سلامتی یک مهمانی است و شما دعوت هستید.


توجه بهاری

این یک فصل تجدید شده است و ما نمی توانیم راهی بهتر از یک تمرین سالم برای به دست آوردن انرژی تازه خود بیابیم. به همین دلیل است که هر عضو شامل تمرینات و کلاسهای FC @ Home است که برای سالم ماندن به آنها نیاز دارید. خواه با کلاس رقص مورد علاقه خود عرق کنید یا نه. آیا با یکی از مربیان متخصص ما تماس گرفته اید؟ شما همیشه می توانید USDP را با چند فنر در گام خود نگه دارید.

کسی بادام زمینی می خواهد؟

1 مارسخیابان روز ملی ولنتاین کره بادام زمینی یک روز ضروری برای کودکان است ، اما کره بادام زمینی می تواند برای سلامت بزرگسالان بسیار مفید باشد.

سوء تغذیه برای 2 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی

  • کالری: 190
  • چاق: 16 گرم
  • سدیم: 140 میلی گرم
  • کربوهیدرات ها: 8 گرم
  • فیبر: 2 گرم
  • قندها: 3 گرم
  • گوشت: 7 گرم

این بدان معنا نیست که کره بادام زمینی دارای منبع قابل توجهی از ویتامین های ب کمپلکس و آنتی اکسیدان ها است.

حقیقت خندهویتامین های ب کمپلکس از هشت ویتامین مختلف B تشکیل شده اند که نقش مهمی در حفظ سلامتی شما ایفا می کنند. همچنین شامل پشتیبانی می شود.

  • سوء هاضمه
  • تاری دید
  • میل به غذا خوردن
  • عملکرد مغز و عصب
  • بیشتر!

کره بادام زمینی فواید جدی برای سلامتی دارد ، اما دارای کالری و چربی بالایی است و باید در حد اعتدال مصرف شود.

پر شدن سریع کره بادام زمینی

  • کره بادام زمینی و سیب
  • مورچه روی چوب (کره بادام زمینی ، دارچین و کشمش)
  • هویج را با کره بادام زمینی مخلوط کنید
  • ماست: تخم مرغ های پخته شده را با کره بادام زمینی مخلوط کنید
  • کره بادام زمینی را با میوه تفت دهید

بهترین کره بادام زمینی در شبکه های اجتماعی چیست؟ ترد یا کرمی؟ پس از بحث های فراوان ، ما پاسخ را داریم.

H2-OH- بله

22 مارس روز جهانی آب استبار دوم روزی است که به ما کمک می کند تا بر اهمیت آب شیرین تمرکز کنیم. ورزش نه تنها یک مکمل شاداب است بلکه یک محرک مادام العمر است.

هیدراته ماندن بسیار مهم است زیرا بدن ما بین 60 تا 70 درصد آب تشکیل شده است. در طول روز بدن شما عرق می کند ، عرق می کند و عرق می کند. کم آبی طبیعی در اثر ادرار و تنفس ایجاد می شود. اگر آبی را که از دست داده اید جایگزین نکنید ، ممکن است علائم کم آبی نشان داده شود.

  • گرسنه ام
  • سردرد
  • اسپاسم عضلات
  • دهان خشک

گذشته از مزایای آشکار نوشیدن آب (بقای قابل توجه) ، راه های دیگر برای هیدراته نگه داشتن بدن می تواند به خلاص شدن از شر باکتری در سیستم شما کمک کند. همچنین می تواند کمک کند.

  • مفاصل را چرب کنید
  • سلامت پوست را بهبود می بخشد
  • مغز و ستون فقرات خود را کنترل کنید
  • بهبود عملکرد ورزش

چیز خنده دار مردم می توانند حدود یک ماه بدون غذا بمانند. اما بدون آب ، فقط می توانید یک هفته بروید.

مانند هر وعده غذایی ، بهتر است مقداری از آب را کنترل کنید. بر اساس آکادمی ملی علوم ، مهندسی و پزشکی ایالات متحده ، برای حفظ هیدراتاسیون باید روزانه 11 تا 15 لیوان (مرد) تا مرد (مرد) بنوشید. همه متفاوت هستند ؛ بنابراین به بدن خود گوش دهید (یا از پزشک خود بخواهید) تا دریابد که برای افزایش سطح آب باید چه کار کنید. به هر حال سرد. فراموش نکنید که همیشه یک لیوان شاداب H.2بخش اخراج پس از اعطای جایزه تبریک می گویم

ویژگی های اعضا

نه فقط یک ورزشکار باورنکردنی ؛ یک فرد شگفت انگیز ، عضو Fitness Connection @ haroldkelley071 عضو ویژه ما در این ماه است. زیر کمربند خود ، با چند قهرمان تناسب اندام ، او همه چیز را تا حد ممکن پیش می برد. “اگر می خواهید ، راهی است” تنها یکی از شعارهایی است که او برای رسیدن به اهداف خود به کار می برد. نگرش مثبت و لبخند عفونی او همه چیز را بهتر می کند. از هارولد متشکرم که به ما آموخت که ترس خوب است. اما همیشه راهی برای ادامه راه و تحقق آن بیابید.

هارولد پس از سکته مغزی در تصادف رانندگی ناتوان کننده با تمام قدرت به ورزشگاه بازگشت. او به جای تمرکز بر موارد منفی ، بر کارهایی که می تواند انجام دهد تمرکز کرد. شعار “نگران کارهایی که نمی توانید انجام دهید” توسط پدرش در جوانی به او داده شد. هارولد با این درس که همیشه در سرلوحه کار خود قرار دارد ، هرگز از دستیابی به اهداف خود دست نمی کشد.

هارولد معمولاً در باشگاه بدنسازی خود تمرین می کرد ، اما می دانست که باید تمرینات ورزشی خود را بدون استفاده از پاها تغییر دهد. مسابقات ورزشی چشم او را به تمرین یا جایزه اش معطوف می کند.

از سال 2015 ، هارولد “کینگ کنگ” کلی برنده 15 ژیمناستیک بوده و با لبخندی بزرگ به جلو حرکت کرده است.

haroldkelley را در اینستاگرام دنبال کنید تا از انگیزه و سفر وی بیشتر بدانید.

چه کسی دنیا را اداره می کند؟

ماه مارس ماه تاریخ زنان است. هیچ زمان بهتری در زندگی ما وجود ندارد تا از کسانی که نه تنها زنان بلکه دنیای تناسب اندام را تحت تأثیر قرار داده اند ، قدردانی کنیم.

کاترین سویتزر

ماراتن بارها گفته شد که برای “زن فاسد شدنی” خیلی دور است و کاترین رفت و ثابت کرد که جهان اشتباه می کند. در سال 1967 ، او اولین زنی بود که در ماراتن بوستون ثبت نام کرد ، با وجود تمسخر مربیان و دعواهای زیاد. او مسابقه را به پایان رساند. او همچنان از حقوق زنان و ورزش در سراسر جهان حمایت می کند.

FITCO 38 8 زنان 1

جین فوندا

قبل از فیلم های آموزشی خانگی جین فوندا ، این کشور قصد ورزش در خانه را نداشت. چه زمانی تمرین بازیگری جین فوندا یک رویداد فرهنگی که در سال 1982 منتشر شد منفجر شد. سرانجام ، زنان آرامش را در خانه های خود پیدا می کنند. می توانید با خیال راحت ورزش کنید. نوار اصلی VHS به مدت شش سال پرفروش ترین ویدئو بوده است ، و اگرچه تمرینات وی تقلیدی بود ، اما او از تمرینات سبک خانه تقلید نمی کرد.

FITCO 38 8 زنان 2

ناهید ویلیامز

در مسابقات آزاد 2005 فرانسه ، این بازی شبیه بازی ها بود ، اما پاداش زنان کمتر از مردان بود. ونوس ویلیامز باید با تنیس بازان زن برابر مردان رفتار کند. او از مسئولان مسابقه درخواست کرد ، اما او نپذیرفت. او از طریق مقالات و رهبری مبارزات انتخاباتی خود برای برابری زنان به مبارزه خود ادامه نداد. در سال 2007 ، وی برنده مسابقات ویمبلدون شد و جایزه مشابه شوهرش را از آن خود کرد.

FITCO 3 8 زنان 3

طرح

استفاده از فرم مناسب هنگام ورزش نه تنها می تواند در حرکت و انرژی شما صرفه جویی کند ، بلکه از آسیب جلوگیری می کند. اگر به طور مناسب پوشانده شود ، بسیاری از شرایط نامطلوب را تحمل می کند تا ماهیچه های شما بتوانند اکسیژن بیشتری را جذب کنند. یکی دیگر از مزایای طراحی مناسب؟ ماهیچه ای را که واقعاً می خواهید بسازید.

در اینجا برخی از اشتباهات رایج که هنگام بیرون رفتن مرتکب می شوید آمده است:

  • سفت شدن: برای سفت شدن گردن باید از نشستن یا کشیدن خودداری کرد
  • موقعیت آرنج
  • وضعیت زانو: حرکت اسکوات ، به ویژه زانوها ، باید با انگشتان پا هماهنگ باشد.

اگرچه هر تمرین برای حداکثر اثربخشی به فرم صحیح نیاز دارد ، ما روی این ماه تمرکز کردیم زیرا Kettlebell Squat حداقل در این ماه در دسترس است.

ویدئوی زیر قالب مناسب را نشان می دهد ؛ اما این لیست را چاپ کنید و وقتی به باشگاه می روید ، آن را با خود نگه دارید.

پیشنهاد کتل بل نداره؟ مشکلی نیست! می توانید از دمبل استفاده کنید. در حالی که بالای وزنه را در دست خود می پوشانید آن را به صورت عمودی نگه دارید.

DumbellSquat

ساعت 10 یا 20 برگرد

سلامت جسمی و روانی دست به دست هم می دهند. بنابراین ما می خواهیم در مورد اهمیت استراحت بحث کنیم. ایده خوبی است که از روال عادی خود فاصله بگیرید و آنها را با هم ترکیب کنید. اما شامل سلامتی نیز می شود. مرخصی از تمرینات سنگین خسته کننده نیست. در واقع ، با مجوز شما واقعاً به شما کمک می کند.

FITCO 3 19 NappingDay

  • ماهیچه ها را بازسازی می کند
  • بدن خود ترمیم می شود
  • سیستم عصبی را بازیابی می کند
  • از خستگی عضلات خودداری کنید

این به شما این امکان را می دهد تا بر چیز دیگری که از آن لذت می برید تمرکز کنید ، مانند تعطیلات یا یکی از عزیزان. تعطیلات پر از پیچیدگی نه سرگرم کننده است و نه راحت.

آیا می خواهید بدانید چه مزایایی برای سلامت روحی و جسمی شما دارد؟ چرت زدن! این یک جشن طولانی از دست رفته نیست که به شکرگزاری با کودکان اختصاص داده شده است. خواب کافی می تواند خلق و خوی شما را تا حد زیادی بهبود بخشد و در صورت انجام صحیح انرژی بیشتری به شما بدهد.

خواب مناسب نیز امکان پذیر است.

  • کاهش خستگی
  • بهبود کارایی
  • بهبود عملکرد حافظه

هنگام تصمیم گیری برای چرت زدن ، مهم است که کمی فکر کنید (به جز همیشه).

  • (بین 10 تا 20 دقیقه) چرت بزنید. آنها می گویند ما همیشه می خوابیم. چند دقیقه قبل از خروج اصلا حساب نمی شود.
  • آنها را قبل از ساعت 3 بعد از ظهر ببرید. این می تواند خواب شما را در هر زمان مختل کند و هیچ کس آن را نمی خواهد.
  • راحت و راحت. در مکانی تاریک بخوابید.
  • به خودتان زمان دهید تا بعد از یک خواب خوب از خواب بیدار شوید.

این مهم است که چند دقیقه در روز را برای استراحت و استراحت برای بدن و ذهن خود اختصاص دهید. فراموش نکنید که هر چند وقت یکبار سرعت خود را کاهش دهید و خود را دوباره شارژ کرده و تازه کنید.

قیامت با تو آغاز می شود

زمستان اینجاست! گلها شکوفا می شوند. پرندگان در حال پرواز و حشرات … برای این ماه هوای تازه تنفس کنید و چشم انداز مثبتی از زندگی ارائه دهید. این که آیا شما دوباره به روال خود انرژی می دهید یا خیر. این که آیا یک سفر تناسب اندام جدید را آغاز کرده اید یا خیر. بیا داخل و ببین در ورزشگاه چه اتفاقی می افتد. ما همیشه سر و صدا داریم تا مطمئن شویم اهداف ورزشی شما به دست آمده است.

دیدگاهتان را بنویسید