آدیداس یک صندلی برای طرفداران و بازیکنان نسل بعدی در فینال لیگ قهرمانان زنان یوفا ذخیره می کند


آخرین به روز رسانی در 2 ژوئن 2023 ساعت 11:39 صبح

آدیداس از CHAMPION THE GIRLS رونمایی کرد – فضایی اختصاصی برای دختران جوان تا شادی بی‌نظیر تماشای لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کنند.

این برنامه مشترک تعداد زیادی صندلی را برای دختران جوان – و الگوهای همراه آنها – در نظر گرفته است تا شاید برای اولین بار، فینال یک باشگاه فوتبال اروپایی را تجربه کنند.

این به دنبال ایجاد زمینه برای ارتباطات مادام العمر با این ورزش است و به شعله ور شدن شعله در نسل بعدی بازی زنان کمک می کند.

با تکیه بر هواداران و شتاب سال 2022، اعلامیه آدیداس در حالی اعلام می شود که جهان برای تابستانی باورنکردنی برای فوتبال زنان – که با فینال UWCL مشخص می شود – آماده می شود.

با این حال، با توجه به اینکه زنان و دختران کفش‌های خود را در سنین پایین‌تر آویزان می‌کنند و با نرخ‌های بالاتر نسبت به پسران، هدف آدیداس ایجاد ارتباط با فوتبال در میان نسل‌های نوظهور است.

با برداشتن گام‌هایی برای الهام بخشیدن به نسل بعدی زنان و دختران، می‌توانیم به سیمان کردن بلوک‌های ساختمانی برای سهام بهتر در آینده این بازی کمک کنیم. عشق و اشتیاق به فوتبال و ورزش، اغلب از مشاهده جادوی ایجاد شده توسط بزرگ‌ترین بازیکنان، در زیر چراغ‌های آن مکان‌های خاص شروع می‌شود. همچنین از داشتن الگوهایی برای تشویق و حمایت از سفر فوتبالی آنها شروع می شود – از اولین ضربه توپ، تا یک ظاهر در زمین.

“با باز کردن این دعوت برای طرفداران جوان آینده، شاید ما یک صندلی را برای RUSSOS و MIEDEMAS آینده جهان، که ارتباط آنها با بازی از همان شب به دنیا آمده است، ذخیره کرده ایم.”

گونزالو کالوو، مدیر جهانی ارتباطات، جوامع و فرهنگ برند آدیداس

نادین کسلر، مدیر عامل فوتبال زنان یوفا گفت:”یک فینال UWCL می تواند خاطرات و ارتباطات خاص و طولانی مدت را برای همه افراد درگیر ایجاد کند.

با این کار، ما فوق‌العاده مفتخریم که از این تعهد آدیداس حمایت می‌کنیم و پلتفرمی را برای الهام بخشیدن و حمایت از آینده بازی زنان امروز ایجاد می‌کنیم.»

اعلان CHAMPION THE GIRLS جدیدترین ابتکار در تعهد بلندمدت آدیداس برای کمک به برابری فوتبال است، زیرا وقتی صحبت از ورزش می شود، هنوز بازی جوانمردانه برای همه وجود ندارد.

آدیداس با درک این موضوع که این کار به تنهایی انجام نمی‌شود، در سفر برای امکان‌پذیر کردن دسترسی، برابری و امنیت برای همه کسانی که می‌خواهند بازی کنند، با همکارهای تغییردهنده همکاری می‌کند – و از آنها حمایت می‌کند.

فراتر از CHAMPION THE GIRLS، 1٪ از فروش خالص UWCL Pro-Ball آیندهوون ساخته شده توسط آدیداس به جنبش هدف مشترک، با هدف افزایش مشارکت، نمایندگی و رهبری برای زنان و دختران در بازی های پایه، اختصاص خواهد یافت.

برای حمایت از راه اندازی CHAMPION THE GIRLS، آدیداس برخی از بزرگترین ورزشکاران خود را در کنار عزیزانشان در تصاویر کمپین خیره کننده ای به تصویر کشیده است که نقش والدین و الگوهای نقش را در ایجاد تأثیر مثبت بر نسل بعدی بازیکنان و طرفداران جشن می گیرد.

این مجموعه شامل دل پیرو و کاکا با دخترانشان، ایان رایت با نوه اش و روسو و زادرازیل با مادرانشان است.