کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود. * آه کشیدن

آره، تلاش برای کاهش وزن واقعاً خوب است. من می خواهم فوراً خوب به نظر برسم ، اما این سخت است. وقتی مطمئن نیستید که بعد از آن چه کاری انجام دهید ، ترسناک تر به نظر می رسد.

متاسفانه هیچ داروی تجویزی وجود ندارد که جریان احساسات را متوقف کند ، اگرچه می توان اثرات آنها را محدود کرد. همه ما انواع بدن و اهداف متفاوتی داریم. ظاهر زیبا و اعتماد به نفس انگیزه بزرگی برای از دست دادن این وزنه های غیر ضروری است ، اما کاهش وزن مزایای دیگری نیز برای سلامتی دارد.

بنابراین قبل از بررسی “چگونه” ، بیایید به “چرا” نگاه کنیم. تغییر شیوه زندگی برای کاهش وزن سالم می تواند سلامت شما را از جهات مختلف بهبود بخشد.

  • استرس را می توان به زانو و مچ پا وارد کرد. مچ پا و پا را بردارید.
  • تنش کمر را کاهش می دهد.
  • دیابت فشار خون بالا خطر بیماری های مزمن مانند کلسترول بالا و بیماری های قلبی را کاهش می دهد.
  • خواب را بهبود می بخشد و خطر آپنه خواب را کاهش می دهد.

خوبه. آره یا نه؟

با تعهد قوی برای سلامتی بهتر شروع کنید. باز هم ، قوی تر می شوید. اعتماد به نفس بیشتری دارم. شما می توانید آن را کنترل کنید.

برای نتایج سرخ کنید

  • اهداف تعیین کنید.هنگامی که تصمیمی گرفتید که به قلب شما رسیده است ، یک لحظه برای برنامه ریزی دوره خود وقت بگذارید. کوچک شروع کنید و هدفی را انتخاب کنید که بتوانید به آن برسید. شما می خواهید مطمئن باشید که در مراحل اولیه موفق خواهید شد. این به شما انگیزه می دهد تا به راه خود ادامه دهید. صبور باشید و خودتان را راحت کنید. ممکن است یک راه حل یک شبه نباشد ، اما ذهن و بدن شما از تلاش های شما برای بهبود سلامتی قدردانی می کند.
  • مراقب تغذیه خود باشید.کاهش وزن شامل چیزی فراتر از ورزش است. آنچه می خورید با ورزش باعث سوزاندن کالری می شود. در فروشگاه مواد غذایی خود برچسب زدن را تمرین کنید ؛ قند از چربی های اشباع شده و چربی های ترانس و سدیم خودداری کنید. اینها شامل بسیاری از غذاهایی است که می خورید ، به ویژه غذاهای کنسرو شده و فرآوری شده. میوه ها و سبزیجات تازه (به ویژه سبزیجات برگ سبز) ؛ گوشت لخم – گوشت کمچربی؛ از محصولات لبنی کم چرب یا بدون چربی و غذاهای پر فیبر استفاده کنید. نوشیدن مقدار زیادی آب. مصرف نوشابه های پرکالری مانند الکل و نوشابه را محدود کنید. و روزه نگیرید. مهم است که بدن خود را با پروتئین و کربوهیدراتهای پیچیده مانند کینوا ، بلغور جو دوسر ، غلات کامل و حبوبات بسوزانید.
  • شروع کنیدبه آرامی با فعالیت های مورد علاقه خود شروع کنید ؛ یک روال معمول ایجاد کنید که به آن پایبند باشید. پیاده روی یا دوچرخه سواری 30 دقیقه ای انجام دهید ، مخصوصاً اگر این ورزش را مفید نمی دانید. کمی در سینه کپی کنید. نکته اصلی این است که متابولیسم خود را برای افزایش ضربان قلب و سوزاندن کالری ترمیم کنید. در ابتدا ، در مصرف آن زیاده روی نکنید. قدم های کوچک بردارید. وقتی عضلات شما کار می کنند ، استقامت شما نیز افزایش می یابد.

Freedom Fitness با چهار مکان بزرگتر در Corpus Christi آماده است تا در سفر شما به شما بپیوندد. باشگاههای ما علاوه بر تمرینات شخصی ، تجهیزات کاردیو نیز ارائه می دهند ، گزینه های تمرین گروهی (زومبا سرگرم کننده است) و کمپ بوت ارائه می دهد.

برای یافتن نزدیکترین مکان Freedom Fitness با ما تماس بگیرید. ما به شما اعتماد داریم و آماده ادامه دادن هستیم.

همیشه قبل از شروع هرگونه برنامه کاهش وزن یا ورزش با پزشک خود مشورت کنید.