نکات منظم صبحگاهی


صبحانه صبحگاهی

عکس توسط Lolostock از Shutterstock

آنها می گویند چگونه سفارشات صبح خود را در تمام طول روز شروع می کنید. اگر صبح اول هیچ چیز خوب پیش نرفت ، احتمالاً در طول روز خوب نخواهد بود.

اگر به نحوه شروع صبح خود توجه بیشتری کنیم ، چه می شود؟ داشتن یک برنامه معمول در صبح ، که در آن زندگی سالم تری داریم ، می تواند نه تنها صبح آرام ، بلکه سلامتی را به ارمغان آورد.

بسته به اینکه چقدر وقت صبح دارید ، ما برخی از کارهای روزمره صبح را برای امتحان کردن آماده کرده ایم. آنها می توانند به شما کمک کنند نه تنها شروع جدید و قوی تری داشته باشید ، بلکه می توانید آن را در طول روز تازه نگه دارید.

  • آماده شدن – شاید شما دوست دارید بخوابید تا صبح من همیشه می دویدم. برای سهولت زندگی ، همه چیز را از شب گذشته آماده کنید: غذا ، لباس و حتی قهوه.
  • بگذارید نور در داخل باشد – بیدار شدن با افزایش نور ، بیداری را افزایش می دهد. سعی کنید 5 تا 10 دقیقه بعد از بیدار شدن از صبح نور خورشید را در آغوش بگیرید.
  • همیشه تخت خود را مرتب کنید – تخت خواب صبحگاهی واقعاً توصیه نمی شود. مطالعات نشان می دهد که عادات هنگام خواب بر خواب ما تأثیر می گذارد و به ما شادی می بخشد.
  • رهایی – مطالعه ای که توسط Nutrition Reviews منتشر شده است بیان می کند که کم آبی بدن می تواند بر درک ما تأثیر منفی بگذارد. برای جلوگیری از خستگی و سایر علائم بی ثباتی ، مانند تحریک پذیری و گیجی ، صبح احیا را در نظر بگیرید.
  • خودتان را تغذیه کنید – اگر برای حفظ سلامتی باید کاری را تشویق کنید ، می تواند صبحانه باشد.
  • یک یادداشت تشکر بنویسید – ممکن است به نظر برسد که حذف شده است ، اما ارزشش را دارد. این می تواند شادی و همچنین روابط را افزایش دهد و زندگی سالم تری را هدایت کند. در بیشتر مواقع ، ما همیشه زمان داریم تا به خودمان یادآوری کنیم که چه چیزی را قدر می دانیم.
  • تشویق شوید – اگر اهداف وجود ندارد ، اراده شما برای برخاستن از رختخواب نیز وجود خواهد داشت. اضافه کردن سرگرمی و تشویق به برنامه روزانه خود را در نظر بگیرید ، بنابراین می توانید به راحتی از رختخواب بپرید.
  • کسب تخصص – در حالی که ممکن است این امر واضح نباشد: استفاده از تلفن همراه می تواند به جای تشدید آن منجر به عاداتی شود که برای سلامتی شما مضر است.
  • مدیتیشن را امتحان کنید – اگر بیدار هستید و روز بسیار شلوغی در انتظار شماست ، ممکن است مدیتیشن لازم باشد. شما فقط باید 5 تا 15 دقیقه از وقت خود را صرف کنید تا بنشینید ، استراحت کنید و سعی کنید تصور کنید که روز شما چگونه خواهد بود. ایده خوبی داشته باشید!
  • یک لیست برای آن روز تهیه کنید – مراقبه ممکن است پاسخ شما نباشد ، اما لیست همچنان ادامه دارد. 5 دقیقه صبح را اختصاص دهید تا بنشینید و در مورد فعالیت های خود فکر کنید و سعی کنید آنها را آماده کنید ، شاید حتی فهرستی از کارهایی که باید انجام دهید تهیه کنید.
  • ورزش را امتحان کنید – ورزش می تواند بر روحیه ما تأثیر مثبت داشته باشد و علائم افسردگی و اضطراب را کاهش دهد. اگر وقت دویدن در صبح را ندارید ، حرکات کششی و سایر پرش ها را انجام دهید تا جریان خون شما حفظ شود.

برای سهولت کار در اینجا کتابی در مورد کارهای روزمره صبح است که می تواند مفید باشد: جادوی صبح: چگونه بهتر بخوابیم ، بیشتر بیدار شویم و صبح بخیر بسازیم؟

اگر از خواندن این مقاله لذت بردید ، ما همچنین شما را تشویق می کنیم: 10 افراد مشهور که با مسائل بهداشتی مبارزه می کنند



دیدگاهتان را بنویسید