحت تأثیر قرار داده است، این حزب مشارکتی را جشن گرفت که همچنان به دفاع از بیان فردی ادامه می‌دهد و الهام‌بخش موج جدید پیشگامان است.

آدیداس و استلا مک کارتنی با هم متعهد به یافتن راه‌های جدید برای ایجاد و حمایت از آینده‌ای بهتر از طریق ادغام مواد بازیافتی و فناوری‌های کلیدی عملکرد هستند.

مجموعه های کلیدی که در مهمانی به نمایش گذاشته شده اند عبارتند از:

نمادها: این کپسول با ترکیبی از ورزش و سبک از طریق برش‌های معاصر، طرح‌های نمادین آدیداس توسط استلا مک کارتنی را می‌بیند که در سایه‌های اصلی مشکی، خاکستری و سفید بازسازی شده‌اند – به ورزشکاران نسل بعدی یک بوم خالی همیشگی برای حرکت هدفمند ارائه می‌دهد.

برای اولین بار، کفش ورزشی ورزشی دویدن، یک طرح کاملاً جدید و کاملاً خنثی از نظر جنسیت، که بخشی از آن از مواد طبیعی و تجدیدپذیر ساخته شده است، معرفی شد.

مجموعه ICONS اکنون در دسترس است آدیداس توسط استلا مک کارتنی و از طریق برنامه آدیداس.

حقیقت: این مجموعه که برای کاوش در دنیای بیرون طراحی شده است، برداشتی معاصر از زمین و تصاویر ماهواره ای آب و هوا را در کنار خطوط مفهومی و خطوط اصلی نقشه ها ثبت می کند.

با فناوری‌های پیشرو مانند Parley Ocean Plastic و WIND.RDY، این مجموعه برای محافظت از نسل بعدی فعالان فعال ساخته شده است.

مجموعه TRUENATURE از 16 در دسترس استهفتم فوریه آدیداس توسط استلا مک کارتنی و از طریق برنامه آدیداس.