یائسگی و کاهش وزن را از نظر پزشکی درک کنید


کاهش وزن کوه قرمز – دکتر شلی مسر؛ مدیر پزشکی نویسنده

کلمه یائسگی در بسیاری از زنان منبع ترس است. صورت قرمز عرق کرده همیشه. فراموشش کن. من اغلب بیماران مبتلا به زوال عقل را می بینم. اما این لازم نیست. می توانید این بار با لطف و ایمان قایقرانی کنید.

اولین قدم درک یائسگی از منظر پزشکی است.

میانگین سن در یائسگی 52 سال است ، اما برخی ممکن است زودرس و برخی دیگر زود رخ دهند. علائم ممکن است شامل تب و حالت تهوع و / یا استفراغ باشد. نوسانات خلقی؛ فراموشی اختلال نقص توجه و بیش فعالی ؛ کم خوابی ؛ خشکی بدن زن ؛ افسردگی جنسی ؛ این موارد شامل بی اختیاری ادرار و افزایش عفونت های تناسلی و مثانه است.

افزایش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود.

علم پشت یائسگی

در دوران یائسگی در زنان ، عملکرد رحم شروع به کاهش می کند. تخمدان ها تولید ماده ای به نام اینهبینین را کاهش می دهند که به طور معمول از تولید هورمون FSH در مغز جلوگیری می کند. از آنجا که این فرآیند غیرقابل توقف است ، سطح FSH رحم را برای تولید استروژن بیشتر تحریک می کند. به مرور این فرایند باعث سوختن فولیکول های رحم و در نهایت تولید استروژن می شود. از آنجا که رحم فعالیت کمتری دارد ، سایر هورمون های رحم ، پروژسترون و تستوسترون نیز کاهش می یابد.

هنگامی که سطح استروژن کاهش می یابد ، غدد فوق کلیوی باعث افزایش کورتیزول ، به ویژه در شکم می شود. هنگامی که گردش استروژن کاهش می یابد ، چربی سوزی را نیز کاهش می دهد و از دست دادن چربی سرسخت شکم را سخت تر می کند.

مشکل بزرگ این کمبود هورمون چیست؟

تغییرات هورمونی نه تنها از علائم یائسگی حمایت می کند بلکه نقش مهمی در توضیح اثرات کاهش وزن در این مرحله از زندگی ایفا می کند.

پیری و تخلیه غدد فوق کلیوی باعث کاهش هورمون های استروژن و تستوسترون می شود و ما را خسته می کند. در نتیجه ، با گذراندن این روند ، اغلب بیشتر و بیشتر بی تحرک می شویم. علاوه بر این ، تستوسترون برای تحریک و حفظ توده عضلانی مورد نیاز است ، که یک فرآیند بسیار بیولوژیکی است.

کاهش سطح هورمون های استروژن و تستوسترون باعث می شود بدن ما چربی و ماهیچه های اضافی ایجاد کند.

در نتیجه کاهش استروژن و تستوسترون ، مقاومت به انسولین افزایش می یابد. وقتی بدن ما نسبت به انسولین مقاومت کمتری دارد یا به آن پاسخ نمی دهد ، بدن ما گلوکز را که به عنوان چربی می خوریم ذخیره می کند.

برخی از زنان علائم یائسگی را تجربه می کنند و ساختار باریک خود را حفظ می کنند. این چگونه می تواند باشد؟

یک ایده خوب این است که وزن مناسبی را در دوران یائسگی حفظ کنید و یک روال تمرین سالم را حفظ کنید. مطالعات نشان می دهد که زنان لاغر و فعال علائم یائسگی را تجربه می کنند. آنها راحت تر وزن خود را حفظ می کنند. بنابراین اگر به سن یائسگی نزدیک شده اید ، شما یک سبک زندگی سالم را پیش می برید و بهترین زمان برای رسیدن بدن به وزن مطلوب سالم است.

لطفاً امید خود را برای کسانی که این روند را پشت سر گذاشته اند یا به تازگی اضافه وزن خود را به پایان رسانده اند از دست ندهید. با رعایت این مراحل ، می توانید محیط هورمونی خود را برای کاهش وزن و حفظ آن بهبود بخشید.

1 برنامه کاهش وزن پزشکی را شروع کنید در جایی که ارائه دهندگان می توانند با توجه به نیازهای شخصی شما با شما کار کنند ، RM3® یک برنامه کامل است که به زنان کمک می کند تا از این مرحله گذار عبور کنند تا سریع و م loseثر وزن خود را کاهش دهند.

2 افزایش مقاومت به انسولین مصرف کلسیم را کاهش می دهد مانند شکر و آجیل ، به کاهش ذخیره چربی کمک می کند. بسیاری از ما متوجه شده ایم که این کوکی سریعتر از زمانی است که در 20 سالگی بودیم. کربوهیدراتهای اضافی را با پروتئین بدون چربی و مقدار زیادی سبزیجات تازه جایگزین کنید.

3 یکم ورزش کن. اطمینان حاصل کنید که برنامه ورزشی شما شامل تمرینات قلبی و همچنین تمرینات قدرتی برای ساختن توده عضلانی شما باشد.

4. از مکمل استفاده کنید در مقابل RM مقاومت کنیدنمی تواند این محصول با مقاومت انسولین بدن مبارزه می کند تا میزان گلوکز موجود در ذخیره چربی را کاهش دهد. به کنترل مصرف قند کمک می کند ؛ مزایای آن شامل افزایش انرژی و کاهش استرس و اضطراب است.

5 درمان هورمونی را در نظر بگیرید. ما برای بازگرداندن سطوح بدن به هورمون های زیستی توصیه می کنیم. مطالعات نشان داده است که زنان هنگام افزایش وزن و سطوح بالاتر ، هیچ گونه افزایش یا افزایش وزنی غیر از بافت پستان نشان نمی دهند. هورمون ها می توانند حساسیت به انسولین را در پاسخ به اثرات ذخیره بیش از حد انسولین افزایش دهند.

6 از مکمل RM Resveratrol استفاده کنیدنمی تواند RM Resveratrol مکمل ضروری برای کسانی است که می خواهند با پیری مبارزه کنند. این یک آنتی اکسیدان قوی است که با رادیکال های آزاد بدن مبارزه می کند و خطر ابتلا به بیماری هایی مانند سرطان و بیماری های قلبی را کاهش می دهد. متابولیسم را تحریک کرده و التهاب را در بدن کاهش می دهد. التهاب با یکی از دلایل افزایش وزن همراه است.

7. DHEA بنوشید. این مکمل موجود در دفاتر ما است. DHEA محصولی است که توسط غده فوق کلیه آزاد می شود و به تستوسترون و استروژن تبدیل می شود.

همانطور که می بینید ، خونریزی می تواند با موفقیت پذیرفته شود. این زمان برای جشن گرفتن کسب دانش است ، زیرا شما به دنبال موفقیت زندگی خود و همه چیز در پیش رو هستید.

دیدگاهتان را بنویسید