وقتی در یک فانک گیر می کنید چگونه از خود مراقبت می کنید؟


وقتی از بیماری روانی رنج می بریم ، احساسات ما به سرعت افزایش می یابد. این احساسات غیرقابل پیش بینی هستند. می تواند ناتوان کننده و ترسناک باشد. قلب شما می تپد. سینه شما سفت می شود. یا ممکن است احساس عصبانیت و سرخوردگی کنید. این احساسات ممکن است کمتر از ایده آل باشند ، اما شما تنها نیستید. در واقع ، شگفت انگیز است که چگونه بسیاری از مردم در مبارزه شما سهیم هستند. یک مطالعه اخیر انجمن روانشناسی آمریکا شصت و هفت درصد از آمریکایی ها در حال حاضر استرس را تجربه می کنند و بیش از 80 درصد آنها علائم استرس مزمن را تجربه می کنند. همانطور که می بینید ، همه ما می توانیم از کمی پشتیبانی استفاده کنیم. بنابراین در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند با اضطراب کنار بیایید یا در مواقع ناراحتی چه کنید.

هر آنچه که تجربه می کنید. توصیه های کاربردی در مورد نحوه مراقبت از خود خواهید یافت.

اقدامات سریع که می تواند تمام سلامت روانی شما را بهبود بخشد

حقیقت این است که استرس اجتناب ناپذیر است. ما ناامیدی های خود را داریم. فقط همه ما را به طرف دیگر بفرستید (اگر سرتان را تکان نمی دهید ، لطفاً اسرار خود را به ما بگویید). ما می توانیم از اقدامات پیشگیرانه برای حفظ سلامت روان خود استفاده کنیم غذای مغذیمراقبه یا خواب کافی) ؛ ما نمی توانیم از استرس جلوگیری کنیم. بنابراین ، می توانید استراتژی ها و راهکارهایی را پیدا کنید که در مواقع نیاز به کمک با آنها برخورد کنید. او در مورد نحوه اقدام توصیه می کند.

بنابراین دفعه بعد که احساس تنهایی می کنید ، تنهایی این نکات سریع سلامت روان را برای مقابله با استرس یا خود متعادل خود امتحان کنید. این دستگاه ها می توانند به تنظیم سیستم عصبی شما کمک کرده و به آرامش ذهن شما کمک کنند.

در صورت احساس اضطراب چه باید کرد؟

تنفس عمیق

اگر نگران هستید ، نفس خود را بازگردانید. چشمان خود را ببندید ، به یک صندلی راحت بیایید ، یک دست را روی سینه و یک دست را روی شکم خود قرار دهید. برای شمارش 1-2-3-4 از طریق بینی نفس بکشید. مکث کنید سپس به آرامی از طریق دهان نفس بکشید. دوباره انجام دهید.

نفس عمیقی از اسانس اسطوخودوس بکشید

یک بطری کوچک اسطوخودوس ارگانیک در دست داشته باشید. هنگامی که احساس اضطراب یا استرس می کنید ، یک یا دو قطره در مچ دست خود قرار دهید ، خود را به زمین بیاورید و نفس عمیق بکشید.

بدون وقفه راه بروید

تلفن خود را در خانه بگذارید و بدون وقفه به گردش بپردازید. فقط نظر خود را از موقعیتی برای استراحت و پرواز تغییر دهید فقط با حرکت دادن بدن خود برای تسکین افکار مزاحم.

فکر

در حالی که به این فکر می کنید که چگونه استرس و اضطراب را کاهش دهید ، با مدیتیشن پنج دقیقه ای ذهن خود را آرام کنید. این پنج دقیقه را امتحان کنید هم اکنون مدیتیشن صلح را دریافت کنید آماندا گیلبرت برای تسکین فوری

در صورت گیر افتادن چکار کنید؟

یک تغییر کوچک ایجاد کنید

آیا ناامید و وسواس افکار منفی دارید؟ با یک تغییر کوچک شروع کنید. نظرت را عوض کن. رژیم غذایی سالم داشته باشید. یا ممکن است 10 دقیقه زودتر از خواب بیدار شوید تا از روال صبح خود مطلع شوید. تغییرات کوچک با گذشت زمان تفاوت بزرگی ایجاد می کند.

افکار منفی را برای تفکر مثبت کنار بگذارید

تغییر دیدگاه شما می تواند تأثیر فوری بر سلامت روان شما داشته باشد. وقتی افکار منفی شما بر شما غلبه می کنند ، به چیزی فکر کنید که می توانید از آن سپاسگزار باشید و طرز فکر خود را تغییر دهید.

مربوط: سه متخصص برای شکستن چرخه تفکر منفی

دیگر فکر نکنید و به خودتان شک کنید

به راحتی می توانید بدترین چیز را در ذهن خود تصور کنید و به هر داستان “چه می گذرد” فکر کنید. اما اگر در فکر این هستید که چگونه می توانید اضطراب خود را کاهش دهید ، اکنون زمان آن است که احساسات خود را کنترل کنید. به جای تمرکز بر بدترین ، به بهترین فکر کنید. چیکاره میخوای بشی؟ سپس یک موقعیت مثبت را تصور کنید. شما به سادگی ذهن خود را تغییر می دهید. با گذشت زمان ، یاد خواهید گرفت که “افکار منفی” را “قطع” کنید.

لیستی از اهداف تهیه کنید

هم به کوتاه مدت و هم به بلند مدت فکر کنید. امروز می خواهید به چه چیزی برسید؟ این هفته؟ این ماه؟ امسال؟ ایجاد یک برنامه می تواند انگیزه را در شما پرورش داده و شما را برای اقدام ترغیب کند.

یک سرگرمی جدید را امتحان کنید

وقتی دیوانه هستید ، یک سرگرمی جدید پیدا کنید تا علاقه خود را افزایش دهید. فکرش را بکنید. تمرین یوگا ؛ دوره آشپزی یا یک دوره آموزشی جالب.

وقتی احساس خستگی می کنید چکار کنید؟

یک لیوان بزرگ آب بنوشید

کم آبی بدن (مکرر) کمیممکن است باعث خستگی و بی حسی شود. فراتر از انرژی شما ، احساسات شما هستند. حتی می تواند باعث استرس و کم خوابی شود. صبح یک لیوان بزرگ آب بنوشید و در طول روز یک بطری با خود ببرید. احساس خستگی کنید ؛ نوشیدنی

میان وعده های سرشار از انرژی بخورید

یک میان وعده تسکین دهنده استرس پر از مواد مغذی به مبارزه با خستگی و افزایش انرژی کمک می کند. سعی کنید رژیم غذایی غنی داشته باشید مواد مغذی تقویت کننده انرژی فلز روی امگا 3 مانند ویتامین B و ویتامین C.

یخچال را بردارید

علاوه بر تسکین درد ماهیچه ها ، به بهبود نیز کمک می کند. پژوهش حمام کردن در آب سرد می تواند خلق و خوی شما را افزایش داده و خستگی را کاهش دهد. همیشه در سرما ایستاده نیست اکثر خوش می گذرد. نمی توان منکر این شد که خیالمان راحت و سرحال است.

بیرون قدم بزنید

پیاده روی می کنید یا نه. اگر ورزش های سبک انجام می دهید ، انجام ورزش های سنگین می تواند سطح انرژی شما را افزایش دهد. استرس را از بین می برد. می تواند پربارتر باشد.

مربوط: 10 کاری که باید در صورت خستگی دائمی انجام دهید

وقتی احساس ناراحتی می کنید باید چکار کنید؟

احساسات خود را در یک مجله بنویسید

به جای تلاش برای کنترل احساسات خود ، آنها را بنویسید. ما دوست داریم از آن به عنوان “تخلیه مغز” یاد کنیم. بنویسید هرطور که می خواهید. آن احساسات را کنار بگذارید.

گریه کردن

گاهی اوقات یک گریه خوب کاتارتیک دقیقاً همان کاری است که شما وقتی بسیار ناراحت و ناراحت هستید انجام دهید. در واقع الف من در دانشگاه هاروارد تحصیل کردم گریه به دلیل مواد شیمیایی مفید مانند اکسی توسین و مواد مخدر درون زا ، که به نام اندورفین نیز شناخته می شود ، مشهور است. این کار دردهای جسمی و روحی را تسکین می دهد.

اتاق یا منطقه را تمیز کنید

آیا از نظافت و سلامت روانی اطلاع داشتید؟ مربوط؟ فضای تمیز می تواند اضطراب و ناراحتی را کاهش دهد زیرا به عنوان یک راه مفید برای پاکسازی سر شما عمل می کند.

مجله گریس را شروع کنید

حتی در بدترین مواقع ، چیزی برای شکرگزاری وجود دارد. یادداشت تشکر را شروع کنید و مرتباً آن را اضافه کنید. شما پایین هستید ؛ وقتی احساس گم شدن یا ناراحتی می کنید ، مجله خود را دوباره بخوانید و همه چیزهای مثبت زندگی خود را به خود یادآوری کنید.

وقتی احساس ناراحتی یا عصبانیت می کنید چه باید بکنید؟

نفس بکشید و تا 10 بشمارید

صدای آهسته تنفسی که قبلاً در مورد آن صحبت کردیم؟ برگرد پیششون اگر ناامید یا عصبانی هستید ، یک نفس عمیق بکشید و تا ده بشمارید. هنوز بیقراری؟ نفس بکشید تا استرس کمتری احساس کنید. به حالت روحی واضح تری برمی گردید.

تمرینات HIIT را انجام دهید

تمام این انرژی سوزان قلب را می تپد تمرین HIIT! بعد از تمرین برای عرق کردن ، احساسات منفی خود را با هورمون های خوب که بر سیستم شما تأثیر می گذارند ، عوض می کنید.

فعالیت های پرشور یا مسکن استرس مورد علاقه خود را تمرین کنید

تنفس شدید جریان یوگایا تسکین دهید حمام نمک اپسومنمی تواند شما را خنک می کند. باعث آرامش ذهن می شود. به دنبال آنچه جمع آوری می کنید باشید.

اگر احساس تنهایی می کنید باید چکار کنید؟

یک شبکه پشتیبانی پیدا کنید

این یک امر خانوادگی است. دوستان سازمانهای محلی ؛ ممکن است پزشک یا درمانگر شما باشد. نتیجه: اگر احساس تنهایی می کنید ، از او کمک بخواهید. افراد زیادی هستند که آماده کمک هستند.

اعمال مهربانانه تصادفی

شاد کردن دیگران شما را شادتر می کند (به تنهایی). رایگان است ؛ ساده و مفید برای روح.

شبکه های اجتماعی را خاموش کنید

گاهی اوقات شبکه های اجتماعی چندان اجتماعی نیستند. در حقیقت ، وقتی احساس تنهایی می کنید ، گاهی اوقات حتی بیشتر احساس تنهایی می کنید. از سم زدایی رسانه های اجتماعی استفاده کنید و در زمان حال زندگی کنید. با یک دوست تماس بگیرید به یک غریبه لبخند بزنید ؛ یا در کافه ای بنشینید و ارتباطات واقعی را در اولویت قرار دهید.

خوش آمدید دوستان خزدار

تو سگ به دنیا آوردی داوطلب شدن در پناهگاه حیوانات محلی ؛ یا شاید شما وقت خود را با حیوان خانگی خزدار دوست خود بگذرانید. ما با عشق بی قید و شرط غسل می شویم و حیوانات خانگی داریم نشان داده شده برای افزایش احساسات ؛ استرس را از بین می برد و تنهایی را از بین می برد.

یک تمرین جدید انجام دهید

اگر می توانید ، تعریق در یک کلاس ورزشی یا تمرین گروهی می تواند راهی عالی برای ملاقات با افراد همفکر جدید باشد.

به انجمن FitOn ما بپیوندید

برای FitOn رایگان ثبت نام کنید و به شبکه آنلاین ما بپیوندید. توصیه ها و نکات متخصص ؛ شما تمرینات بیشتری را از مربیان برتر و بخش بیشتری از خودتان را تجربه خواهید کرد. ثبت نام برای FitOn PRO دستورالعمل های مورد تایید متخصص تغذیه را دنبال کرده و آنها را دنبال کنید اینستاگرام در مقابل صفحه فیس بوک خود را به سایر اعضای FitOn معرفی کنید

نکاتی برای بهبود سلامت روان شما

اجازه ندهید احساسات شما بر زندگی شما تأثیر بگذارد. این لیست را در دست داشته باشید ؛ لطفاً به برخی از کارهایی که می توانیم برای کمک به شما در پشتیبانی انجام دهیم ، مراجعه کنید. اما به یاد داشته باش، این استراتژی های مقابله ای جایگزین نیاز به درمان یا مشاوره پزشکی نمی شود. اگر احساس می کنید این احساسات در زندگی روزمره شما تداخل ایجاد می کند ، با پزشک یا درمانگر خود صحبت کنید. این پیشنهادات به عنوان راه حل های م workثر عمل می کنند ، اما همه متفاوت هستند. به هر حال سلامتی و شادی شما هدف شماره یک ما است.

برای هر سطح آمادگی جسمانی برای نکات بهداشتی بیشتر ورزش کنید. مدیتیشن و موارد دیگر ؛ برنامه FitOn را بارگیری کنید.



دیدگاهتان را بنویسید